loading...
عباسی بازدید : 79 سه شنبه 29 تیر 1400 نظرات (0)

مقاله ایی بسیار عالی در رابطه با تشخیص باتری اصلی منتشر شده در سایت بیتوته:

یکی از اجزای گوشی موبایل که همیشه مورد توجه کاربر است باتری آن می‌باشد. درصد بالایی ازخریداران موبایل به دنبال موبایلی هستند که باتری آن طول عمر و ظرفیت نگهداری شارژ بالایی داشته باشد؛ اما بهترین باتری‌ها هم به تدریج و براثر گذر زمان ظرفیت نگهداری شارژشان کاهش یافته و مستهلک می‌گردند و خریدار پس ازچند سال ناچار به تعویض آن می‌گردد. خریداران طبیعتا برای جایگزینی باتری خود سراغ نسخه اصل و اورجینال باتری می‌روند. اگر شما نیز یکی ازاین افراد هستید باید بدانید بازار قطعات موبایل همیشه برای افراد سودجو و متقلب، بازاری جذاب و پردرآمد بوده است.

 باتری موبایل,باتری موبایل اصل,نحوه تشخیص باتری موبایل اصل

این افراد بخصوص در کشور ما توانسته‌اند فروش خوبی از محصولات بی‌کیفیت خود به‌‌دست آورند. یکی از مهم‌ترین دلایل این سود بالا کمبود آگاهی مشتریان است. اگر شما جزو گروهی هستید که برایشان باتری موبایل اصل با فیک اهمیتی ندارد بهتر است بدانید که دردسرهای خرید یک باتری فیک فقط در به‌ هدر رفتن هزینه شما خلاصه می‌شود؛ چون ساخت این باتری‌ها با مواد ارزان قیمت صورت گرفته است.

 

توان پایین این باتری‌ها در نگهداری شارژ و اتمام زودرس شارژ آن، داغ شدن باتری، صدمه به برد الکترونیکی گوشی و حتی احتمال انفجار بعضی از این باتری‌ها جزو خساراتی است که با خرید باتری فیک متحمل می‌شوید. پس بهتر است با این موضوع ساده برخورد نکنید. یافتن باتری موبایل اصل و تشخیص آن از نسخه فیک نیازمند یاد‌گرفتن ترفندها و نکاتی ساده و در عین حال کاربردی است که پس از آن به راحتی می‌توان باتری موبایل اصل را از باتری فیک تشخیص داد. ما در ادامه این مطلب نکات لازم را برای شما بازگو خواهیم‌کرد.

 

حتما بخوانید:

عوارض استفاده از باتری تقلبی برای گوشی

تشخیص باتری اصل از فیک

۱.تفاوت قیمت باتری موبایل اصل و فیک

 همان‌طور که اشاره شد باتری فیک به دلیل مواد بکار‌ رفته ارزان قیمت در ساختش از قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به باتری موبایل اصل برخوردار است و این یکی از فاکتورهایی می‌باشد که شما در خرید باتری گوشی موبایل می‌توانید به آن توجه کنید. معمولا قیمت باتری‌های فیک نصف قیمت باتری موبایل اصل یا حتی کمتر از این میزان است؛ اما بسیاری از فروشنده‌ها برای لو نرفتن محصولشان باتری فیک را با قیمت مشابه اصل بفروش می‌رسانند؛ پس این احتمال را هم در نظر داشته باشید که قیمت می‌تواند نشان دهنده اصالت باشد اما ملاک کافی نیست‌.

 

۲. بسته بندی کالا

جعبه می‌تواند تا حدودی گویای اصل یا فیک بودن باتری باشد. جعبه باتری موبایل اصل از کیفیت بهتری نسبت به باتری فیک برخوردار است. وکیوم و بسته بندی باتری به درستی در آن انجام شده تا از باتری محافظت کند.

 

۳. تاریخ ساخت

یکی از ساده‌ترین روش‌های تشخیص اصالت باتری، توجه به تاریخ ساخت آن است. مهم نیست که باتری شما در چه تاریخی تولید شده بلکه چیزی که مهم می‌باشد این است که تاریخ ساخت باتری که هم بر روی جعبه و هم بر روی بدنه آن درج شده باید یکسان باشند در غیر این صورت باتری فیک است. در زیر برچسب باتری  و بر روی بدنه اصلی نیز نام شرکت سازنده و شماره سریال ساخت باتری نوشته شده است.

۴.شکل ظاهری باتری

باتری گوشی موبایل فیک دقت کمی در ساخت آن به‌کار رفته است که همین هم سبب می‌شود تا شما بتوانید به اصل بودن یا نبودن آن پی‌ببرید. از روی برچسب دور باتری که روی آن اطلاعات مربوط به باتری گوشی موبایل، تاریخ ساخت، هشدارهای لازم و سایر اطلاعات مربوطه چاپ شده و معمولا به رنگ  نقره‌ای و مشکی است می‌توان به اصل یا فیک بودن باتری پی برد. این برچسب باید کاملا بدون درز یا برآمدگی بر روی بدنه چسبیده باشد؛ هر چیزی غیر از آن نشان‌دهنده فیک بودن باتری می‌باشد.

 

تفاوت فیزیکی باتری اصل و فیک

باتری موبایل,باتری موبایل اصل,نحوه تشخیص باتری موبایل اصل

این مورد شامل چند بخش از باتری است که به ترتیب برای شما بیان می‌کنیم.

 

لبه‌ی باتری:

لبه‌های بالایی و پایینی یک باتری موبایل اصل صاف و تمیز ساخته شده است و فاصله‌ای بین برچسب و لبه وجود ندارد درصورتی که در باتری گوشی موبایل فیک عکس این موضوع وجود دارد.

ناهماهنگی بدنه:

بدنه باتری اصل کاملا هماهنگ و دقیق ساخته شده و بدون خراش در لبه‌ها یا زوایای خود است.

 

اتصالات باتری:

اگر به اتصالات فلزی بالای یک باتری موبایل اصل دقت کنید و با یک باتری فیک مقایسه کنید متوجه کیفیت و تفاوت رنگ آن می‌شوید؛ اما اگر تا‌به‌حال این کار را انجام نداده‌اید باید بدانید اتصال فیزیکی یک باتری موبایل اصل رنگ تیره‌تری نسبت به فیک دارد، حالت انعکاسی آن مشهود است و همه دارای عمق یکسانی‌اند. در باتری گوشی موبایل فیک این کیفیت وجود ندارد.

جنس بدنه:

بدنه باتری‌های لیتیوم یون از جنس پلاستیک هستند و در باتری‌های اصل، بدنه پلاستیکی فاقد هرگونه ناهمواری می‌باشد. شما با لمس بدنه و دست کشیدن روی آن متوجه این ناهمواری‌ها در یک باتری فیک می‌شوید.

منبع: https://www.beytoote.com/news/scientific-news/original1-mobile-battery.html

عباسی بازدید : 68 دوشنبه 07 تیر 1400 نظرات (0)

اینستاگرام از اینکه فقط یک اپلیکیشن برای عکس باشد تبدیل شده و به یک بستر کامل برای بازاریابی ، شبکه سازی ، ارتباطات شخصی و تجاری تبدیل شده است. در زمان هایی که بچه های مدرسه می دانند چگونه حساب Instagram خود را راه اندازی کنند ، این برنامه ابزاری قدرتمند برای تأثیرگذاری است. با این حال ، همه کاربران فوراً مشهور نمی شوند - اغلب آنها مجبورند استراتژی های خاصی را برای نحوه توجه در اینستاگرام پیدا کنند.

ممکن است هدایت یک حساب در شبکه های اجتماعی یک روش زیبا و خوب برای صرف وقت و کسب محبوبیت به نظر برسد. در حالی که باید برای جمع آوری ثابت مخاطب عرق کنید ، اما تسلط بر رسانه های اجتماعی در واقع آسانتر از آن است که فکر می کنید. این راهنمای کوتاه در مورد روشهای م toثر برای جلب نظرات افراد و تبلیغ حساب شما ارائه خواهد شد. ادامه مطلب را بخوانید و همه چشم ها باشید!

در اینجا 3 نکته و ترفند ساده برای جلب واقعی خوانندگان خود آورده شده است.

حال ، اجازه دهید این را درک کنیم: قبل از اینکه در مورد چگونگی مشهور شدن اینستاگرام صحبت کنیم ، می خواهیم بگوییم که هدف ما به اشتراک گذاشتن نکات موثر برای انجام یک بازی عادلانه است. نه اینکه چگونه مشترکان خود را از بین ببرید یا چگونه اینستاگرام را در عرض چند ثانیه مشهور کنید.

تصاویری نفسگیر اضافه کنید

از آنجا که ساختن یک حساب کاربری در اینستاگرام کاملاً مربوط به تصاویر و آنچه می تواند از طریق گرافیک منتقل شود ، وقت بگذارید و به سبک زندگی ، علایق ، حوزه های صلاحیت خود نگاه کنید و یک سبک شخصی را برای منعکس کردن در حساب کار کنید. برای نگهداری تصاویر خود به ترتیب مضمونی می توانید از ابزارهای تنظیم عکس استفاده کنید.

اما محدودیت را برای عکسها به تنهایی تعیین نکنید ، ویدئوها حتی به طور موثرتری مورد توجه مشترکان قرار می گیرند ، خصوصاً اگر با نرم افزارهای شگفت انگیزی مانند ویرایشگر ویدیوی آنلاین Fastreel یا مدیومالایزر آنالوگ شایسته آن ویرایش شوند.

الهام بخش باشید

شما در مورد ایجاد محتوا و اینکه ارائه پست های مرتبط برای مخاطبان خود بسیار مهم است ، چیزهای زیادی شنیده اید. با این وجود ، در اینجا دو س toال برای تغییر دیدگاه شما در مورد تولید محتوا وجود دارد - "انگیزه من چیست؟" و "چگونه می توانم آن را درست انجام دهم؟" این نباید باعث تفاخر یا انتقاد باشد - برعکس ، چیزی را انتخاب کنید که باعث نشاط و نشاط شود و دلگرم کننده و زندگی را بهتر می کند.

عنصر دوم شامل کلامی کردن محتوا طبق قوانین تعیین شده است زیرا این فقط چیزی نیست که شما می گویید بلکه نحوه بیان آن است. تهیه محتوای خوب به گرامر نازی بودن احتیاج ندارد ، اما اگر از خطاها خلاص شوید و متناسب با سبک غیررسمی باشید ، این یک امتیاز مثبت است

با دیگران درگیر شوید

جلب توجه در اینستاگرام و منزوی شدن در نمایه حرفه ای زیبا ، هیچ فایده ای نخواهد داشت. همانطور که دایره پیروان خود را توسعه می دهید ، می نویسید و گسترش می دهید و افراد را دنبال می کنید ، به زندگی شخص دیگری علاقه مند می شوید - نه به خاطر محبوبیت بیشتر بلکه برای گسترش چشم انداز خود.

همانطور که مشاهده می کنید ، ایجاد یک تصویر در اینستاگرام کار زیادی است اما اگر واقعی باشید ، محتوای شما برجسته است و برای برقراری ارتباط آزاد هستید ، مخاطبان بیشتری را افزایش می دهید و تأثیرات خود را گسترش می دهید.

عباسی بازدید : 81 یکشنبه 23 خرداد 1400 نظرات (0)

امروزه دوربین مدار بسته در هر آپارتمان و ساختمان اداری یافت می شود زیرا حافظ اموال شماست اما بهترین مکان ها برای نصب دوربین مدار بسته کجاست؟ آیا میدانید دوربین امنیتی را در کدام مکان ها نباید نصب کنید؟ با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا موقعیت یابی دوربین مداربسته را به شما بیاموزیم.

همه خانه ها یکسان نیستند، اما دارایی همه مستحق محافظت است. دوربین های مدار بسته ابزاری عالی برای امنیت خانه و محل کار هستند، زیرا اموال شما را هر لحظه زیر نظر میگیرند. طرح، بودجه و اولویت های امنیتی خانه شما متفاوت از همسایه شما است بنابراین هیچ قانونی برای تعداد و جنس دوربین های مدار بسته وجود ندارد. اما این راهنما به شما کمک می کند تا تمام جنبه های تنظیم امنیت خانه خود را در نظر بگیرید و تشخیص دهید کدام یک از موارد ضروری هستند که بر اساس آسیب پذیری های خانه شما است.

مکان هایی که باید دوربین مدار بسته در آنجا نصب شود

  1. نمای بیرونی: درب جلو

شاید تصور کنید که متجاوزان همیشه به صورت دزدکی از ورودی های کناری وارد می شوند اما آمارها نشان می دهد که 34٪ از سارقین از درب ورودی خانه استفاده می کنند. اگر دوربین مدار بسته در ورودی اصلی شما نصب شود، رفت و آمدهای همه افرادی که به خانه شما وارد و خارج می شوند، از اعضای خانواده و پرستار بچه ها گرفته تا سرایدار و سایر افراد را ثبت میکند. 

  1. نمای بیرونی: دربهای عقب و کناری

درهایی که دور از دید هستند به افراد آشنا و غریبه اجازه میدهد بدون شناسایی وارد شوند.  تقریباً یک چهارم تمام وقفه ها از پشت در اتفاق می افتد. برای اطمینان از آگاهی کامل از همه کسانی که وارد و خارج میشوند ، دوربین هایی را به درهای پشتی خود اضافه کنید، به خصوص اگر یکی از آنها به دفعات یا بیشتر از درب ورودی شما استفاده می شود  یا اگر یکی از درها (مانند درب زیرزمین) فریبنده یا قابل دسترسی به نظر می رسد.

  1. نمای خارجی: گاراژ و جاده

گاراژها هدف مشترک سارقین است زیرا یکی از ضعیف ترین نقاط ورود است. دوربینی که به سمت گاراژ یا پارکینگ شما هدایت می شود، مراقب دوچرخه ها، ابزارها، کوره ها، وسایل ورزشی، اتومبیل ها و همه افرادی است که آنها را کنترل می کنند. اگر گاراژ شما جدا باشد، دوربین مدار بسته به شما کمک میکند تا از گاراژ خود غافل نشوید. اگر گاراژ به خانه متصل باشد، دوربین مدار بسته مانند  یک لایه اضافه امنیتی ورودی احتمالی دیگر را به خانه شما نظارت می کند. 

  1. نمای بیرونی: حیاط

نظارت بر حیاط به شما کمک می کند تا رفت و آمدها و اتفاقاتی که در بیرون از خانه و حیاط می افتد را تحت کنترل داشته باشید. همچنین برای نظارت بر فعالیت های کودکان، حیوانات و متجاوزین نیز مفید است.

  1. داخلی: مناطق مشترک

قرار دادن دوربین مدار بسته در مکان های جمع آوری مانند آشپزخانه یا اتاق نشیمن راهی عالی برای نظارت بر اینکه آیا بچه ها همان کاری را انجام می دهند که قرار است انجام دهند، آیا پرستار کودک مراقب است، حیوانات خانگی چه کاری را انجام می دهند یا برای بررسی کمک های خانگی مانند نظافتچی و تعمیرکار است. اولویت بندی نصب دوربین  مدار بسته را با هر اتاقی که دارای پنجره های بزرگ و همکف باشد در نظر بگیرید، به این ترتیب می توانید ببینید که آیا کسی قصد دارد از طریق این پنجره ها وارد خانه شود یا نه؟

  1. فضای داخلی: راه پله اصلی یا راهرو

یک دوربین را در معابر اصلی و راهروهای داخل خانه خود قرار دهید، در این صورت افراد غریبه نمیتوانند به راحتی وارد یا خارج شوند. اگر شخصی به دستشویی، اتاق خواب یا یک منطقه بدون نظارت دیگر نفوذ کند، اگر در خانه حرکت کند و غیره  دوربین مدار بسته او را اسیر می کند.

مکان هایی که نباید دوربین مدار بسته نصب کرد

  1. مکانهایی که حریم خصوصی همسایه شما را نقض می کنند 

دوربین مدار بسته برای امنیت شما عالی هستند، اما باید مراقب حریم خصوصی دیگران در همسایگی خود باشید. قوانین خاص مربوط به دوربین مدار بسته  و حریم خصوصی در هر کشوری متفاوت است، بنابراین عاقلانه است که قوانین محلی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دیگر نیازی به لغو نصب ندارید.

 به طور کلی، صاحبان خانه مجاز به نصب دوربین مدار بسته در فضای باز هستند که منطقه وسیعی را پوشش می دهند  و معمولاً در پس زمینه فیلم های شما ضبط اموال عمومی در همسایگان بسیار خوب است، اما از نظر قانونی، اگر دوربین شما مناطقی را که همسایگان شما انتظار حفظ حریم خصوصی دارند (مثلاً اگر دوربین های شما می توانند اتاق خواب یا حمام خود را ببینند) یا اگر از فیلم برای اهداف غیر امنیتی استفاده می کنید، مشکلات زیادی بوجود می آیند. به خاطر داشته باشید که این قوانین فقط برای نظارت تصویری اعمال می شود. ضبط صدا بدون اطلاع و رضایت در اکثر شرایط غیرقانونی است.

  1. اتاق های خواب و حمام 

 اصرار برای مراقبت از بچه ها یا افراد مسن در خانه شما قابل درک است، با این حال، بعضی از مناطق انتظار محرمانه بودن را دارند. بعلاوه، اگر از سرویس مانیتورینگ استفاده می کنید، خطر هک شدن توسط  یک هکر به دوربینی را که به فضاهای خصوصی شما دسترسی دارد، دارید. 

خوشبختانه گزینه های زیادی وجود دارد. مانیتور کودک انتخاب های هوشمندانه ای برای اتاق نوزادان است. آشکارسازهای حرکت و سنسور شکستن شیشه، به عنوان بخشی از یک سیستم امنیتی خانه، می توانند به درها و پنجره ها اضافه شوند. سیستم های هشدار پزشکی شخصی نیز گزینه های خوبی برای مراقبت از سالمندان هستند.

راهنمای نصب دوربین مدار بسته در فضای بیرون از خانه

  • دوربین ها را 2 تا 3 متر بالاتر از زمین نصب کنید. این ارتفاع به قدری کم است که می تواند جزئیات خوب را به تصویر بکشد اما به قدری زیاد است که از دسترس سارقان و خرابکاران دور باشد.

  • دوربین ها را مستقیماً به سمت خورشید نگیرید. نور شدید باعث خیرگی و کنتراست زیاد در فیلم شما می شود و تشخیص این که چه اتفاقی می افتد دشوار است. حرکت خورشید را در نظر بگیرید و دوربین های خود را برای نور غیر مستقیم زاویه دهید.

  • تصمیم بگیرید که میخواهید دوربین مدار بسته مخفی داشته باشید یا آشکار. دوربین های مدار بسته ای که قابل مشاهده هستند، به خوبی از سرقت جلوگیری می کنند،  اما همچنین هدف سرقت و خرابکاری هستند. برخی از مالکان خانه ترجیح می دهند یک دوربین تقلبی نصب کنند و از آن با یک دوربین مدار بسته مخفی پشتیبانی کنند در حالی که برخی دیگر از افراد  سخت افزار یا محافظ سنگینی را به دور دوربین اضافه می کنند تا آسیب دیدن آن دشوارتر شود.

  • از دوربین در مقابل عناصر محافظت کنید. دوربین های مدار بسته ای که کیفیت بالاتری دارند در فضای باز ضد آب و هوا هستند، اما همه آنها برابر نیستند. دوربینی را انتخاب کنید که برای آب و هوای شما مناسب باشد و اگر می توانید آن را در زیر لبه ها یا در منطقه نیمه محافظت شده دیگری قرار دهید.

راهنمای نصب دوربین مدار بسته در داخل خانه

  • گوشه و کناره ها را جدی بگیرید. نصب یک دوربین مدار بسته داخلی در گوشه اتاق معمولاً بزرگترین نقطه دید ممکن را به شما می دهد.

  • پنجره ها می تواند باعث ایجاد مشکلات بازتاب نور شوند. نشان دادن یک دوربین به بیرون از پنجره ممکن است کیفیت تصویر آن را کاهش دهد. بسیاری از دوربین های مدار بسته از فناوری نور مادون قرمز (IR) برخوردار هستند که به تشخیص حرکت کمک می کند و باعث می شود که دوربین حتی را در نور کم کار می کند. نور مادون قرمز می تواند از پنجره ها و سایر اشیای شیشه ای منعکس شود و تصاویر شما را در تاریکی پنهان کند. اگر به نظر می رسد فیلم شما شسته یا سفید شده است، احتمالاً مشکل بازتاب وجود دارد.

  • اگر لازم است دوربین مدار بسته را رو به پنجره بگیرید،  قرار دادن لنز در نزدیکترین حالت ممکن به شیشه یا نور پس زمینه در فضای باز، دو اقدام برای به حداقل رساندن تابش خیره کننده و زیاد است. همچنین اگر دوربین شما از فناوری دامنه دینامیکی گسترده (WDR) برخوردار باشد می تواند مفید باشد.

راهنمای نصب دوربین مدار بسته

  • قبل از نصب کامل، تجهیزات خود را آزمایش کنید. با دوربین خود کار کرده و از عملکرد مطابق انتظار مطمئن شوید. در صورت امکان، یک اجرای آزمایشی را در منطقه مورد نظر دوربین انجام دهید تا بتوانید خوراک را کنترل و ارزیابی کنید. آیا می توانید هر آنچه را که می خواهید ببینید، مشاهده کنید؟ آیا سیگنال Wi-Fi به اندازه کافی قوی است؟ آیا نور خیره کننده یا مانعی وجود دارد که میدان دید را مسدود کند؟

  • دوربین خود را با استفاده از سخت افزار یا ابزاری که ممکن است به اجزای آن آسیب برساند نصب نکنید. اقداماتی را انجام ندهید که می تواند به پوشش، اجزای الکتریکی یا لنز دوربین مدار بسته آسیب برساند.

  • به یاد داشته باشید که باید گاهی اوقات دوربین را تمیز یا نگهداری کنید، به ویژه  دوربین هایی که در فضای بیرون نصب می شوند، در معرض آلودگی یا تجمع گرده روی لنز هستند. آن ها را به گونه ای نصب نکنید که نگهداری آن غیرممکن شود.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم بایدها و نبایدهایی درباره محدودیت مکانی نصب دوربین مدار بسته به شما عزیزان آموزش دهیم. جهت خرید بهترین برندهای دوربین مدار بسته می توانید به سایت هپنا مراجعه کنید. 

آدرس سایت هپنا : https://hapnaa.com

منبع: omigo.ir

عباسی بازدید : 80 شنبه 01 خرداد 1400 نظرات (0)

این روزها دوربین مدار بسته 4K به دلیل قابلیت های فوق العاده ضبط تصاویر با وضوح بالا سر و صدایی به پا کرده است. از آنها با عنوان 4k یاد می شود زیرا دارای وضوح افقی 4000 پیکسل (به طور دقیق 4096)  و وضوح عمودی 2160 پیکسل هستند. برای اینکه به کیفیت بالای وضوح دوربین های مدار بسته 4k پی ببرید، یک مثال ساده میزنیم؛ تلویزیون های خانگی که HD یا HD واقعی نامیده می شوند، وضوح صفحه نمایش آنها 1080 و 1920 پیکسل میباشد، یعنی وضوح تصویر دوربین مدار بسته 4K، حدود 4 برابر تلویزیون های HD هستند.

از دوربین مدار بسته 4K در بسیاری از مشاغل و ساختمان ها به عنوان گزینه اول دوربین مدار بسته انتخاب می شود زیرا کیفیت تصویر، رنگ و عملکرد بهتری نسبت به دوربین های 1080P ارائه میدهند. به علت اینکه امروزه خرید دوربین مدار بسته 4k افزایش زیادی یافته است، تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی این دوربین و مزایای آن بپردازیم.

چه زمانی از دوربین مدار بسته 4K استفاده کنیم؟

  • برای برنامه نرم افزار دوربین مدار بسته خود به دوربینی با وضوح و امنیت بالا نیاز داشته باشید.
  • هنگامی که باید مناطق بزرگ مانند پارکینگ ها را روی یک دوربین مدار بسته کنترل کنید
  • هنگامی که شما میخواهید مانیتور یا وضوح نظارت خود را به روز کنید.
  • شما به یک راه حل نظارت تصویری در آینده نیاز دارید.
  • شما مایل به استفاده از آخرین فناوری دوربین مدار بسته هستید.
     

 

مزایای دوربین مدار بسته 4K

  • وضوح تصویر

بدون تردید، یکی از مهم ترین ویژگی های هر دوربین مدار بسته ای، وضوح بالای تصویر است. بسیاری از دوربین های امنیتی مدرن، کیفیت تصویر HD 1080P ارائه میدهند، در حالی که کاربرانی که به دنبال کنترل تصویر بهتر و پیشرفته تری هستند، معمولا دوربین مدار بسته 4K را انتخاب میکنند.

  • زاویه دید گسترده

زاویه دید دوربین های مدار بسته 4K نسبت به دیگر انواع دوربین مدار بسته بسیار گسترده تر است. این ویژگی به شما این امکان را میدهد تا با استفاده از یک دوربین منطقه وسیع تری را تحت پوشش قرار دهید. یک دوربین 4K با عملکرد PTZ می تواند به جای چندین دوربین امنیتی HD 1080p عمل کند، یعنی به جای استفاده از چند دوربین مدار بسته برای نظارت، می توانید فقط از یک دوربین 4k استفاده نمایید.

  • قابلیت دید در شب

یک دوربین مدار بسته خوب، باید همان طور که در روز تصاویر با کیفیت ضبظ میکند، در زمان تاریکی و شب هنگام هم تصاویر با وضوح بالا و قابل اعتماد ارائه دهد. دوربین 4K قابلیت دید در شب را دارد اما توجه کنید که چه در صورت خرید دوربین مدار بسته 4K و چه در خرید دوربین های 1080P به دنبال دوربین های 100 فوت یا بیشتر بروید.

 

  • قابلیت ضبط تصاویر رنگی در نور کم

دوربین‌های  4K قادرند در نور بسیار کم، تصاویر رنگی ضبط کنند. در شرایط تاریک ‌تر نیز، دوربین از تابع وارونه‌ی تک ‌رنگی برای سوئیچ به تصاویر سیاه و سفید استفاده می‌کند. دوربین 4K می‌تواند تصاویر را در فضاهایی که نور کم است، با استفاده از LED های مادون قرمز که در آن کار گذاشته شده است، ثبت کند.

  • بزرگنمایی دیجیتال و صدای دو طرفه

دوربین مدار بسته 4K هم مانند سایر دوربین های امنیتی دارای ویژگی هایی مانند بزرگنمایی دیجیتال، صدای دو طرفه، مشاهده از راه دور، تشخیص حرکت و غیره میباشد. شما باید با توجه نیاز و کاربرد خود، این ویژگی ها را در دوربین مدار بسته 4K و دوربین های 1080p مقایسه کرده و سپس بهترین دوربین مدار بسته را خریداری کنید.

  • ضد آب 

اگر قصد دارید دوربین مدار بسته را در محیط باز نصب کنید، بهتر است که به دنبال جنس هایی که ضد آب و رطوبت هستند بگردید، زیرا این ویژگی ها برای اطمینان از نظارت عالی بدون توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین محافظت از دوربین مدار بسته در مقابل خرابکاری های سارقین، ضروری میباشند.

 

خرید و قیمت دوربین مدار بسته 4K  

قیمت دوربین مدار بسته 4k به عواملی مانند کیفیت تصاویر، لنز، بزرگنمایی، تصویر دوربین مدار بسته و غیره بستگی دارد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دوربین مدار بسته 4k به سایت هپنا مراجعه کرده و یا با شماره 02128429503 تماس بگیرید. همچنین سایت هپنا به صورت تخصصی خدماتی مانند فروش و نصب دوربین مدار بسته را انجام میدهد.

عباسی بازدید : 70 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

با استفاده از تلفن های همراه که تقریباً تقریباً در هر گروه سنی مورد استفاده قرار می گیرد ، افراد پس از استفاده طولانی مدت به طور فزاینده ای از زمان آماده به کار استفاده می کنند.
اما چرا این اتفاق می افتد؟ علت اصلی آن کیفیت باتری گوشی است. به همین دلیل تعمیر و نگهداری باتری تلفن برای بهبود طول عمر بسیار مهم است ، اما هرگز دیر نیست. در این راهنمای عملی ، من روش های اصلی را برای طولانی کردن راحت و سریع طول عمر باتری بیان می کنم.

روش 1: تلفن همراه و باتری تلفن خود را پاک و تمیز کنید

پس از استفاده طولانی مدت ، سطح فلزی باتری لیتیوم و حتی مخاطبین می توانند از اکسیداسیون رنج ببرند. این ممکن است طول عمر و کارایی باتری لیتیوم را کوتاه کند. هرگونه باقیمانده / زنگ زدگی را با دقت و به طور منظم از بین می برید تا باتری با تلفن تمیز باشد.

برای این کار ، به آرامی با یک ابزار تمیز کننده مناسب ، محتوای فلزی باتری و تلفن همراه خود را پاک کنید. این همچنین باعث بهبود کارایی شارژ و مدت زمان استفاده از باتری می شود.
روش 2: با یخ زدگی باتری مرده را به زندگی برگردانید
واکنش های لیتیوم در باتری ها با استفاده از یک فرایند تخلیه شارژ که در آن بارهای مثبت و منفی الکتریکی با یکدیگر برخورد می کنند ، کار می کنند. در دمای معمولی اتاق ، انرژی جنبشی نسبتاً قابل توجهی است ، با این وجود چون باتری در حالت آماده به کار است ، نشت برق به طور مکرر اتفاق می افتد. با این حال ، در شرایط دمای پایین ، پوشش لیتیوم در سطح باتری ، همراه با ساختار کوچک الکترولیت و رابط به طور قابل توجهی تغییر می کند و منجر به یک حالت غیر فعال موقتی می شود که نشت برق را به حداقل می رساند. این طول عمر باتری تلفن را افزایش می دهد و باعث می شود در دوره های بیشتری شارژ شود.
باتری را در کیسه های پلاستیکی ذخیره کنید
مرحله 1:
باتری تلفن قدیمی خود را در روزنامه قدیمی بپیچید و آن را با فیلم پلاستیکی 2 بار دوباره بپیچید. در روش دیگر ، باتری را درون کیسه پلاستیکی محکم بسته شده قرار دهید که از خیس شدن آن جلوگیری می کند.
گام 2:
باتری را در یخچال یخچال خود قرار دهید و پس از 3 روز آن را بیرون بیاورید.
مرحله 3:
بسته بندی را برداشته و باتری را به مدت 2 روز در مکان خنک و دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید.
مرحله 4:
باتری را در تلفن خود قرار دهید اما دستگاه را روشن نکنید. در عوض ، تلفن را به شارژر مناسب وصل کنید و اجازه دهید تا دستگاه 48 ساعت شارژ شود.
بعد از اینکه دستگاه به مدت 48 ساعت شارژ شد ، دستگاه را روشن کرده و میزان انرژی باتری را بررسی کنید. در صورت موفقیت ، این روش باتری قبلی را که از بین رفته بود دوباره زنده می کند و به شما امکان می دهد دوباره شارژ شود.

توجه: اولین بار برای انطباق با این روش نتیجه خوبی حاصل می شود ، زیرا یخ زدن باتری لیتیوم به باتری آسیب می رساند.

روش 3: سعی کنید باتری را روشن کنید
این روش به طور کلی برای باتری های تلفن همراه که به حداکثر عمر خود رسیده اند یا برای مدت طولانی تخلیه شده اند ، موثر است. آنها در نهایت توانایی خود را برای نگه داشتن یک اتهام از دست می دهند. در حقیقت ، این امر می تواند برای باتری تلفن هنگام حمل و نقل مسافت طولانی نیز اتفاق بیفتد، به دلیل زمان سفر از یک کشور به کشور دیگر. اما اکنون می توانید یاد بگیرید که چگونه خودتان مسئله را حل کنید.
باتری تلفن هوشمند را شروع کنید
قبل از انجام این کار ، به موارد زیر احتیاج دارید:
    • باتری 9 ولت ، برای دسترسی آسان به پایانه های آن
    • طول سیم تقسیم شده برای اتصال به باتری
    • نوار برق برای محکم کردن سیم
    • خود باتری
مرحله 1:
ترمینال های مثبت و منفی باتری 9 ولت به وضوح مشخص شده اند. آنها را شناسایی کرده و طرف مربوطه سیم خود را به هر ترمینال وصل کنید ، مطمئن باشید که اتصال را با نوار برق برای ایمنی می پوشانید.
گام 2:
روی باتری تلفن همراه شما ، پایانه های مثبت و منفی نیز مشخص می شوند. سیم را به اینها متصل کنید ، دوباره به خاطر بسپارید که با نوار برق محکم کنید. هشدار: یک سمت مثبت را به یک طرف منفی متصل نکنید.
مرحله 3:
بگذارید باتری ها بین 10 تا 60 ثانیه متصل شوند یا فقط کافی است تا باتری تلفن همراه شما گرم شود. دما و زمان را از نزدیک کنترل کنید.
مرحله 4:
به محض گرم شدن باتری ، سریعاً باتری ها را جدا کنید. سعی نکنید باتری تلفن همراه خود را از این طریق کاملاً شارژ کنید. باتری را در تلفن خود قرار دهید. ممکن است لازم باشد باتری را در حالت باقی مانده به صورت عادی شارژ کنید ، سپس سعی کنید تلفن را روشن کنید.
روش 4: یک لامپ کوچک ممکن است کمک کند
 باتری قدیمی را کاملاً خالی کرده و برای فعال شدن دوباره شارژ کنید. با انجام این نوع تخلیه عمیق ، هدف این است که ابتدا با تخلیه کامل انرژی داخلی ، باتری را برای شارژ عمیق تر پر کنید.
 در اینجا به 2 قطعه سیم نیاز دارید و آن را به قطب مثبت و منفی باتری تلفن خود متصل کنید. معمولاً قطب مثبت و منفی لامپ پیچ وجود ندارد ، فقط سیم را به پیچ و نقطه پایین لامپ وصل کنید.
به دنبال این ، باتری تلفن خود را به یک لامپ کوچک 1.5 ولت متصل کنید.
باتری گوشی هوشمند را با لامپ فعال کنید
هر باقیمانده باتری که در باتری وجود دارد ، تا زمانی که کاملاً خسته نشود ، به لامپ منتقل می شود.
توجه: چراغ لامپ به تدریج کم نورتر می شود تا زمانی که هیچ نوری ساطع نشود. این روش موثرترین نیست ، اما تا حدی کارساز است.
نتیجه گیری: در واقع بهترین روش مراقبت روزانه است
باید تا حد ممکن به مراحل و زمان استاندارد شارژ پایبند باشید ، بهتر است این کار را در 3 بار اولیه انجام دهید و ایده آل از اولین بار است. هنگامی که تلفن شما هشدار باتری کم را نشان می دهد ، تمام تلاش خود را بکنید تا بلافاصله آن را شارژ کنید.
سرانجام ، به دلیل تأثیری که ولتاژ شارژ ناپایدار بر باتری تلفن شما می گذارد ، حتی اگر این یک عادت باشد ، از شارژ تلفن خودداری کنید. هر باتری طول عمر خاصی دارد ، اگر روش های بالا نتواند باتری تلفن مرده شما را زنده کند ، می توانید یک باتری جدید بخرید ، باتری تلفن اکنون گران نیست.

http://meysam7777.blog.ir/1400/02/26/4-روش-مخفی-برای-احیای-باتری-موبایل

منابع:

https://sorenstore.com/fa/مقالات/احیای-باتری-موبایل

https://www.gearbest.com/blog/how-to/4-secret-ways-to-revive-any-dead-phone-battery-1012

عباسی بازدید : 76 شنبه 25 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

گاو صندوق یکی از مهم‌ترین تجهیزات امنیتی است که افراد و سازمان‌ها با توجه به نیاز خود می‌توانند از این وسیله کاربردی برای تامین امنیت محیط‌های مختلف استفاده کنند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بسیاری از اسناد مهم و با ارزش وجود داشته که برای نگهداری آنها نیاز به گاوصندوق احساس می‌شود. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای مختلف در بخش‌های حسابداری خود از گاوصندوق جهت نگهداری اسناد و پول و ارز استفاده می‌کنند.

یکی از مکان‌های مهمی که نیاز به گاو صندوق دارد، هتل‌هاست. وجود گاوصندوق مناسب در هتل باعث می‌شود تا افراد بتوانند وسایل قیمتی و ارز خود را درون آن قرار دهند. این نوع از گاوصندوق‌ها برای نگهداری اشیای مهم مسافران کاربرد دارد. در این مقاله قصد داریم تا در مورد ضرورت وجود گاوصندوق برای هتل‌ها مطالب جالب توجهی را بیان کنیم.

گاوصندوق چیست؟

گاو صندوق به جعبه‌های یک یا چند طبقه اطلاق می‌شود که جنس بدنه‌ی آن بسیار مقاوم بوده و فولادی است. به صورت معمول قفل‌های معتبری بر روی این جعبه تعبیه می‌شود تا امنیت گاوصندوق به شکل قابل توجهی تأمین شود. در هنگام انتخاب این محصول توجه کردن به قفل گاوصندوق دارای اهمیت است. برخی از گاوصندوق‌های موجود در بازار دارای سیستم رمزگذاری پیچیده هستند تا دسترسی افراد متفرقه به این محصول کاربردی محدود شود. گاو صندوق دارای کاربردهای زیادی است که از آنها در محیط‌های تجاری و مکان‌های مختلف استفاده می‌شود.

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا سیستم رمزگذاری گاوصندوق بسیار پیچیده‌تر و حرفه‌ای‌تر از گذشته شود. گاوصندوق‌های موجود در بازار از لحاظ ابعاد، قفل، جنس بدنه، کاربری و غیره تقسیم بندی می‌شود که افراد برای خرید گاوصندوق مورد نظر خود باید قبل از هر کاری اطلاعات‌شان را در این زمینه افزایش دهند.

انواع گاوصندوق از لحاظ کاربرد

همان‌طور که بیان شد گاوصندوق‌های موجود در بازار از لحاظ کاربرد به دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم بندی می‌شوند که از مهم‌ترین آن می‌توان به گاوصندوق خانگی، گاو صندوق هتلی و اداری اشاره کرد.

* گاوصندوق خانگی

بسیاری از افراد با توجه به داشتن مدارک و اشیا مهم ترجیح می‌دهند تا خرید گاوصندوق خانگی را در برنامه خرید خود قرار دهند. طبیعی است که مدارک و اشیا مهم نیاز به مراقبت دارد. یک گاوصندوق خانگی باید دارای کیفیت مناسب باشد تا بتواند از مدارک و اسناد مهم در برابر سارقان محافظت نماید. خرید گاوصندوقخانگی با دوام که از کیفیت خوبی برخوردار باشد نه تنها می‌تواند از اشیا شما در برابر سارقین محافظت کند، بلکه یکی از بهترین راه حل‌ها برای حفظ آن‌ها در برابر حوادث غیر مترقبه مانند زلزله، سیل، آتش سوزی و … است.

* گاوصندوق هتلی

یکی از موضوعات مهم امنیتی برای هتل‌ها و مهمانسراها حفاظت از اسناد، مدارک و اشیا افراد است. گاوصندوق هتلی دقیقاً برای حفاظت از اشیا با ارزش افراد و مسافران ساخته شده است. این مدل از گاوصندوق به دلیل اینکه حجم کوچکی که دارند، برای حفاظت از گوشی، تبلت، دسته چک، مدارک شناسایی و اشیا با ارزش ریز مانند طلا امنیت بسیار بالایی فراهم می‌کند. انتخاب گاوصندوق هتلی باید بر اساس نیاز آن مجموعه انجام شود و از قفل‌های دیجیتالی مناسب برخوردار باشد. مدیران و صاحبان هتل‌های امروزی جهت خرید گاو صندوق مناسب باید به برخی از نکات کلیدی توجه کنند تا بتوانند یک خرید موفق داشته باشند.

* گاوصندوق اداری

هر سازمان برای مجموعه خود و حفاظت از اسناد مهم باید به دنبال انتخاب گاوصندوق اداری استاندارد باشد. یکی از نکات کلیدی در زمان انتخاب گاوصندوق هتلی و اداری توجه کردن به قفل گاوصندوق است. در واقع ماهیت استفاده از گاوصندوق این است که بتواند از اشیا قیمتی و اسناد بااهمیت به شکل مناسب محافظت نماید. اگر بخواهید خرید گاوصندوق را در برنامه خود قرار دهید باید قبل از خرید شناخت خود را نسبت به یک سری از نکات کلیدی افزایش دهید تا بتوانید خرید هوشمندانه‌ای داشته باشید.

نکات مهم قبل از خرید گاوصندوق

افراد قبل از انتخاب گاوصندوق باید شناخت خود را نسبت به ویژگی‌های این محصول کاربردی افزایش دهند تا بتوانند یک خرید منحصر به فرد داشته باشند. توجه کردن به نکات زیر باعث می‌شود تا افراد ضمن صرفه جویی در هزینه‌های خود، متناسب با نیازشان خرید خود را نهایی کنند.

* توجه کردن به سایز گاوصندوق

برای خرید گاوصندوق مناسب باید به مکان مورد استفاده آن توجه کنید و با در نظر گرفتن شرایط محیطی بتوانید یک خرید موفق داشته باشید. اگر قصد دارید تا وسایل زیادی را در درون گاوصندوق نگهداری کنید بهتر است به دنبال انتخاب گاوصندوق بزرگ باشید، در غیر این صورت انتخاب گاوصندوق متوسط توصیه می‌شود.

* انتخاب گاوصندوق نسوز

یکی از ویژگی‌های قابل توجه گاوصندوق که باید قبل از خرید به آن دقت کنید، نسوز بودن صندوق است. برای افراد مهم است که بتوانند محصولی را انتخاب کنند که قادر باشد تا دمای داخلی گاو صندوق را تعدیل نماید و در صورت آتش سوزی احتمالی، از مدارک و اشیا قیمتی محافظت کند.

* توجه کردن به قفل گاوصندوق

به صورت کلی می‌توان بیان کرد که گاوصندوق‌های مناسب از قفل‌های پیشرفته بهره می‌برند تا با داشتن سیستم‌های پیچیده بتوانند ایمنی وسایل درون صندوق را به خوبی حفظ نمایند. افرادی که به دنبال خرید گاو صندوق مناسب هستند باید بتوانند یک فروشگاه معتبر را در این زمینه انتخاب کنند. یکی دیگر از نکات مهم در زمان انتخاب گاوصندوق توجه کردن به قیمت آن است. افراد و سازمان‌ها با انتخاب یک فروشگاه تخصصی نظیر فروشگاه سعدین می‌توانند ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه‌های خود به محصولات باکیفیت و استاندارد دست پیدا کنند.

خرید گاوصندوق هتلی از سعدین

فروشگاه سعدین فعالیت تخصصی خود در حوزه گاوصندوق را از سال ۱۳۵۹ در زمینه واردات گاوصندوق در ایران با نمایندگی گاوصندوق ژاپنی ایکو به صورت حرفه‌ای آغاز نمود. این مجموعه به عنوان اولین وارد کننده گاوصندوق خارجی و کره‌ای است که توانسته است خدمات استانداردی را به مشتریان ارائه نماید. وجود یک مجموعه تخصصی و کارآمد که دارای انگیزه‌های بالا باشند به مشتریان کمک خواهند کرد تا برای خرید گاو صندوق مورد نظر خود بتوانند انتخاب‌های مناسبی داشته باشند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی فروشگاه سعدین وجود بخش مشاوره و پشتیبانی است که باعث می‌شود تا خریداران بتوانند با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کنند. فروشگاه سعدین با توجه به خواسته شما بهترین گاوصندوق را ارائه داده و از هنگام خرید تا انتهای زمان خدمات پس از فروش به ارائه خدمات مبتنی برکیفیت و استاندارد که جزو سیاست گذاری‌های راهبردی این فروشگاه است، می‌پردازد. در صورت تمایل برای خرید گاو صندوق‌های مورد نظر خود بهتر است به فروشگاه سعدین به آدرس sadinsafe.com مراجعه کنید.

عباسی بازدید : 79 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

از مهم‌ترین و حساس‌ترین قطعات موبایل و تبلت‌های مدرن امروزی، تاچ ال سی دی آن است. یک تاچ ال سی دی استاندارد، روی تجربه کاربری گوشی های هوشمند از جمله کیفیت فیلم ها و تصاویر و جلوگیری از کندی و هنگی گوشی تاثیر زیادی دارد. با توجه به قیمت تاچ ال سی دی و گران بودن آن، دوام و کیفیت این قطعه بسیار اهمیت دارد. از این رو برای خرید تاچ ال سی دی اصل حتما از فروشگاه های معتبر اقدام نمایید. در ادامه در رابطه با انواع، ساختار و سلامت صفحه نمایش موبایل و تشخیص تاچ ال سی دی اصل از فیک توضیحات لازم را ارائه داده و در نهایت می توانید با انتخاب برند گوشی موبایل خود، لیست قیمت انواع تاچ ال سی دی را جهت خرید مطمعن از فروشگاه سورن، مشاهده نمایید.

برای خرید تاچ ال سی دی انواع گوشی های سامسونگ (Samsung)، الجی (LG)، اپل (Apple)، شیائومی (Xiaomi)، هووآوی (Huawei)، نوکیا (Nokia)، ایسوس (Asus)، سونی (Sony) و اچ تی سی (HTC) می توانید روی فروشگاه
قطعات موبایل سورن استور حساب کنید.


 

تاچ ال سی دی (LCD Touch) چیست؟

بیشتر افراد نمی‌دانند که تاچ و ال سی دی کارایی متفاوتی دارند. تاچ اسکرین باعث انتقال سیگنال‌های پردازشی به سی‌پی‌یو (CPU) تلفن همراه و تبلت می‌شود و در صورت آسیب‌دیدن صفحه‌نمایش قابل روئیت و غیر قابل انتقال سیگنال است. اما ال سی دی همان صفحه شیشه‌ای نمایشگر است و در صورت آسیب، اگر تاچ اسکرین سالم باشد می‌توان با لمس صفحه، سیگنال‌های پردازشی را انتقال داد. در هنگام آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی و شکسته شدن ال سی دی آن، به دلیل این که تاچ در بیشتر دستگاه‌های هوشمند بالای تاچ ال سی دی قرار دارد، باید تاچ و ال سی دی را با هم تعویض کنیم.

انواع تاچ ال سی دی بر اساس نحوه تولید

  • درجه یک ( کاملا اورجینال سرویس‌پک شرکتی)
  • درجه دوم ( گلس تعویض)
  • درجه سوم (گلس و فلت تعویض)
  • ​درجه چهارم (تاچ ال سی دی فیک), تولید شرکت‌های چینی : تی‌اف‌تی TFT, متال فلزی Metal, اولد کیفیت آی‌سی Oled, اولد تو Oled 2, اینسل incell

ساختار تاچ ال سی دی موبایل چگونه است؟

صفحه نمایش مهم ترین قصمت گوشی های امروزی است چرا که تقریبا تمام سطح تلفن همراه را فرا گرفته است. اما صفحه نمایش یا تاچ ال سی دی موبایل، آنگونه که به نظر می آید؛ یک شیشه کوچک ساده نیست بلکه ساختار خاصی برای آن تدوین شده است. مواد مرسومی که در ساخت تاچ ال سی دی به کار رفته است؛ کریستال مایع می باشد. اما چیزی که باعث واکنش و حساسیت این صفحه ی کریستالی نسبت به لمس آن می شود، یک لایه ی نازک الکترود است.

یکی از دلایل گران قیمت بودن تاچ ال سی دی همان ساختار حساس تاچ ال سی دی می باشد. در زیر 5 قطعه تاچ ال سی آورده شده است:

  • لایه ی تامین نور
  • لایه ی ال سی دی
  • فریم
  • تاچ
  • گلس محافظ

گوشی های قدیمی به دلیل ساختار تاچ ال سی دی متفاوت و ساده تر، در صورت آسیب رسیدن به صفحه نمایش، دارنده موبایل می توانست تنها با تعویض ال سی دی همچنان از دستگاه خود استفاده کند. اما اکثر گوشی های ساخته شده از سال 95 به بعد به دلیل پرس بودن تاچ و ال سی دی در ساختار آنها، در صورت شکسته شدن صفحه نمایش، باید کل تاچ ال سی دی تعویض گردد. بنابراین امکان تعویض تاچ و ال سی دی به صورت همزمان وجود ندارد.

تاچ ال سی دی چگونه آسیب می بیند؟

هر چند تاچ  ال سی دی دو قطعه مجزا با کارکرد متفاوت هستند؛ اما به دلیل اینکه اخیرا در بیشتر دستگاه‌های موبایل، به صورت یک قطعه عرضه می‌شوند! در نتیجه خرابی هر کدام باعث، از کار افتادن موبالی می‌شود. اما عمده‌ترین موردی که باعث خرابی آنها می‌شود در زیر آمده است.

  • اگر در معرض فشار یا ضربه شدید قرار گیرد ( عمده‌ترین دلیل ).
  • اگر آب یا مایعات به داخل دستگاه نفوذ کند.
  • ظاهر شدن خط، نقطه و سایه‌های رنگی روی صفحه نمایش

تغییر رنگ های روی ال سی دی مانند نقطه های سیاه، خط های رنگی و سایه افتادگی، نشان دهده پیکسل سوختی در تاچ ال سی دی می باشد. متاسفانه بروز این مشکلات در تاچ ال سی دی فقط درحالت بسیار ضعیف آن که پیکسل ها به صورت کامل نسوخته باشند، در صورت وارد کردن برخی شک ها، شاید به حالت عادی بازگردند (احتمال کمتر از 50 درصد). در نتیجه تنها راه مقابله با این معضلات در نمایشگر موبایل، تحمل کردن وضعیت، یا تعویض تاچ ال سی دی می باشد. دلیل به وجود آمدن این مشکلات نیز، کیفیت پایین تاچ ال سی دی و یا عدم داشتن حساسیت لازم و روند استاندارد در تولید تاچ ال سی دی می باشد.

تشخیص تاچ ال سی دی اصلی از فیک

تشخیص تاچ ال سی دی اصلی از فیک، دغدغه بسیاری از افرادی است که می خواهند نمایشگر خود را تعویض کنند. قبل از اینکه تاچ ال سی دی خریداری شده را انتخاب و روی گوشی موبایل نصب کنید، مهم ترین عامل تشخیص اصلی بودن آن، قیمت تاچ ال سی دی و فروشگاهی است که از آن خرید می نمایید. در نتیجه اگر می خواهید تاچ ال سی دی اصلی روی گوشی نصب کنید دنبال قطعات ارزان و فروشنده های نا معتبر نباشید. وجود عبارت روی تاچ ال سی دی از نشانه های اصلی بودن آن است که بعد از اطلاع از قیمت و فروشنده معتبر باید به آن توجه فرمایید. اما تاچ ال سی دی های فیک را بیشتر با نام های چینی و ای مثبت یا ای در بازار خواهید دید. بعد از نصب تاچ ال سی دی، جهت اطمینان از اصلی بودن آن، شفافیت صفحه نمایش، روشنایی کافی، وجود پد های با کیفیت روی صفحه تاچ و شماره سریال را بررسی نمایید. بیشتر بخوانید...

عباسی بازدید : 73 یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

دوربین های مدار بسته AHD انواع مختلفی دارند. مدل های دام، بالت، بند انگشتی که کیفیت تصاویر، جنس بدنه و برد دید در شب متفاوتی دارند.

 
AHD  یا Analog High Definition  تکنولوژی انتقال تصویر بر بستر کابل های کواکسیال تا فاصله 500 متر میباشد.این تکنولوژی تا حد زیادی قادر به کاهش نویز رنگ و تولید تصویر بهتر در مقایسه با دستگاه های آنالوگ قدیمی میباشد.پس دوربین های مدار بسته با تکنولوژی AHD همان دوربین های آنالوگ هستند با تصاویر بهینه شده که بهبود بسیار زیادی در کیفیت تصویر ایجاد شده لذا امکان تولید تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل یا همان 1080p  فراهم شده است.
 
جهت نصب و راه اندازی دوربین مداربسته AHD به دوربین های مدار بسته AHD و دستگاه های ضبط کننده تصاویر یا DVR  نیاز می باشد.
جهت رفاه حال مشتریان مرکز تخصصی دوربین مدار بسته هپنا اقدام به ارائه پکیج های AHD دوربین مداربسته نیز نموده است. 
 

دوربین های مدار بسته AHD انواع مختلفی دارند. مدل های دام، بالت، بند انگشتی که کیفیت تصاویر، جنس بدنه و برد دید در شب متفاوتی دارند و شما می توانید آن ها را در مدل های مختلف دوربین مدار بسته نظیر دوربین های  مداربسته ای که در این مرکز معرفی شده اند جستجو کنید.
مرکز تخصصی دوربین مدار بسته هپنا جهت رفاه حال مشتریان پکیج های 4 کانال و 8 کانال با تکنولوژی AHD در سطوح مختلف اقتصادی، ویژه و ممتاز آماده کرده است که می توانید آن را در بخش فروشگاه آنلاین مشاهده کنید.


جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین های مدار بسته AHD، دستگاه های ضبط تصاویر یا DVR، پکیج های AHD با مرکز تخصصی دوربین مدار بسته هپنا به شماره همراه 09981488882 تماس حاصل نمائید.

منبع: سایت هپنا

عباسی بازدید : 72 سه شنبه 31 فروردین 1400 نظرات (0)

ما نیاز داریم خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم پناهگاه و محل امنی برای ما باشد تا در آن آرامش داشته باشیم و خانواده ما در برابر تهدید هر خطری ایمنی و امنیت داشته باشند. همه ما وسیله‌های مهمی مانند مدارک و زیورآلات در محل زندگی و کار خود داریم که مکان نگهداری آنها نیز باید از هر خطری به دور باشد. با داشتن وسیله‌ای مطمئن و خرید گاوصندوق خیال ما بابت حفظ وسایل آسوده خواهد شد. این اطمینان خاطر هم برای زمانی است که در خانه نباشیم و هم برای زمانی است که احتمالاً خانه یا محل کار دچار حوادثی شبیه زلزله و یا آتش سوزی شده باشد.

به نقل از افکار نیوز، محل مراقبت و حفظ وسایل و اسناد خیلی با اهمیت است و برای جلوگیری از به سرقت رفتن احتمالی و یا محافظت در برابر حریق و آتش‌سوزی، افراد از گذشته راه‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته‌اند. امروزه جعبه‌های نگهدارنده‌ای برای این کار وجود دارد. خرید گاوصندوق برای نگهداری از وسایل گران‌بهایی مانند طلا و مدارک به یکی از مهم‌ترین وسایل محافظتی تبدیل شده است. صندوق نسوز که قابلیت قفل شدگی دارد و این امکان را به‌ همراه دارد تا بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای وسایل مهم و ارزشمند را در آن جای داد. با  نصب گاوصندوق در محل زندگی و یا محل کار می‌توانیم با خیالی آسوده مسافرت داشته باشیم. خرید گاوصندوق با توجه به سه فاکتور، نوع استفاده، ابعاد و قابلیت جابجایی متفاوت است که در ادامه به ویژگی‌های مختلف آن خواهیم پرداخت.

انواع گاوصندوق 

گاوصندوق‌ها در طرح‌های گوناگون و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. نوع آلیاژها و فلزهای بکار رفته در بدنه آن باعث شده است که این دستگاه بدنه‌ای سخت داشته و در برابر هر گونه شکستگی و یا سوختگی مجهز بوده و امنیت بالایی داشته باشد و همین باعث شده است که وزن آن نیز بسیار سنگین شود. برای سهولت در حمل و نقل و جابجا نمودن پس از خرید گاوصندوق، برای ابعاد بزرگ‌تر آنها چرخ‌هایی تعبیه می‌کنند تا براحتی به هر مکانی که قابلیت داشته باشد منتقل نمایند.

انواع صندوق نسوز در کاربری‌های خانگی و یا کاری متفاوت است. برخی از آنها ابعاد کوچک‌تری داشته و وزن سبکی دارند، مانند گاوصندوق‌های مدل کتابی که به‌ علت ارزانی و جابجایی آسان و جای‌گذاری در هر مکانی از منزل یا محل کار متقاضیان زیادی در بین خریداران دارد. نوع قفل گاوصندوق که به سادگی قابلیت شکنندگی و بازشدگی ندارد باعث بالا بردن امنیت آن می‌شود. این قفل‌ها ضد سرقت بوده و حتی در مدل‌های شخصی‌سازی شده، برای باز کردن آن می‌توان اثر انگشت یا چهره را تعریف کرد.

برخی مزیت‌ها برای مدل‌هایی وجود دارد که قبل از خرید گاوصندوق بهتر است با آن آشنایی داشته باشیم. مزیت‌هایی از قبیل داشتن سیستم قفلی مکانیکی، دیجیتالی، اثرانگشت و یا تشخیص چهره که باعث شده است دیگر دغدغه‌ای برای پنهان کردن و یا همراه داشتن کلید قفل وجود نداشته باشد و براحتی می‌توان بدون آنکه رمز در اختیار کسی قرار بگیرد، درب گاوصندوق را باز کرد.

از دیگر مواردی که در خرید گاوصندوق باید به آن توجه کرد و اهمیت داد، جنس فلز گاوصندوق است. بدنه گاوصندوق‌ها طوری ساخته شده‌اند که ضدخش بوده و مقاومت بالایی تا تحمل درجه حرارت 1000 درجه سانتیگراد را نیز دارا می‌باشند و همین ویژگی باعث شده است که در آتش سوزی‌های گسترده‌ای که زمان زیادی برای خاموش کردن آن نیاز است، اسناد و مدارک و پول و زیورآلات از ایمنی بالایی برخوردار باشند. مقاومت بدنه گاوصندوق به خاطر استفاده از بتن مسلح یا بتن آرمه در ساخت آن می‌باشد که ترکیبی از شن، ماسه، سیمان و میلگرد است و به علت اینکه این نوع بتن خاصیت کششی بسیار بالایی دارد در مقابل هرگونه ضربه و یا انفجاری مقاومت بالایی داشته و احتمال شکستن بدنه آن بسیار پایین خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان در دانستنی‌های قبل از خرید گاوصندوق، مورد نظر قرار داد قابلیت نصب سیستم‌های دزدگیر و هشداردهنده است که از این گاوصندوق‌ها برای طلافروشی‌ها، بانک‌ها و یا مجتمع‌های تجاری و یا اداره‌هایی که طبقه بندی و دسترسی بالایی دارند استفاده می‌کنند.

بالطبع ویژگی‌های عنوان شده فوق در انواع مدل، طرح، شکل، اندازه و مقاومت بدنه و نیز مقاومت آن در برابر حرارت در تعیین قیمت در زمان خرید گاوصندوق تأثیرگذار است و بنا بر نوع استفاده و محل کاربری که در ابعاد مختلفی ساخته شده‌اند، قیمت‌های کمتر و بیشتری در نظر گرفته‌اند و هرچه ضریب امنیت گاوصندوق و صندوق نسوز بالا باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

یکی از نکات مهمی که همه کاربرای و استفاده کنندگان از گاوصندوق باید در نظر داشته باشند، خرید گاوصندوق از مکان و فروشگاه معتبر است. اگر احیاناً رمز گاوصندوق فراموش شد یا کلید آن گم شده باشد، باید به شخص مورد اطمینان و متخصص در این حرفه مراجعه کرد زیرا نوع قفل گاوصندوق دارای ظرافت‌های خاصی است که اگر به اشتباه آسیب ببیند، دیگر قابلیت استفاده نخواهد داشت.

با توجه به موارد گفته شده فوق ویژگی‌هایی که در خرید گاوصندوق باید مد نظر قرار داد به شرح ذیل می‌توان برشمرد:

1- با داشتن وزن کم، امکان جایجایی و حمل آسان را فراهم کرده و برای عدم اشغال فضای اتاق و نیز مخفی نگه داشتن در برابر دیده شدن، قابلیت جای‌گذاری در کمد نیز داشته باشد.

3- نوع قفل گاوصندوق و رمزگذاری آن ساده نباشد که به راحتی برای افراد متفرقه مورد استفاده قرار بگیرد.

1- ابعاد و اندازه آن متناسب با نوع نگهداری وسایل و محل استفاده از گاوصندوق باشد.

4-   فاکتور خرید و جزئیات کامل نحوه استفاده از گاوصندوق را از فروشنده در خواست کرده و آموزش لازم و کافی دیده شود.

5- مقاومت بالایی در برابر هر گونه ضربه و یا انفجار و یا آتش سوزی‌های گسترده داشته باشد.

6-برای محیط‌هایی نظیر بانک‌ها، طلافروشی‌ها و ساختمان‌های تجاری و یا اداری مهم، مجهز به سیستم‌های امنیتی و دزدگیر باشد که امن‌ترین و قدرتمندترین نوع گاوصندوق، گاو صندوق نسوز است. 

7- برای اطمینان از خرید گاوصندوق، محصول خریداری شده دارای ضمانت و خدمات پس از فروش باشد.

فروشگاه سعدین (https://sadinsafe.com) با بیش از 40 سال سابقه فعالیت تخصصی در حوضه گاوصندوق در زمینه واردات گاوصندوق در ایران با نمایندگی گاوصندوق ژاپنی ایکو به صورت حرفه‌ای جزو اولین واردکنندگان گاوصندوق خارجی و گاوصندوق کره‌ای در ایران بوده که در حال حاضر به عنوان نماینده گاوصندوق دیپلمات در ایران مشغول به فعالیت می‌باشد. این فروشگاه در حوزه‌ی واردات گاوصندوق، فروش گاوصندوق و نمایندگی گاوصندوق‌های خارجی فعالیت می‌کند و در حال حاضر با یکی از معتبرترین شرکت خارجی یعنی شرکت دیپلمات کره در حال همکاری و ارایه خدمات است.

منبع: https://www.afkarnews.com/بخش-بازرگانی-26/1048309-خرید-گاوصندوق-بدون-توجه-به-این-سه-فاکتور-ممنوع

عباسی بازدید : 75 یکشنبه 22 فروردین 1400 نظرات (0)
دوربین مدار بسته مدل های مختلفی دارد که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی دارند. ما در این مقاله به مقایسه دوربین های مدار بسته تحت شبکه، دوربین مدار بسته AHD و دوربین مدار بسته وایرلس می پردازیم و معایب و مزایای آنها را به شما معرفی میکنیم، پس با ما همراه باشید.

دوربین مدار بسته تحت شبکه

دوربین‌ مداربسته تحت شبکه از جمله انواع دوربین‌های دیجیتالی است که در بستر شبکه داده‌های کنترلی را دریافت و تصاویر را ارسال می‌کنند. این دوربین‌ها معمولا برای نظارت بر فعالیت‌ها و اطلاعات، با اهداف مدیریتی یا امنیتی استفاده می‌شوند و برخلاف دوربین‌های آنالوگ برای ذخیره سازی به دستگاه ضبط محلی نیازی ندارند. برخی از دوربین‌ مداربسته تحت شبکه به منظور رسیدگی بر ذخیره‌ سازی داده‌ها، تصاویر ویدیوئی و مدیریت هشدارها به یک ضبط‌کننده‌ی مرکزی در شبکه  (NVR) نیاز دارند و برخی دیگر قادرند داده‌های خود را به صورت غیرمتمرکز، از راه دور و در هر محلی ذخیره کنند. همچنین ممکن است این دوربین‌ها در ویژگی‌های، کیفیت تصاویر، پروتکل‌های شبکه و نحوه‌ی کدگذاری ویدیوها با یکدیگر متفاوت باشند. هر کدام از شرکت‌های سازنده‌ی این دوربین‌ها از پروتکل‌های مخصوصی در شبکه استفاده می‌کنند به همین دلیل در یک شبکه باید از دوربین‌های مشابهی استفاده کرد. رزولوشن تصاویر ضبط شده در این دوربین‌ها نیز می‌تواند از 0.3 تا 29 مگاپیکسل تغییر کند.
دوربین مدار بسته

مزایای  دوربین مدار بسته تحت شبکه

  • هزینه آن کاهش پیدا کرده است.
مانند هر فناوری دیگری، دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP هم قیمت کمتری نسبت به گذشته دارند، بنابراین اگر مقداری پول برای خرید دوربین مدار بسته کنار گذاشته اید، دوربین مدار بسته IP انتخاب بسیار خوبی میباشد.
  • سهولت نصب
دوربین های مدار بسته آنالوگ، به دو سیم برای نصب نیاز دارند، دوربین مدار بسته تحت شبکه فقط از یک سیم هم برای تصاویر و هم برای اتصال به برق استفاده میکند، بنابراین در محل دوربین نیازی به برق ندارید. دوربین مدار بسته IP قابلیت زوم و فوکوس از راه دور را هم دارد. پس از نصب، تا زمانی که آن را با آنچه می خواهید زاویه ببخشید، می توانید از راه دور فوکوس کنید.
  • رزولوشن
دوربین مدار بسته تحت شبکه وضوح تصویری بهتری نسبت به دوربین های AHD و وایرلس دارند. البته شما می توانید دوربین هایی با رزولوشن و نسبت ابعاد مختلف متناسب با نیازهای خود تهیه کنید.
  • هوش تجزیه و تحلیل
دوربین های مدار بسته IP در واقع رایانه های کوچکی هستن که ویدیو را فشرده و ذخیره میکنند، به علاوه می توان آنها را برای ارائه انواع تجزیه و تحلیل ها برنامه ریزی کرد. آنها می توانند حرکات را تشخیص دهند، افراد را بشمارند، رنگ های خاصی را ردیابی کنند، وقتی تصویر ناپدید می شود، چیزی را حس کنند و هشدارها را تنظیم کنند.
  • امنیت
ویدیو و تصاویر دوربین مدار بسته تحت شبکه، به صورت رمز گذاری شده و تایید اعتبار شده است، بنابراین انتقال ایمن است.
  • تجهیزات کمتر
دوربین های مدار بسته آنالوگ به رمزگذاری و رمزگشایی نیاز دارد، در حالی که دوربین مدار بسته IP نیازی به این تجهیزات ندارد.

معایب دوربین مدار بسته تحت شبکه

  • هزینه بالای نصب اولیه
اگر سیستم را از طریق آنالوگ سوئیچ می کنید، ممکن است هزینه اولیه برای تنظیم سیستم دوربین مدار بسته IP شما بیشتر باشد. با این وجود، هنگامی که سیستم خود را نصب کردید، تنظیم و مقیاس گذاری سیستم خود در صورت لزوم بسیار آسان تر است.
  • ذخیره سازی
دوربین های IP وضوح بالاتری دارند، بنابراین حجم فایل ها و تصاویر هم بالاتر می باشد؛ در نتیجه باید فضای ذخیره سازی خود را متناسب با دوربین مدار بسته تنظیم کنید.
  • منحنی یادگیری
دوربین های مدار بسته IP، رابط کاربری را معنادار می کند. بسیاری از آنها به محض شروع کار کاملا شهودی هستند، اما سطح فنی خاصی وجود دارد که باید توسط کاربر نهایی فرا گرفته شود.

دوربین مدار بسته AHD

AHD  یا Analog High Definition  تکنولوژی انتقال تصویر بر بستر کابل های کواکسیال تا فاصله 500 متر میباشد.این تکنولوژی تا حد زیادی قادر به کاهش نویز رنگ و تولید تصویر بهتر در مقایسه با دستگاه های آنالوگ قدیمی میباشد.پس دوربین های مدار بسته با تکنولوژی AHD همان دوربین های آنالوگ هستند با تصاویر بهینه شده که بهبود بسیار زیادی در کیفیت تصویر ایجاد شده لذا امکان تولید تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل یا همان 1080p  فراهم شده است.
جهت نصب و راه اندازی دوربین مداربسته AHD به دوربین های مدار بسته AHD و دستگاه های ضبط کننده تصاویر یا  DVR  نیاز می باشد. دوربین های مدار بسته AHD انواع مختلفی دارند. مدل های دام، بالت، بند انگشتی که کیفیت تصاویر، جنس بدنه و برد دید در شب متفاوتی دارند.

مزایای دوربین مدار بسته AHD

  • وضوح بالا
فیلتر سیگنال پیشرفته، کاهش نویز سه بعدی، تولید تصویر بهتر و با کیفیت
  • فاصله انتقال از راه دور
دوربین مدار بسته AHD حداکثر 500 متر بیشتر از کابل کواکسیال دوربین آنالوگ ظرفیت دارد.
  • عدم وجود تاخیر
در این نوع از دوربین های مدار بسته، ویدیوها فشرده شده هستند و در نتیجه تاخیری وجود ندارد و در زمان واقعی انتقال میابد.
  • نصب آسان
از منوی OSD پشتیبانی میکند، کار با آن آسان است و به راحتی نصب می شود.
  • کم هزینه
قیمت دوربین مدار بسته AHD تقریبا مانند دوربین آنالوگ میباشد اما کیفیت تصویر بسیار بالاتری دارد.
  • استاندارد باز
مجموعه تراشه AHD از طرف شخص ثالث. استاندارد آن برای هر سازنده امنیتی باز است.

تفاوت دوربین مدار بسته  AHD با دوربین مدار بسته IP

دوربین مدار بسته IP نسبت به دوربین AHD نسل پیشرفته تری است و در انواع کیفیت تصویر ساخته می شود. دوربین های مدار بسته تحت شبکه در مقایسه با دوربین های AHD و مدل های تکمیل شده آن دارای کیفیت تصویر به مراتب بهتر و بالاتری است. تصاویر دوربین مدار بسته تحت شبکه توسط دستگاه NVR ذخیره می گردد. اگر به مقایسه دوربین های شبکه و دوربین مدار بسته AHD بپردازیم، متوجه می شویم که دوربین های AHD دارای رابطه کاربیر ساده تر، تنظیمات راحت تر و قیمت به مراتب مناسب تری نسبت به دوربین IP میباشد.
دوربین مدار بسته وایرلس

دوربین مدار بسته وایرلس

  • دوربین مدار بسته بیسیم همان دوربین مدار بسته وایرلس است که همان طور که از نام آن مشخص است، به WIFI و شبکه اینترنت خانگی متصل می شود.
  • دوربین بیسیم اغلب در مکان های کوچک مورد استفاده قرار میگیرد.
  • دوربین مدار بسته وایرلس قابلیت چرخش 180 درجه و 360 درجه دارند، به عبارت دیگر پانوراما است.
  • یک دوربین مدار بسته وایرلس خوب، باید رزولوشن حداقل 2 مگاپیکسل داشته باشد.
  • منبع ذخیره سازی دوربین بیسیم، از کارت SD استفاده می شود و قابلیت ذخیره در تلفن همراه را هم دارد.
  • دوربین مدار بسته وایرلس قابلیت گفتگوی دو نفره و ضبط صدا و مکالمه نیز دارد.
  • نصب و راه اندازی آن ارزان است و نیازی به متخصص ندارد.
  • دوربین مدار بسته بیسیم از 13 کانال استفاده می کنند.

نتیجه گیری

دوربین مدار بسته به 3 نوع دوربین مدار بسته AHD، وایرلس و تحت شبکه تقسیم می شود. در این مقاله سعی کردیم ویژگی ها، مزایا و معایب هر مدل را بگوییم تا شما مقایسه کاملی از این مدل ها را انجام دهید و سپس با توجه به کاربرد و هزینه، انتخاب عاقلانه ای بکنید.
سایت هپنا، یکی از بهترین وب سایت های تخصصی فروش و نصب دوربین مدار بسته در ایران است که تمام دوربین های مدار بسته فوق را با کیفیتی عالی به فروش می رساند. برای اطلاع از اجناس و قیمت آنها به سایت هپنا مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟