loading...

ارتقائ سطح امنیت

بهترین دوربین های مدار بسته فوق العاده پیشرفته هستند و به شما این امکان را می دهند که به راحتی سیستمی را نصب کنید که در خانه یا خارج از خانه به شما آرامش و امنیت خاطر می دهد. این واقعی

عباسی بازدید : 88 چهارشنبه 21 دی 1401 نظرات (0)

تجهیزات امنیتی و شبکه

بهترین دوربین های مدار بسته فوق العاده پیشرفته هستند و به شما این امکان را می دهند که به راحتی سیستمی را نصب کنید که در خانه یا خارج از خانه به شما آرامش و امنیت خاطر می دهد. این واقعیت که اکثر بهترین دوربین‌های مدار بسته سال 2022 بی‌سیم و جمع و جور هستند، نصب آن‌ها آسان است و باعث می‌شود که افزایش امنیت خانه و یا ملک شما می شود. شما می توانید یک دوربین مدار بسته خوب متناسب با بودجه خود داشته باشید که امکانات بسیاری را ارائه می دهد. امکاناتی با آخرین تکنووژی روز به شما امکان می‌دهد فیلم را مستقیماً با کیفیت عالی در تلفن خود پخش کنید و حتی به شما این امکان را می‌دهد که با هر کسی که به درب شما نزدیک می‌شود، مانند افراد تحویل‌دهنده یا فروشندگان، ارتباط برقرار کنید.
در این مقاله ما لیست بهترین دوربین های مدار بسته به همراه تمام ویژگی ها و مزایای هر محصول را برای راحت شدن انتخاب شما آورده ایم.


 

بهترین دوربین مدار بسته مخفی

فلش USB نمونه ای موفق از دوربین های مدار بسته مخفی است. این دوربین ها از لحاظ شکل مشابه فلش هستند، اما داخل آنها دوربینی قرار داده شده است. این دوربین مناسب حمل و بردن به مکانهای خاص می باشد. فیلم های این دوربین به صورت HD روی رم سیو می شوند. حمل کردن فلش امری عادی است و کمتر کسی به دوربین های مخفی در فلش مشکوک می شود. لنز دوربین مداربسته فلش در انتهای فلش قرار داده شده است. این دوربین دارای قطعات پایین می باشد.
  • رابط
  • Micro SD
  • دکمه برای روشن و خاموش کردن.
  • دکمه برای ویدیو یا عکس گرفتن.
  • نشانگر
  • دکمه تعیین حرکت
  • لنز
  • میکروفون
 
دوربین مدار بسته BULLET
 

بهترین دوربین مدار بسته برای منزل

دوربین مدار بسته BULLET گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و مکانهای مسکونی می باشد. این دوربین ها استوانه‌ ای یا به شکل مکعب مستطیل می باشند. دوربین های بولت در محیط های خارج و روی دیوار قابل نصب هستند. این دوربین ها برای فضاهای بیرون هم مناسب هستند، چون ضد آب و مقاوم در مناطق مرطوب می باشند. این دوربین قابلیت دید در شب هم دارد. این قابلیت به ال ای دی های جا ساز شده در لنز وابسته است.

 

بهترین دوربین مدار بسته دید در شب

دوربین مدار بسته دید در شب در انواع و مقیاس های زیادی وجود دارد. هنگام خرید این دوربین ها حتماً باید به برد آن توجه کنید. دوربین GAR2400I2-PS از محصولات ویدئو پارک می باشد، که خصوصیات مثبت زیادی مخصوصاً در رابطه با دید در شب دارد. این دوربین جزو دوربین های مداربسته تحت شبکه است. کیفیت تصویر این دوربین، 4مگاپیکسل می باشد. جنس بدنه دوربین فلزی و مقاوم به تغییرات آب و هوایی است. این دوربین تا ۳۰ متر میتواند از مادون قرمز استفاده کرده و تصاویر خوبی ارائه دهد. دوربین GAR2400I2-PS دارای ۳۰ فریم است. چند خصوصیت مثبت این دوربین که باعث انتخاب آن به عنوان بهترین شده است، عبارتند از:
  • فرمت فشرده سازی.
  • تغذیه با کابل شبکه.
  • ضد آب بودن.
  • مقاومت در دمای ۶۰ درجه بالای صفر و ۴۰ درجه زیر صفر.
  • دارای کاربرد همگانی.

بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز

دوربین مدار بسته هایک ویژن، بهترین برندی است که میتوانید برای فضای باز مورد استفاده قرار دهید. این برند محصول چین است اما بعضی قطعات آن آلمانی و آمریکایی هستند. استفاده از این دوربین مزایایی دارد که در ادامه بیان می کنیم.
  • کیفیت بالا: با توجه به کیفیت بالای این محصول میتوان سالهای سال از آن استفاده کرد و هیچ نیازی به تعمیر پیدا نکرد. کیفیت بالا در واقع ضمانتی برای طول عمر و ماندگاری بالای دوربین های مدار بسته، خواهد بود.
  • بسیار پرکاربرد: با خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن میتوانید به نیاز های خود رسیدگی کنید. این دوربین با توجه به قابلیت های زیادی که دارد بسیار پرکاربرد است.
  • داشتن به روزترین فناوری ها: این دوربین با استفاده از به روز ترین فناوری های دنیا ساخته شده است و تمام فناوری های جدید دنیا در آن بکار رفته است.
  • داشتن هزینه مناسب: قیمت دوربین های مدار بسته هایک ویژن با وجود کیفیت بسیار مطلوب، دارای رنج مناسبی می باشند. با پرداخت کردن هزینه ای پایین میتوانید دوربین با کیفیتی تهیه کنید، که کاملاً مقرون به صرفه است.
  • خرید از نمایندگی: این برند در کشور نمایندگی های مجاز زیادی دارد که میتوانید با مراجعه به آنها، از کیفیت انتخاب و خرید خود مطمئن شوید. خرید از نمایندگی امتیازاتی مثل قیمت مناسب را به همراه خواهد داشت. 
  • خدمات پس از فروش: وقتی از نمایندگی خرید کنید، خدمات پس از فروش و پشتیبانی هم شامل حال شما می شود و میتوانید از آنها استفاده کنید. با گرفتن گارانتی میتوانید از خود نمایندگی درخواست کنید فردی را برای نصب دوربین بفرستد.

بهترین دوربین مدار بسته بیسیم

بهترین دوربین مدار بسته بیسیم باید با شرایط محیط اطراف شما بالاترین تناسب را داشته باشد. دوربین های زیادی با قابلیت بیسیم در بازار عرضه شده است، که ما دوربین بیسیم پانوراما را به عنوان بهترین مدل معرفی می کنیم. این دوربین که به چشم ماهی هم معروف شده است علاوه بر قابلیت های مناسب، قیمت مناسبی هم دارد. دوربین بیسیم هیچ نقطه کوری در محیط اطراف خود ندارد، با توانایی چرخش ۳۶۰ درجه همه محیط را پوشش می دهد. با وصل کردن آن به گوشی میتوانید دوربین را از راه دور کنترل کنید. دوربین پانوراما دارای کارت حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت می باشد.

 

بهترین برند های دوربین مدار بسته سامسونگ

دوربین مدار بسته سامسونگ مدل SNH-V6410PN می تواند حرکت کردن فرد یا هر چیزی را تشخیص داده و آن را کنترل نماید. این دوربین دارای قابلیت تنظیم کردن نور پس زمینه می باشد، در واقع اشیا تاریک را روشن نمایش می دهد. دارای رم با حافظه ۱۲۸ گیگابایت می باشد. این مدل چرخشی است و دارای بالا ترین کیفیت در حد ۲ مگاپیکسل می باشد. این مدل دوربین مدار بسته مجهز به مادون قرمز تا ۵ متر فاصله است. این دوربین تحت شبکه است و نصب آن نیاز به سیم کشی ندارد. از دوربین SNH-V6410PN برای اتاق کودک و امنیت او میتوان استفاده کرد. برای اتاق بیمارها، اتاق افراد سالمند و... هم میتوان از این مدل دوربین استفاده نمود.

 

بهترین دوربین مدار بسته شیائومی

دوربین مدار بسته شیائومی با مدل MJSXJ10CM شکلی مناسب و زیبا برای روی میز قرار گرفتن دارد. این دوربین دارای سایزی کوچک و دیدی خوب همراه با ۳۶۰ درجه چرخش در حالت افقی و ۱۰۰ درجه چرخش در حالت عمودی می باشد. دوربین  MJSXJ10CM لنزی با کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل و تصویر برداری Full HD (1080p) دارد. کیفیت تصویر این دوربین بسیار بالا می باشد، هنگام بزرگنمایی هیچ گونه تاری در آن دیده نمی شود. با استفاده از دانلود کردن برنامه Mi Home و نصب آن میتوانید با تلفن بر تصاویر ارسالی دوربین نظارت کنید. این مدل دوربین به میکروفون داخلی و بلندگو مجهز می باشد. اطلاعات دوربین در فضای ابری، کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی و دستگاه NANA ذخیره می شود و در مواقع لزوم به نمایش در خواهد آمد.

 

بهترین دوربین مدار بسته هایک ویژن

برند هایک ویژن از برندهای معروف در تولید و عرضه دوربین های مدار بسته می باشد. مدل های مختلفی از این برند تا حالا در بازار عرضه شده اند. ما مدل DS-2CD2145FWD-I را به عنوان بهترین، انتخاب کرده ایم و برای شما معرفی می کنیم. این دوربین ۴ مگاپیکسلی است. از ویژگی های مثبت این مدل قیمت مناسب، عملکرد قوی و دسترسی بالا را میتوان نام برد. عملکرد این دوربین در مواقع کم نوری خیلی خوب است. طراحی این دوربین به شکل گنبد کلاسیک است و ساختاری مقاوم در مقابل گرد و غبار و آب دارد. این مدل دارای قطعاتی با کیفیت و طول عمری بالا می باشد.

 

بهترین دوربین مدار بسته داهوا

برند داهوا از بهترین برندهای ارائه دهنده دوربین مدار بسته می باشد. دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP یکی از پرچمداران این برند است. این دوربین تحت شبکه را میتوان در فضاهای باز در زیر نور خورشید و بارش باران نصب کرد. بدنه فلزی این مدل دوربین ها مقاومت فوق العاده ای در برابر گرما و باران دارد. کیفیت تصاویر و ضبط آنها، به بهترین شکل ممکن توسط این دوربین انجام می شود. دوربین DH-IPC-HFW1230SP قابلیت دید در شب تا ۳۰ متر فاصله دارد. در محیط های باز، در تاریکی در هر شرایط آب و هوایی این دوربین قابل استفاده است. این دوربین دارای گواهینامه ISO9001  و گواهی نامه UL، CE، FCC  بین المللی می باشد. دوربین های برند داهوا در تمامی مدل ها پرفروش و پرطرفدار هستند. این دوربین کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل دارد. تمام خصوصیاتی که یک دوربین مداربسته در رنج قیمتی این مدل باید داشته باشد، در این دستگاه وجود دارد.

 

کلام آخر

در این مقاله بهترین مدل های دوربین مدار بسته در هر برند را به شما معرفی کردیم. هر فردی برای خرید بهترین دوربین مداربسته اول باید به هدف خود از خرید دوربین توجه کند، به اینکه برای چه کاری میخواهد دوربین بخرد. باید ملاک های مد نظرتان را به فروشنده بگویید، تا او دوربینی با خصوصیاتی که میخواهید در اختیار شما قرار دهد. برای نصب دوربین حتماً از افراد متخصص و حرفه ای استفاده کنید. اگر نصب دوربین دچار مشکل باشد هم به دوربین خسارت وارد می کند و هم اطلاعات درستی برای ذخیره در اختیار نخواهید داشت، در واقع کارایی دوربین زیر سوال می رود. در نتیجه باید از برندهای معتبر و همچنین فروشگاه‌های معتبر خرید کنید و از فروشنده حتماً درخواست ضمانت نامه و خدمات پشتیبانی کنید. سعی کنید در انتخاب مدل دوربین حتماً از افراد آشنا با سیستم دوربین ها کمک بگیرید.
برچسب ها دوربین مداربسته ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟