loading...

ارتقائ سطح امنیت

یکی از نیازهای طبیعی هر انسانی نیاز به حس زیبا بودن است. معیارهای زیبایی برای هر کس متفاوت است اما معیار های زیادی وجود دارند که می توان گفت برای همه ی مردم مشترک اند مانند پوست صاف و بی نقص، اندام کش

عباسی بازدید : 79 دوشنبه 06 دی 1400 نظرات (0)

یکی از نیازهای طبیعی هر انسانی نیاز به حس زیبا بودن است. معیارهای زیبایی برای هر کس متفاوت است اما معیار های زیادی وجود دارند که می توان گفت برای همه ی مردم مشترک اند مانند پوست صاف و بی نقص، اندام کشیده، ابرو های پر، موهای پرپشت و... .  در سال های اخیر پیشرفت علم پزشکی در حوزه زیبایی به افراد کمک کرده است تا حد زیادی به این معیار های زیبایی نزدیک شوند. النا کلینیک با حضور پزشکان متخصص به شما در رفع مشکلات ظاهری و رسیدن به زیبایی کمک می کند.

 

پرطرفدارترین خدمات زیبایی که در این کلینیک زیبایی ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

پرطرفدارترین خدمات زیبایی,3 مورد از پرطرفدارترین خدمات زیبایی,نیازهای طبیعی هر انسان

 

کاشت مو

کاشت مو روشی است که در آن پزشک متخصص پس از بررسی های دقیق، بخشی از موی پشت سر را به جلو یا بالای سر فرد متقاضی منتقل می کند. معمولا خانم ها و آقایانی که ریزش موی شدیدی دارند و از تمام درمان های ریزش مو قطع امید کرده اند، به عنوان آخرین راه به کاشت مو متوسل می شوند. 

 

طاسی یا آلوپسی به معنی ریزش و از دست دادن مو ها در نواحی مختلف بدن به ویژه در ناحیه سر است که دلایل مختلفی از جمله اضطراب، بیماری، رژیم نادرست، ژنتیک و ... دارد که موثر ترین راه درمان و رفع آن کاشت مو است. کاشت مو ظاهر ودر نتیجه ی آن اعتماد به نفس شما را بهبود می بخشد.

 

کاشت مو روشی است که در آن جراح پلاستیک با انجام بی حسی موضعی موها را از ناحیه پشت یا کنار سر به ناحیه طاس جلوی سر منتقل می کند که این روش هم برای مردانی که از طاسی رنج میبرند وهم برای زنانی که تارهای مو نازک و یا موهای کم پشتی دارند مناسب است. در این کلینیک، کاشت مو به صورت طبیعی به روش های FUT,FIT,FUE,SUE,BHT و Micrografting انجام میگیرد.

 

قبل از اقدام به کاشت مو باید بدانید که این عمل برای افرادی که بانک مو به اندازه کافی برای انتقال به جلوی سر ندارند، یا افرادی که طاسی سرشان به علت شیمی درمانی یا مصرف دارواست، یکسانی که به علت جراحی و یا آسیب های مختلف اسکار های ضخیمی روی پوست سرشان دارند، مناسب نیست.

 

عوارض کاشت مو بسیار جزئی هستند و بعد از مدتی از بین می روند مانند : خون ریزی، عفونت، کبودی دور چشم، ایجاد پوسته روی سر، خارش، ریزش دسته ای  ناگهانی مو و... . پزشک بعد از عمل داروی ماینوکسیدیل (Rogaine) یا داروی رشد مو فیناستراید Propecia)) برای بهبود رشد مو و کاهش عوارض آن و همچنین دارو های مسکن و ضد التهاب برای بهبود درد و عفونت تجویز میکند.

 

بعد از انجام عمل کاشت مو ها به طور مرتب رشد می کنند و بسته به موارد متعددی مانند شلی پوست سر، تراکم فولیکول ها در ناحیه ی پیوند شده و کیفیت مو کم تراکم و یا پر تراکم می شوند.

 

لیفت ابرو در النا کلینیک,عمل لیفت ابرو,خدمات زیبایی النا کلینیک

 

کاشت ابرو

یکی از جراحی هایی که در زیبایی چهره مردان و زنان تاثیر بسزایی دارد، کاشت ابرو است. ابرو های زیبا ظاهر کلی صورت را تغییر داده و اعتماد به نفس شما را افزایش میدهد. از قدیم الایام روش های زیادی برای درمان ابروهای نازک یا کم پشت استفاده میشد، اما جدید ترین روش های کاشت ابرو که توسط جراح زیبایی و پلاستیک انجام می شود، ماندگاری بالایی دارد، یک راه حل دائمی بوده و مردان و زنان می توانند از آن برای داشتن ابرو های زیبا بهره مند شوند.

 

ابروهای پرپشت با تار موهای ضخیم تاثیر زیادی در زیبایی شما دارد. ریزش ابرو به دلایل ارثی، استفاده از لوازم ارایش نامرغوب، بیماری پوستی و ... اتفاق میفتد. شاید تا به حال راه های آرایشی زیادی را برای بهبود زیبایی ابروهای خود امتحان کرده باشید که اصولا موقت هستند و دائما نیاز به ترمیم و صرف وقت و هزینه دارند؛ کاشت ابرو طبیعی راهی برای بهبود دائم ابروهای شما است.

 

کاشت ابرو یک عمل زیبایی محبوب به ویژه میان بانوان است که در آن جراح پلاستیک گرافت های مو (شاخه ها) به ناحیه ای از ابرو با هدف رشد موی جدید از این گرافت ها  و ایجاد ابروهایی پر پشت و زیبا منتقل می کند.

 

کاشت ابرو روشی همانند کاشت مو دارد؛ پزشک گرافت موی ابرو را از موهای بالای گوش شما می گیرد و فولیکول های مو را منتقل می کند. پس از اینکه بیهوشی عمومی به شما داده شد یا در برخی موارد تنها بی حسی موضعی اعمال شد، جراح برش‌های کوچکی در محل‌های اهداکننده فولیکول و همچنین در محل‌های پیوند در ابروهای شما ایجاد می‌کند. کل فرآیند حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

ازمزایای کاشت ابرو این است که روشی دائمی است و تار های مو چون متعلق به شما هستند کاملا طبیعی به نظر می رسند  و از معایب آن این است که احتمال اینکه فولیکول های جدید موهای جدید تولید نکنند وجود دارد.

دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو سیار کوتاه است و فقط ممکن است تورم، خون ریزی و یا ریزش ابرو داشته باشید که کاملا طبیعی است. توجه داشته باشید که در دوران نقاهت باید از انجام ورزش های سنگین پرهیز کنید.کاشت ابرو برای افراد مبتلا به آلوپسی، تریکوتیلومانیا، اختلالات خونریزی هستند و یا سابقه عوارض مربوط به جراحی زیبایی دارند مناسب نمی باشد.

 

خدمات زیبایی النا کلینیک,کاشت مو در النا کلینیک,کاشت ابرو در النا کلینیک

 

لیفت ابرو

لیفت ابرو یکی از روش های زیبایی است که با هدف بالا کشیدن ابرو هایی که دچار افتادگی شده اند و یا از بین بردن چین و چروک های پیشانی انجام می شود. لیفت ابرو به بهبود خطوط اخم، چین‌های عمودی که بین ابروها ایجاد می‌شود، کمک می‌کند و به بالا بردن افتادگی ابروهایی که پلک‌های بالایی را پوشانده‌اند، کمک می‌کند

 

لیفت ابرو یا لیفت پیشانی یک عمل زیبایی برای بالا بردن ابروهاست که برای اصلاح عوارض بالا رفتن سن و چین و چروک های اطراف پیشانی و ابرو انجام می شود.  لیفت ابرو با بالا بردن بافت نرم و پوست پیشانی و ابرو، ظاهر پیشانی، ابرو و ناحیه اطراف چشم را بهبود می بخشد. لیفت ابرو معمولاً به عنوان یک عمل کمکی برای بلفاروپلاستی پلک فوقانی و به عنوان یک عمل بلفاروپلاستی پلاس انجام می شود که می تواند باعث افزایش قابل توجه نتیجه بلفاروپلاستی شود.

 

لیفت ابرو فقط به دلایل زیبایی انجام نمی شود. در بسیاری از موارد، افتادگی ابرو می تواند بینایی را تحت تأثیر قرار دهد و بنابراین، عمل لیفت ابرو می تواند به طور قابل توجهی میدان بینایی جانبی را بهبود بخشد.

 

برگرفته از مقالات زیبایی سایت https://elenaclinic.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟