loading...
عباسی بازدید : 153 یکشنبه 20 آذر 1401 نظرات (0)

ایمپلنت دندان یکی از روش های کاشت دندان و در عین حال بهترین آن میباشد. اگر در اثر ضربه یا دلایل دیگر یک یا چند دندان خود را از دست داده اید، میتوانید با کاشت ایمپلنت، دندان های از دست رفته خود را دوباره به دست آورید اما این روش انواع مختلفی از نظر تکنیک اجرایی، قطر، جنس روکش، برند، کشور سازنده و ... دارد که هر شخص بنا به نیاز خود و البته تشخیص دندانپزشک معالج می تواند یکی از انواع ایمپلنت دندان را انتخاب کند. انواع مختلف ایمپلنت، در جهت اصلاح ایرادات نسل های قبلی خود وارد علم دندانپزشکی و کاشت دندان شدند تا بیماران، بهترین ایمپلنت دندان بدون کمترین عوارض و ماندگاری بالا را نصب کنند. اگر شما هم قصد کاشت دندان با این روش را دارید، آگاهی از انواع ایمپلنت دندانی پیش از اجرا خالی از لطف نیست. 

انواع برندهای ایمپلنت

شرکت های زیادی در حوزه ساخت ایمپلنت دندان فعالیت دارند، اما برخی از این شرکت ها از دیگر برندها در زمینه کیفیت پیشی گرفتند. علاوه بر نام برند، انواع ایمپلنت ها بر اساس کشور سازنده نیز دسته بندی می شوند، مثلا ایمپلنت کره ای، سوئیسی، آمریکایی، انگلیسی، آلمانی، برزیلی، ایرانی و ...

ایمپلنت دندان آمریکایی

امریکا در چند سال اخیر تلاش زیادی برای به اثبات رساندن خود در ساخت انواع ایمپلنت دندان کرده است. یک نمونه بسیار موفق و مشهور ایمپلنت دندانی آمریکایی، برند Osstem میباشد که رضایت بیمارانی که از آن استفاده کرده اند بسیار بالاست. یکی از مزایای ایمپلنت آمریکایی، ارتقای کیفیت است. ارتقای کیفیت مواد سازنده ایمپلنت های دندان نیازمند تحقیق و مطالعات فراوانی است که برند Osstem هر سال بخش زیادی از درآمد ملی و زمانی خود را صرف تحقیق و توسعه کیفیت محصولات برند خود میکند.

انواع ایمپلنت آمریکایی

آمریکا جزء بهترین کشورهای تولید کننده ایمپلنت دندان است. بهترین انواع ایمپلنت دندان آمریکایی عبارتند از:

  • ایمپلنت آمریکایی زیمر (Zimmer): یکی دیگر از انواع ایمپلنت آمریکایی، برند زیمر (Zimmer) است که باز هم کیفیت بالا را در اولویت ساخت محصولات خود قرار داده است. به طور کل میتوان گفت که برندهای آمریکایی بهترین جنس و ماندگاری را در بین انواع ایمپلنت دندان دارند و همین طورگران ترین آنها هستند. شرکت مشهور زیمر، یکی از بهترین انواع ایمپلنت دندان را تولید میکند و شرکت های زیادی در سراسر جهان زیر مجموعه آن به حساب می آیند. کیفیت بسیار بالای این برند و استفاده از تانتالیوم به جای تیتانیوم وجه تمایز زیمر و سایر مارک های ایمپلنت دندانی می باشد و به خاطر این مزایا این شرکت یکی از گران ترین انواع ایمپلنت آمریکایی و جهان را تولید میکند.
  • ایمپلنت دندان بیومت تری آی (BIOMET 3): برند بیومت تری آی خود یکی از شرکت های زیر مجموعه زیمر محسوب می شود که از متریال باکیفیت و فناوری پیشرفته این برند مشهور ایمپلنت استفاده میکند. به تمام ویژگی های مثبت ایمپلنت آمریکایی BIOMET 3I طول عمر دائمی و انعطاف پذیری بالا را هم اضافه کنید.
  • ایمپلنت آسترا تک (Previously Astra): این برند آمریکایی برای افرادی مناسب است که تراکم کافی در استخوان خود ندارند. این افراد می توانند با کاشت ایمپلنت آسترا تک، بدون عوارض دندان های دائمی داشته باشند. شرکت سازنده ایمپلنت آمریکایی آسترا تک علاوه بر استفاده از متریال با کیفیت هر ساله آزمایشات زیادی از مشتریان خود می گیرد تا کیفیت محصولات خود را افزایش دهد.ا
  • ایمپلنت دندان نوبل بیوکر: نوبل بیوکر یکی از انواع ایمپلنت آمریکایی است که محصولات آن در کشورهای پیشتاز صنعت دندانپزشکی یعنی آمریکایی، سوئیس و سوئد ساخته می شوند، اما دفتر مرکزی آن در سوئیس قرار دارد. جنس خود پایه ایمپلنت نوبل بیوکر از تیتانیوم خالص بوده اما فیکسچرهای آن از تانتالیوم ساخته می شوند. تجمع تیتانیوم و تانتالیوم در این برند باعث شهرت و فروش بسیار بالای این ایمپلنت آمریکایی در سراسر دنیا و قرار گرفتن در صدر لیست بهترین برندهای ایمپلنت دندان شده است.

ایمپلنت آلمانی

ایمپلنت آلمانی نیز یکی دیگر از برترین برندهای دنیا در ساخت ایمپلنت است. موادی که در ساخت این محصول به کار برده می شود، جنس خوبی دارد و تا سال ها ماندگاری دارد. ایمپلنت های آلمانی نسبت به نوع آمریکایی قیمت پایین تری دارد. از جمله برندهای خوب ایمپلنت دندان آلمانی میتوان به ICX و General اشاره کرد.

انواع ایمپلنت آلمانی

آلمان یکی از کشورهای پیشرو در زمینه ساخت محصولات دندانپزشکی در اروپا می باشد و قیمت ایمپلنت آمریکایی در ایران به نسبت کیفیتی آن، کاملا ارزشش را دارد. بهترین انواع ایمپلنت آلمانی عبارتند از:

  • ایمپلنت ICX: ایمپلنت دندان ICX مزایای بسیار زیادی دارد، از استحکام بالا گرفته تا استفاده از مدرن ترین فناوری. جنس ایمپلنت ICX کاملا با محیط دهان و دندان سازگار بوده و باعث حساسیت نمی شود و از طرفی استحکام بالای آن احتمال شکست ایمپلنت را به حداقل رسانده است. با اینکه این برند تمام ویژگی های مثبت را دارد، اما قیمت آن مناسب است و به همین خاطر بسیاری از دندانپزشکان ایرانی، ایمپلنت دندان ICX را پیشنهاد میدهد.
  • ایمپلنت جنرال (general): ایمپلنت جنرال یکی از انواع ایمپلنت آلمانی است که در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی نصب می شود. این ایمپلنت دندانی شکلی مخروطی داشته و خیلی محکم داخل فک فرو میرود، در نتیجه احتمال تکان خوردن آن به صفر می رسد.
  • ایمپلنت آلمانی BEGO: همانند بسیاری از انواع ایمپلنت دندانی آلمانی، برند BEGO نیز مخروطی ساخته شده و از استحکام بالایی برخوردار میباشد. این شرکت از فلزاتی برای ساخت محصولات خود استفاده می کند که بیشترین سازگاری را با بدن داشته و خیلی سریع با فک جوش می خورد.

ایمپلنت سوئیسی

سوئیس یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تولید لوازم دندانپزشکی و ایمپلنت دندان است و برند بسیار مشهور اشترومن Straumann ساخته کشور سوئیس است. به طور کلی ایمپلنت های سوئیسی از مواد درجه یک و بیو مواد ساخته می شوند. همچنین این شرکت ها با موسسات تحقیقاتی، دانشگاه ها و کلینیک های دندانپزشکی برتر همکاری میکنند تا از نتایج مطالعات خود برای بهبود کیفیت ایمپلنت های سوئیسی استفاده کنند.

انواع ایمپلنت سوئیسی

ایمپلنت های سوئیسی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و معمولا جزء توصیه های اول دندانپزشکان می باشند. برخی از انواع ایمپلنت سوئیسی top level عبارتند از:

  • ایمپلنت اشترومن (ITI): معروف ترین نوع ایمپلنت سوئیسی در ایران، اشترومن است که جزء 3 برند برتر ایمپلنت دندان در جهان به شمار می رود. اشترومن به خاطر کیفیت بسیار بالای اجزای ایمپلنت، آزمایشات فراوانی که بر روی آنها انجام میگیرد، استریل بودن و عوارض بسیار پایینی که دارد، توانسته جزء بهترین مارک های این روش شده است.
  • ایمپلنت سوئیسی SIC: شرکت SIC یکی دیگر از انواع ایمپلنت سوئیسی میباشد که نسبت به برند اشترومن جدیدتر است، اما به خاطر قیمت پایین تری که دارد، بسیار محبوب شده است. امروزه برند SIC ترکیبی از ایمپلنت های سوئیسی و آلمانی است.
  • ایمپلنت سوئیسی SPI: سومین برند از انواع ایمپلنت دندانی سوئیسی متلق به شرکت SPI است که تولید محصولات با بالاترین کیفیت و کاربرد آسان را سرلوحه کار خود قرار داده است. یکی از مزایایی که برند SPI را نسبت به سایر انواع ایمپلنت دندان متمایز کرده است، این است که بعد از 45 روز می توان تاج دندان را نصب کرد در حالی که روند نصب روکش در سایر مدل های ایمپلنت، بین 3 تا 4 ماه است.
  • بیو دنتال (Biodental): یکی از شرکت های تازه تاسیس در زمینه کاشت دندان، مارک بیودنتال است که تحولات زیادی در پایه و اباتمنت ها ایجاد کرده است. ایمپلنت بیودنتال جزء برندهای پرفروش در ایران است که توسط دندانپزشکان زیادی توصیه می شود.
  • ایمپلنت ایده (Ihdeh): نام این ایمپلنت از روی سازنده آن یعنی دکتر ایده برداشته شده است. در ساخت این پایه از جدیدترین و مدرن ترین فناوری دندانپزشکی استفاده شده اما از نظر کیفیت، در حد متوسط است و قیمت مناسبی دارد.
  • ایمپلنت TRI: آخرین ایمپلنت سوئیسی که میخواهیم معرفی کنیم، برند TRI است که یک برند تقریبا قدیمی بوده که طراحی آن شبیه به ایمپلنت های آمریکایی میباشد. در ایران ایمپلنت سوئیسی TRI قیمت مناسبی دارد به همین خاطر افراد زیادی از این نوع استفاده می کنند.

انواع ایمپلنت از نظر برند

ایمپلنت کره ای

کشور کره در چند سال اخیر گوی سبقت را از سایر انواع ایمپلنت دندان در ایران ربوده است. ایمپلنت های کره ای از نظر کیفیت تقریبا در حد ایمپلنت دندان آلمانی هستند اما قیمت پایین تری دارند به همین خاطر جزء برندهای پرفرشو و پرطرفدار در ایران محسوب می شوند. یکی از برندهای عالی کره ای، ایمپلنت Megagen میباشد که متناسب با مشکلات افراد مختلف، مدل های متفاوتی از محصول خود ارائه میدهند.

انواع ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای بهترین گزینه برای افرادیست که می خواهند با هزینه ای مقرون به صرفه یک ایمپلنت دندان با کیفیت و طول عمر بالا داشته باشند. انواع ایمپلنت کره ای عبارتند از:

  • برند Sewon medix: ایمپلنت Sewon medix جزء برندهای با کیفیت خوب و طول عمر بالای کره ای است که از قیمت مناسبی برخوردار است. قیمت ایمپلنت کره ای sewon medix در سال 1401 حدود 8 میلیون تومان است که افراد زیادی به خاطر جنس خوب آن از این مدل استفاده می کنند.
  • ایمپلنت کره ای مگاژن: یکی از پرفروش ترین و بهترین انواع ایمپلنت کره ای، برند مگاژن است که توسط شرکت اشترومن سوئیس خریداری شد. ایمپلنت مگاژن به علت استریل بودن، کیفیت بالا و جوش خوردن سریع با استخوان فک از سازمان FDA تاییدیه دارد و نسبت به کارایی آن از قیمت ارزانی برخوردار است.
  • ایمپلنت Osstem: مشهورترین برند از بین انواع ایمپلنت دندانی کره ای، اوستم میباشد. این شهرت بی دلیل نیست و به خاطر کیفیت بسیار بالای مواد به کار رفته در این پایه، استفاده از جدیدترین تکنولوژی و رعایت استانداردهای سازمان غذا و داروی آمریکا (fda) می باشد. قیمت ایمپلنت اوستم نسبت به سایر انواع مدل ایمپلنت کره ای بالاتر است.
  • ایمپلنت DIO: برند DIO یکی از پرسابقه ترین انواع ایمپلنت دندان است که در کشورهای زیادی مورد استفاده قرار میگیرند. کیفیت و طول عمر بالا و قیمت مناسب دو ویژگی مهم ایمپلنت DIO میباشد.

ایمپلنت فرانسوی

یکی از مزایای برندهای اروپایی ایمپلنت دندان کیفیت مرغوب و قیمت اقتصادی است. ایمپلنت های فرانسوی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. با اینکه نوع فرانسوی این محصول در حد برندهای آمریکایی مانند زیمر نیست اما آنها همواره تلاش کرده اند تا کیفیت و متد ساخت ایمپلنت های آمریکایی را یاد بگیرند و در ساخت محصولات خود استفاده کنند.

بهترین مارک ایمپلنت دندان چیست؟

شرکت های سازنده ایمپلنت های دندانی، اجزا و سیستم های ایمپلنت را برای کاشت دندان تولید می کنند. امروزه بیش از 150 شرکت مختلف در تلاشند تا برند خود را در بازار ایمپلنت دندان وارد کنند که برخی از این برندها قدیمی و برخی جدید هستند. برای یک مراجعه کننده عادی غیر ممکن است که با تمام این برندها آشنایی داشته باشد و از بین انواع ایمپلنت دندان، بهترین مارک را شناسایی کند. بهترین مارک ایمپلنت دندان، برندی است که کیفیت، نوآوری، دوام و قیمت مناسب را در خود جای داده باشد. از بین انواع برند ایمپلنت که در ایران موجود هستند، برندهای کره ای و سوئیسی از محبوبیت بیشتری برخوردارند زیرا هم کیفیت ساخت مطلوبی دارند و هم نسبت به سایر شرکت های سازنده، قیمت مناسب تری دارند. در ادامه 8 مورد از بهترین مارک های ایمپلنت دندان را ارائه می کنیم:

  • اشترومن (Straumann)
  • زیمر (Zimmer)
  • اوستم (Osstem)
  • مگاژن ( Megagen)
  • دی تی آی (DTI)
  • بایوتم (Biotem)
  • آی تی آی (ITI)
  • دنتیوم (Dentium)

انواع ایمپلنت های دندان از نظر جنس روکش

انواع روکش ایمپلنت دندان بر اساس مواد سازنده آن به 4 دسته تقسیم می شود. روکش ایمپلنت معمولا از نوع سرامیک یا مواد چینی ساخته می شود، اما از مواد دیگری همچون آلیاژهای طلا و زیرکونیا (زیرکونیوم) نیز برای ساخت روکش ایمپلنت دندان استفاده می شود. در ادمه ما روکش های سرامیکی، چینی، آلیاژ طلا و زیرکونیوم را با یکدیگر مقایسه میکنیم.

روکش ایمپلنت سرامیکی

سرامیک جنس محکمی دارد و ظاهر آن نیز بسیار مشابه دندان های طبیعی است بنابراین کسی به رنگ و جنس آن شک نمیکند به همین خاطر است که اکثرا روکش ایمپلنت های دندانی را از جنس سرامیک در نظر میگیرند.

روکش ایمپلنت چینی

برخی دیگر از روکش های ایمپلنت دندان، چینی هستند. روکش های چینی شباهت ظاهری فراوانی به روکش های سرامیکی دارند اما از نظر استحکام، بهتر از نوع سرامیکی هستند. استقاومت بالای روکش های چینی به این خاطر است که باید با قسمت فلزی ایمپلنت جوش بخورند.

روکش آلیاژ طلا

روکش هایی که از آلیاژ طلا ساخته می شوند نیز یکی دیگر از انواع ایمپلنت دندان هستند. همان طور که از نام این روکش ها مشخص است، طلاهای مختلفی را باهم ترکیب میکنند و از آلیاژ حاصل روکش تولید میکنند. روکش ایمپلنتی که از آلیاژ طلا ساخته شده باشد، نیازی به ترمیم نداشته و ترک برنمیدارد.

انواع ایمپلنت دندانی

قیمت انواع ایمپلنت دندان چقدر است؟

جالب است بدانید که قیمت ثابتی برای انواع ایمپلنت دندان وجود ندارد زیرا هزینه ایمپلنت دندان به عوامل متعددی مانند جنس، برند سازنده، میزان تخصص و دانش متخصص دهان و دندان، لوکیشن مطب یا کلینیک، تعداد دندان هایی که کاشته می شوند، نوع روکش ایمپلنت و ... متکی است. به طور کلی قیمت ایمپلنت دندان آمریکایی از تمام برندهای دنیا بیشتر است و بعد از آن برندهای اروپایی بسته به نوع مواد به کار رفته در آنها و شرکت سازنده بالاترین قیمت ها را دارند. مقرون به صرفه ترین انواع ایمپلنت های دندان در ایران، برندهای کره ای مانند بیوتم، مگاژن و اوستم هستند و به همین خاطر اکثر دندانپزشکان ایرانی، ایمپلنت کره ای را به مراجعه کنندگان پیشنهاد می کنند.

بهترین نوع ایمپلنت های دندانی کدام است؟

بیان کردن این موضوع که کدام نوع ایمپلنت دندان، بهتر از دیگری می باشد را باید بر عهده متخصص ایمپلنت خود بسپارید. دندان پزشک بعد از معاینه و بررسی وضعیت دندان ها می تواند در خصوص بهترین نوع ایمپلنت متناسب با شرایط شما اظهار نظر نماید. البته برخی از فاکتورها مانند جنس، متریال به کار رفته در ساخت ایمپلنت دندانی و شرکت سازنده جزء فاکتورهای بدیهی برای سنجیدن میزان کیفیت و طول عمر ایمپلنت دندان میباشد. طبیعی است که هر چه کیفیت ایمپلنت دندانی بهتر باشد، قطعا ماندگاری بالاتری نیز دارد.

برای مطالعه مقاله انواع ایمپلنت دندان، اینجا را کلیک کنید. 

عباسی بازدید : 76 یکشنبه 15 آبان 1401 نظرات (0)

سامسونگ هر ساله گوشی های زیادی را روانه بازار می کند. ساسمونگ همواره جز برند های محبوب کسانی است که قصد خرید گوشی را دارند. گوشی های سامسونگ علاوه بر پوشش نیازمندی های سطح مرفه، به سطوح پایین دسته جامعه نیز نگاهی وسیعی دارد. در واقع این برند علاوه بر تولید گوشی های پرچمدار و متوسط، گوشی های اقتصادی نیز تولید می کند. سری a، سری s، سری m و سری z، از جمله گوشی های متنوع این برند گوشی ساز کره ای می باشند. در این مقاله می خواهیم ابتدا گوشی های تولید شده در سال 2022 توسط سامسونگ را به صورت جامع بررسی کنیم. سپس گوشی هایی که از این برند در سال 2022 وارد بازار شده اند را در بخش های مختلفی مانند دوربین یا گیمینگ، بررسی کنیم.
اگر قصد
خرید گوشی سامسونگ را دارید یا علاقه دارید درباره ی گوشی های سامسونگ در سال 2022 بیشتر بدانید یا متوجه شوید که کدام گوشی تولید شده توسط این برند در سال 2022، از کیفیت بیشتری برخوردار است، توصیه می کنیم به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید. زیرا در این مقاله مطالب بسیار سودمند و مناسبی درج شده است. با ما همراه باشید.


خرید انواع گوشی سامسونگ:

https://gholab.ir/fa/فیلتر/گوشی-موبایل/brand/Samsung-سامسونگ

گوشی های سامسونگ؛ سری a 

یکی از دسته بندی های گوشی های سامسونگ، مربوط به سری a می باشد. این سری از گوشی ها در دسته های مختلفی مانند اقتصادی و با کیفیت، وجود دارند. در این بخش، می خواهیم نگاهی به این گوشی ها که در سال 2022 تولید شده اند، بیندازیم.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A13

شروع تولید گوشی های سامسونگ سری a در سال 2022 با طراحی و توسعه مدل Galaxy A13 آغاز شد. این گوشی در 23 مارچ 2022 تولید و روانه بازار شد. این گوشی دارای ابعاد 165.1 در 76.4 در 8.8 میلی متر و وزن 195 گرم می باشد. در بخش صفحه نمایش، این گوشی از یک صفحه نمایش با سایز 6.6 اینچ و از نوع PLS LCD بهره می برد. همچنین رزولوشن قابل مشاهده در این صفحه نمایش نیز 1080 در 2408 پیکسل می باشد.
 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A13



در بخش نرم افزاری، Galaxy A13 از اندروید 12 در کنار رابط کاربری One UI 4.1 بهره می برد. در بخش سخت افزاری نیز سامسونگ برای این گوشی از تراشه Exynos 850 8 نانومتری استفاده کرده است. در بخش تراشه گرافیکی نیز Mali-G52 به چشم می خورد. سامسونگ برای این گوشی از رم های 3 و 4 گیگابایتی استفاده کرده است. همچنین مقدار حافظه داخلی برای این گوشی نیز 32، 64 و 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است.
در بخش دوربین، سامسونگ برای این گوشی از یک ماژول چهارگانه استفاده کرده است. نخستین لنز 50 مگاپیکسل واید، دومین لنز 5 مگاپیکسل اولتراواید و لنز سوم و چهارم این مجموعه نیز 2 مگاپیکسل ماکرو و عمق سنج می باشند. در بخش سلفی نیز شاهد لنز 8 مگاپیکسلی واید می باشیم. در بخش باتری، این گوشی از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت استفاده می کند. این باتری بوسیله یک شارژر سریع 15 واتی تغذیه می شود. سامسونگ برای این گوشی، از برچسب قیمتی 151.99 دلار برای ورژن پایه استفاده کرده است.


 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A23

دومین گوشی از سری گوشی های سامسونگ سری a مربوط به Galaxy A23 می باشد. این گوشی دو روز پس از معارفه گوشی Galaxy A13 روانه بازار شد. در بخش ابعادی، شاهد 165.4 در 76.9 در 8.4 میلی متر و در بخش وزن نیز شاهد 195 گرم می باشیم. این گوشی از یک صفحه نمایش 6.6 اینچی بهره می برد. نوع این صفحه نمایش PLS LCD بوده و نرخ بروزرسانی آن نیز 90 هرتز می باشد. همچنین رزولوشنی که این صفحه نمایش قادر به تولید آن می باشد، 1080 در 2408 پیکسل است.
 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A23
 



در بخش نرم افزاری، شاهد قرارگیری اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 بر روی Galaxy A23 می باشیم. در بخش سخت افزاری، این گوشی مجهز به تراشه Snapdragon 680 4G 6 نانومتری می باشد. در بخش تراشه گرافیکی نیز قطعه Adreno 610 به چشم می خورد. رم موجود برای این گوشی، 4، 6 و 8 گیگابایت و حافظه داخلی موجود برای این گوشی نیز 64 و 128 گیگابایت می باشد.

ماژول دوربین به کار رفته در Galaxy A23، چهارگانه می باشد. لنز نخست 50 مگاپیکسل واید، لنز دوم 5 مگاپیکسل اولتراواید و لنز سوم و چهارم نیز 2 مگاپیکسل ماکرو و عمق سنج می باشند. در بخش سلفی نیز شاهد یک لنز 8 مگاپیکسلی می باشیم. سامسونگ برای این گوشی، از یک باتری 5000 میلی آمپر به همراه شارژر سریع 25 واتی استفاده کرده است. سامسونگ برای نسخه پایه این گوشی، قیمت 176 دلار را تعیین کرده است.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A33 5G

سومین گوشی سامسونگ از سری a مربوط به Galaxy A33 5G می باشد. این گوشی در 20 آوریل 2022 معرفی شد. این گوشی دارای ابعاد 159.7 در 74 در 8.1 میلی متر و وزن 186 گرم می باشد. نکته جالب درباره ی این گوشی، این می باشد که سامسونگ برای آن، گواهینامه IP67 دریافت کرده است. این موضوع بدین معنی می باشد که می توان این گوشی را تا عمق 1 متر و به مدت 30 دقیقه در آب نگه داشت.
در بخش نرم افزاری، اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 به چشم می خورد. در بخش سخت افزاری، سامسونگ برای این گوشی از تراشه Exynos 1280 5 نانومتری استفاده کرده است. همچنین Mali-G68 نیز در بخش گرافیکی حضور دارد. رم های 4، 6 و 8 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی برای این گوشی موجود می باشند.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A33 5G
 


در بخش ماژول دوربین، این گوشی دارای لنز چهارگانه می باشد. لنز نخست 48 مگاپیکسل واید، لنز دوم 8 مگاپیکسل اولتراواید، لنز سوم 5 مگاپیکسل ماکرو و لنز آخر نیز  مگاپیکسل عمق سنج می باشند. در بخش سلفی نیز لنز 13 مگاپیکسلی واید حضور دارد. سامسونگ برای این گوشی نیز از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است. همچنین در کنار این باتری، یک شارژر سریع 25 واتی موجود است. در نسخه ی پایه، برای این گوشی شاهد قیمت 260 دلاری می باشیم.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A53 5G

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A53 5G در 24 مارچ 2022 معرفی شد. این گوشی دارای ابعاد 159.6 در 74.8 در 8.1 میلی متر و وزن 189 گرم می باشد. این گوشی موفق به اخذ گواهینامه IP67 شده و می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورد. در بخش صفحه نمایش، این گوشی دارای یک صفحه Super AMOLED به اندازه 6.5 اینچ می باشد. نرخ بروزرسانی این گوشی 120 هرتز، مقدار روشنایی آن 800 نیت و رزولوشن آن نیز به 1080 در 2400 پیکسل می رسد.
در بخش نرم افزاری، این گوشی مجهز به اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 می باشد. در بخش سخت افزاری، تراشه Exynos 1280 5 نانومتری در آن به کار رفته است. Mali-G68 نیز در بخش گرافیکی انجام وظیفه می کند. رم 4، 6 و 8 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی برای این گوشی موجود می باشند.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A53 5G
 


در بخش ماژول دوربین، این گوشی از یک لنز چهارگانه بهره مند است. نخستین لنز 64 مگاپیکسل واید، لنز دوم 12 مگاپیکسل اولتراواید و لنز سوم و چهارم این مجموعه نیز 5 مگاپیکسل ماکرو و عمق سنج می باشند. در بخش سلفی نیز این گوشی دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی واید می باشد. سامسونگ همانند گوشی های قبلی خود، برای این گوشی نیز از یک باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت به همراه شارژر سریع 25 واتی استفاده کرده است. سامسونگ برای این گوشی، در نسخه ی پایه، قیمت 304.95 دلار را تعیین کرده است.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A73 5G

یکی از گوشی های قدرتمند سامسونگ که در سال 2022 و از سری a منتشر شد، Galaxy A73 5G می باشد. این گوشی در 22 آوریل 2022 معرفی شد. در بخش ابعاد، این گوشی 163.7 در 76.1 در 7.6 میلی متر بوده و وزن آن نیز بالغ بر 181 گرم می باشد. در این گوشی نیز شاهد گواهینامه IP67 می باشیم.
در بخش صفحه نمایش، این گوشی از یک صفحه Super AMOLED Plus به اندازه 6.7 اینچ بهره می برد. نرخ بروزرسانی این گوشی 120 هرتز، حداکثر روشنایی آن 800 نیت و رزولوشن آن نیز 1080 در 2400 پیکسل می باشد.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A73 5G
 


در بخش نرم افزاری، این گوشی مجهز به اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 می باشد. در بخش سخت افزاری، این گوشی دارای تراشه Snapdragon 778G 5G 6 نانومتری می باشد. البته که تراشه به کار رفته در بخش گرافیکی نیز Adreno 642L می باشد. علاوه بر این، این گوشی دارای رم های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی می باشد.
در ماژول دوربین، یک لنز چهارگانه را شاهد هستیم که دارای مقادیر قدرتمندی می باشند. لنز نخست، یک لنز 108 مگاپیکسلی واید، لنز دوم 12 مگاپیکسلی اولتراواید و لنز سوم و چهارم این مجموعه نیز 5 مگاپیکسل ماکرو و عمق سنج می باشند. در بخش سلفی نیز سامسونگ برای این گوشی، از یک لنز 32 مگاپیکسلی واید استفاده کرده است. در بخش باتری، کماکان شاهد باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت و شارژر سریع 25 واتی می باشیم. سامسونگ برای این گوشی، از قیمت پایه 427 دلار استفاده کرده است.


 

گوشی سامسونگ مدل A13 ( SM-A137 )

این گوشی با گوشی A13 کمی متفاوت بوده و از آن با نام A137 یاد می کنند. در این گوشی، شاهد ابعاد 165.1 در 76.4 در 8.8 میلی متر و وزن 195 گرم می باشیم. در بخش صفحه نمایش، این گوشی دارای یک صفحه نمایش PLS LCD به سایز 6.6 اینچ می باشد. رزولوشن این صفحه نمایش به مقدار 1080 در 2408 پیکسل می رسد.
در بخش نرم افزاری، اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 به چشم می خورد. در بخش سخت افزاری نیز سامسونگ برای این گوشی از تراشه MediaTek MT6769V/CU Helio G80 12 نانومتری استفاده کرده است. همچنین تراشه گرافیکی Mali-G52 MC2 نیز در این گوشی مشاهده می شود. رم به کار رفته در این گوشی 3 و 4 گیگابایت و حافظه داخلی موجود نیز 32، 64 و 128 گیگابایت می باشد.

 

گوشی سامسونگ مدل A13 ( SM-A137 )
 


در ماژول دوربین، شاهد 4 لنز می باشیم. لنز نخست 50 مگاپیکسل واید، لنز دوم 5 مگاپیکسل اولتراواید و لنز سوم و چهارم نیز 2 مگاپیکسل ماکرو و عمق سنج می باشند. همچنین دوربین سلفی این مجموعه نیز 8 مگاپیکسل می باشد. سامسونگ برای این گوشی، از باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است. همچنین شارژر سریع 15 واتی نیز در این گوشی به چشم می خورد. قیمت تعین شده توسط سامسونگ برای این گوشی، 160 یورو می باشد.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A23 5G

این گوشی در سپتامبر 2022 معرفی و راهی بازار شد. ابعاد این گوشی 165.4 در 76.9 در 8.4 میلی متر بوده و وزن آن نیز به 197 گرم می رسد. برای صفحه نمایش، سامسونگ از یک صفحه PLS LCD و به سایز 6.6 اینچ برای این گوشی استفاده کرده است. نرخ بروزرسانی 90 هرتزی در این گوشی قابل مشاهده است. همچنین رزولوشن آن نیز به 1080 در 2408 پیکسل می رسد.
در بخش نرم افزاری، این گوشی دارای اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 می باشد. در بخش سخت افزاری نیز این گوشی دارای تراشه Snapdragon 695 5G 6 نانومتری می باشد. تراشه گرافیکی A23 نیز Adreno 619 می باشد. رم های به کار رفته توسط سامسونگ در این گوشی 4، 6 و 8 گیگابایتی می باشد. همچنین حافظه داخلی این گوشی نیز 64 و 128 گیگابایت می باشد.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A23 5G
 


در ماژول دوربین، این گوشی همانند نسل های گذشته خود، 4 لنز را به خود می بیند. لنز نخست 50 مگاپیکسل واید، لنز دوم 5 مگاپیکسل اولتراواید و لنز سوم و چهارم آن نیز 2 مگاپیکسل ماکرو و عمق سنج می باشند. در بخش سلفی، در این گوشی یک لنز 8 مگاپیکسلی به کار رفته است.
در بخش باتری، این گوشی به یک منبع 5000 میلی آمپر بر ساعت مجهز است. این باتری بوسیله یک شارژر 25 واتی تغذیه می شود. سامسونگ در نسخه پایه، برای این گوشی قیمت 300 یورو را در نظر گرفته است.


 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A04

یکی از گوشی های اقتصادی تولید شده توسط سامسونگ در سال 2022، Galaxy A04 می باشد. این گوشی در سپتامبر 2022 معرفی و روانه بازار شد. در این گوشی، شاهد ابعاد 164.4 در 76.3 در 9.1 میلی متر و وزن 192 گرم می باشیم. در بخش صفحه نمایش، سامسونگ برای این گوشی از یک صفحه PLS LCD و به سایز 6.5 اینچ استفاده کرده است. این صفحه نمایش قادر است رزولوشن 720 در 1600 پیکسل را پوشش دهد.
اندروید 12 و رابط کاربری One UI Core 4.1 در بخش نرم افزاری به چشم می خورد. در بخش سخت افزاری نیز تراشه نصب شده روی این گوشی Unisoc SC9863A 28 نانومتری می باشد. همچنین تراشه گرافیکی این گوشی نیز IMG8322 می باشد. سامسونگ برای این گوشی از رم های 4، 6 و 8 گیگابایتی استفاده کرده است. همچنین برای حافظه داخلی، مقدار های 32، 64 و 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A04
 


در ماژول دوربین این گوشی، تنها دو لنز حضور دارند. لنز نخست 50 مگاپیکسل واید و لنز دوم نیز 2 مگاپیکسل عمق سنج می باشند. در بخش سلفی نیز شاهد یک لنز 5 مگاپیکسلی واید می باشیم. سامسونگ برای این گوشی نیز از یک باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است. البته برای این گوشی، اطلاعاتی در رابطه با شارژر موجود نیست. همچنین قیمت تعیین شده توسط سامسونگ برای این گوشی نیز نامشخص می باشد.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A04s

نسل بروزتر و پیشرفته تر از Galaxy A04 به نام Galaxy A04s توسط سامسونگ در سپتامبر 2022 روانه بازار شد. این گوشی در تمام بخش ها، قدرت بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. در بخش ابعاد، این گوشی دارای اندازه های 164.7 در 76.7 در 9.1 میلی متر بوده و وزن آن نیز به 195 گرم می رسد. در بخش صفحه نمایش، در این گوشی یک صفحه با اندازه 6.5 اینچ و از نوع PLS LCD حضور دارد. نرخ بروزرسانی این صفحه نمایش 90 هرتز و حداکثر روشنایی آن نیز 400 نیت می باشد. رزولوشن این صفحه نمایش نیز به مقدار 720 در 1600 پیکسل می باشد.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A04s
 


سامسونگ برای این گوشی در بخش نرم افزاری، از اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4 استفاده کرده است. در بخش سخت افزاری نیز شاهد تراشه Exynos 850 8 نانومتری می باشیم. در بخش تراشه گرافیکی نیز Mali-G52 حضور دارد. سامسونگ برای این گوشی از دو رم 3 و 4 گیگابایتی و از سه حافظه داخلی به مقدار های 32، 64 و 128 گیگابایتی استفاده کرده است.
در ماژول دوربین این گوشی، یک لنز اضافه تر نسبت به نسل قبلی خود حضور دارد. لنز نخست 50 مگاپیکسل واید، لنز دوم 2 مگاپیکسل ماکرو ( جدید ) و لنز سوم 2 مگاپیکسل عمق سنج می باشد. لنز دوربین سلفی این گوشی نیز مانند سابق، 5 مگاپیکسل واید می باشد.
سامسونگ برای این گوشی، از باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است. قیمت تعیین شده توسط این کمپانی برای این گوشی، 170 یورو می باشد.

 

گوشی های سری s سامسونگ

نسل s گوشی های سامسونگ، گوشی هایی به مراتب قوی تر و پیشرفته تر می باشند. این گوشی ها از کیفیت بیشتری در تمامی بخش ها برخوردارند و می توانند گزینه ی مناسب تری برای افراد جهت انتخاب گوشی باشند.
 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

نخستین گوشی از سری s که در این مقاله می خواهیم آن را معرفی کنیم، Galaxy S21 FE 5G می باشد. این گوشی در ژانویه 2022 معرفی شد. ابعاد این گوشی 155.7 در 74.5 در 7.9 میلی متر و وزن آن نیز بالغ بر 177 گرم می باشد. این گوشی دارای گواهینامه IP68 بود و می تواند به مدت نیم ساعت در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد.
در بخش صفحه نمایش، سامسونگ برای این گوشی از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی و از نوع Dynamic AMOLED 2X استفاده کرده است. این صفحه نمایش دارای ویژگی هایی نظیر نرخ بروزرسانی 120 هرتز، HDR10+ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل می باشد. در بخش نرم افزاری، این گوشی مجهز به اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4 می باشد. در بخش سخت افزاری نیز شاهد حضور تراشه Snapdragon 888 5G 5 نانومتری می باشیم. تراشه Adreno 660 نیز در بخش گرافیکی این مجموعه فعالیت می کند. سامسونگ برای این گوشی از رم های 6 و 8 و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی استفاده کرده است.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G
 


در ماژول دوربین این گوشی، شاهد 3 لنز دوربین می باشیم. سامسونگ برای لنز نخست، از 12 مگاپیکسل واید، برای لنز دوم از 8 مگاپیکسل تله فوتو و برای لنز سوم از 12 مگاپیکسل اولتراواید استفاده کرده است. در دوربین جلو این گوشی نیز یک لنز 32 مگاپیکسلی واید حضور دارد.
سامسونگ برای باتری این گوشی، از یک باتری 4500 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است. همچنین شارژر سریع 25 واتی در کنار این باتری قرار دارد. این شارژر می تواند باتری این گوشی را در 30 دقیقه به مقدار 50 درصد شارژ کند. این گوشی در نسخه پایه، 479.95 دلار قیمت گذاری شده است.

 

گوشی Galaxy S22 5G

این گوشی در سال 2022 و در ماه فوریه معرفی شده. این گوشی از جمله گوشی های قدرتمند برند سامسونگ می باشد. ابعاد این گوشی 146 در 70.6 در 7.6 میلی متر بوده و وزن آن نیز 167 گرم می باشد. این گوشی نیز دارای گواهینامه IP68 بوده و می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد. در بخش جلویی، این گوشی از یک صفحه نمایش به سایز 6.1 اینچ تشکیل شده است. این صفحه نمایش از نوع Dynamic AMOLED 2X می باشد. از دیگر مشخصات این صفحه نمایش می توان به نرخ بروزرسانی 120 هرتز، HDR10+، حداکثر روشنایی 1300 نیت و رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل اشاره کرد. همچنین این صفحه نمایش به صورت دائم روشن می باشد. ( Always On Display )
 

گوشی Galaxy S22 5G
 


اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 در بخش نرم افزاری و Exynos 220 4 نانومتری برای قاره اروپا و Snapdragon 8 نسل یک برای سایر قاره ها در بخش تراشه روی این گوشی نصب شده است. برای ساکنین اروپا از تراشه گرافیکی Xclipse 920 و برای ساکنین سایر نقاط، از Adreno 730 استفاده شده است. همچنین رم 8 و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایت بر روی این گوشی نصب شده و قابل انتخاب می باشد.
در ماژول دوربین این گوشی، سامسونگ از 3 لنز 50 مگاپیکسل واید، 10 مگاپیکسل تله فوتو و 12 مگاپیکسل اولتراواید استفاده کرده است.س در بخش سلفی نیز یک لنز 10 مگاپیکسلی به چشم می خورد. در بخش باتری نیز شاهد یک منبع با ظرفیت 3700 میلی آمپر بر ساعت می باشیم. این باتری بوسیله یک شارژر سریع 25 واتی قابل شارژ می باشد. قیمت تعیین شده برای این گوشی در نسخه پایه، 498.98 دلار می باشد.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S22 Plus 5G

سامسونگ پس از ارائه گوشی Galaxy S22 5G، اقدام به ارائه یک گوشی دیگر به نام Galaxy S22 Plus 5G نیز کرده است. این گوشی همانطور که از اسم آن پیداست، دارای ابعاد بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود می باشد. 157.4 در 75.8 در 7.6 میلی متر اندازه های این گوشی و 195 گرم نیز وزن آن می باشد. این گوشی نیز مانند نسل قبلی خود، دارای گواهینامه IP68 می باشد.
در بخش صفحه نمایش، سامسونگ از یک صفحه 6.6 اینچی و از نوع Dynamic AMOLED 2X برای این گوشی استفاده کرده است. این صفحه نمایش دارای قابلیت هایی همچون نرخ بروزرسانی 120 هرتز، HDR10+، حداکثر روشنایی 1750 نیت و رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل می باشد. همچنین این صفحه نمایش به قابلیت همیشه روشن بودن ( Always On Display ) نیز مجهز است.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S22 Plus 5G


در بخش نرم افزاری، شاهد اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 می باشیم. همچنین در بخش سخت افزاری، برای قاره اروپا Exynos 2200 4 نانومتری و برای سایر قاره ها، Snapdragon 8 نسل یک 4 نانومتری استفاده شده است. برای تراشه گرافیکی، در قاره اروپا Xclipse 920 و برای سایر موارد، Adreno 730 نصب شده است. همچنین مانند نسل قبل، در این گوشی نیز رم 8 و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایت به چشم می خورند.
در ماژول دوربین این گوشی، لنز 50 مگاپیکسلی واید، 10 مگاپیکسلی تله فوتو و 12 مگاپیکسلی اولتراواید حضور دارند. در دوربین سلفی این گوشی نیز شاهد لنز 10 مگاپیکسلی واید می باشیم. باتری موجود در بخش قدرت این گوشی، 4500 میلی آمپر بر ساعت بوده که بوسیله یک شارژر سریع 45 واتی، تغذیه می شود. در نسخه ی پایه این گوشی، شاهد قیمت 575.52 دلار می باشیم.


 

گوشی Galaxy S22 Ultra 5G

سامسونگ این گوشی را در تاریخ 25 فوریه سال 2022 وارد بازار کرد. این گوشی دارای ابعاد 163.3 در 77.9 در 8.9 میلی متر و وزن 228 گرم می باشد. این گوشی دارای گواهینامه IP68 بوده و می تواند به مدت نیم ساعت در عمق 1.5 متری آب، دوام بیاورد.
 صفحه نمایش این گوشی 6.8 اینچی و از نوع Dynamic AMOLED می باشد. همچنین نرخ نوسازی این گوشی 120 هرتز و رزولوشن آن نیز 1440 در 3088 می باشد. سایر ویژگی های این صفحه نمایش نیز HDR10+ و حداکثر روشنایی 1750 نیت می باشد.

 

گوشی Galaxy S22 Ultra 5G
 


در بخش نرم افزاری، این گوشی به صورت پیش فرض دارای اندروید 12 می باشد. در بخش سخت افزاری، شاهد تراشه Snapdragon 8 نسل یک می باشیم. حافظه داخلی این گوشی در مقدار های 128، 512 گیگابایت و 1 ترابایت بوده و رم گوشی نیز 8 و 12 گیگابایت می باشد.

در ماژول دوربین، این گوشی دارای لنز چهارگانه 108 مگاپیکسل واید، 10 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو، 10 مگابایت تله فوتو و 12 مگاپیکسل اولتراواید می باشد. در بخش سلفی نیز این گوشی دارای لنز 40 مگاپیکسل واید می باشد. سامسونگ برای این گوشی، از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر و شارژر سریع 45 واتی استفاده کرده است. قیمت پایه این گوشی نیز 829.99 دلار می باشد.


 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S20 FE 2022

نسل جدیدی از گوشی Galaxy S20 FE در سال 2022 و با عنوان Galaxy S20 FE 2022 توسط سامسونگ روانه بازار شد. این گوشی دارای ابعاد 159.8 در 74.5 در 8.4 میلی متر بوده و وزن آن نیز به 190 گرم می رسد. مانند گوشی های دیگر از این نسل، این گوشی نیز دارای گواهینامه IP68 می باشد.
در بخش صفحه نمایش، بر روی این گوشی یک صفحه به سایز 6.5 اینچ و از نوع Super AMOLED را مشاهده می کنیم. این صفحه نمایش قادر است 120 هرتز نرخ نوسازی را ارائه دهد. همچنین ویژگی های HDR10+ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل نیز از دیگر مزیت های این صفحه نمایش می باشند.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S20 FE 2022
 


در بخش نرم افزاری، سامسونگ از اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 برای این گوشی بهره برده است. در بخش سخت افزاری نیز شاهد قرارگیری تراشه Snapdragon 865 5G 7 نانومتری پلاس بر روی این گوشی می باشیم. تراشه گرافیکی Adreno 650 نیز در این گوشی حضور دارد. در این گوشی، تنها رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت قابل انتخاب می باشد.
در ماژول دوربین این گوشی، 3 لنز 12 مگاپیکسل واید، 8 مگاپیکسل تله فوتو و 12 مگاپیکسل اولتراواید حضور دارند. در دوربین سلفی این گوشی نیز لنز 32 مگاپیکسلی واید به چشم می خورد.
سامسونگ برای این گوشی از یک باتری 4500 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است. علاوه بر این، شارژر سریع 25 واتی نیز در کنار آن قرار دارد. در بخش قیمت نیز، برچسب 520 یورویی، بر روی این گوشی قرار دارد.


 

گوشی های سامسونگ سری M

سامسونگ سری M گوشی های هوشمند گلکسی را برای مقابله با برندهای رقیب چینی خود معرفی کرد، این شرکت به دنبال برندهای مقرون به صرفه مانند Realme، Xiaomi و Poco و غیره است تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد. سامسونگ اشاره می کند که گوشی های هوشمند سری M گلکسی نسل هزاره را هدف قرار داده اند. با پیروی از روند رایج، سری گلکسی M با باتری بزرگتر با پشتیبانی از شارژ سریع عرضه می شود.

 

گوشی Galaxy M23

نخستین گوشی از سری M که توسط سامسونگ در سال 2022 معرفی شد، Galaxy M23 می باشد. این گوشی در آوریل 2022 روانه بازار شد. ابعاد این گوشی 165.5 در 77 در 8.4 میلی متر بوده و وزن آن نیز به 198 گرم می رسد. در بخش صفحه نمایش، این گوشی از یک صفحه 6.6 اینچی برخوردار است. همچنین کیفیت این صفحه نمایش و نوع آن نیز از TFT LCD است. نرخ بروزرسانی این گوشی عدد هیجان انگیز 120 هرتز بوده و رزولوشن آن نیز به 1080 در 2408 پیکسل می رسد.
در بخش نرم افزاری، سامسونگ روی Galaxy M23 اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 را نصب کرده است. همچنین در بخش سخت افزاری، تراشه Snapdragon 750G 5G 8 نانومتری به چشم می خورد. در بخش گرافیکی نیز تراشه Adreno 619 حضور دارد. برای این گوشی، از دو رم 4 و 6 گیگابایتی و یک حافظه داخلی 128 گیگابایت استفاده شده است.

 

گوشی Galaxy M23
 


ماژول دوربین این گوشی سه گانه بوده و دارای لنز های 50 مگاپیکسل واید، 8 مگاپیکسل اولتراواید و 2 مگاپیکسل ماکرو می باشد. همچنین در دوربین جلوی این گوشی نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی واید حضور دارد.
سامسونگ برای این گوشی، از باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است. این باتری بوسیله ی یک شارژر سریع 25 واتی تغذیه می شود. قیمت اعلام شده توسط این کمپانی برای این گوشی، 236.99 دلار برای نسخه پایه می باشد.


 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M33

دومین گوشی از سری M که سامسونگ در سال 2022 آن را معرفی کرد، Galaxy M33 می باشد. این گوشی دارای ابعاد 165.4 در 76.9 در 9.4 میلی متر و وزن 198 گرم می باشد. صفحه نمایش موجود در این گوشی، 6.6 اینچی و از نوع TFT LCD است. نرخ بروزرسانی این صفحه نمایش 120 هرتز و میزان رزولوشن آن نیز 1080 در 2408 پیکسل می باشد.
در بخش نرم افزاری، سامسونگ برای این گوشی، از اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 استفاده کرده است. همچنین در بخش سخت افزاری، شاهد حضور تراشه Exynos 1280 5 نانومتری بر روی این گوشی می باشیم. تراشه گرافیکی به کار رفته در این گوشی نیز Mali-G68 می باشد. رم های به کار رفته در Galaxy M33، 6 و 8 گیگابایت و حافظه های داخلی قابل انتخاب برای آن نیز تنها مقدار 128 گیگابایت می باشد.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M33
 


در ماژول دوربین، این گوشی از یک ماژول مربع شکل و 4 لنزه بهره مند است. لنز نخست 50 مگاپیکسل واید، لنز دوم 5 مگاپیکسل اولتراواید و لنز های سوم و چهارم این مجموعه نیز 2 مگاپیکسل عمق سنج و ماکرو می باشند. در دوربین سلفی این گوشی نیز از یک لنز 8 مگاپیکسلی استفاده شده است.
سامسونگ برای این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت بهره برده است. البته که این گوشی در کشور هند، دارای باتری 6000 میلی آمپر بر ساعت می باشد. این باتری توسط یک شارژر سریع 25 واتی تغذیه می شود. قیمت تعیین شده برای نسخه پایه این گوشی نیز 299 دلار می باشد.

 

گوشی Galaxy M53

یکی دیگر از گوشی های سامسونگ که این برند در سال 2022 و از سری M تولید و راهی بازار کرد، Galaxy M53 می باشد. این گوشی، دارای ابعاد 164.7 در 77 در 7.4 میلی متر بوده و وزن آن نیز به 176 گرم می رسد. در بخش صفحه نمایش، شاهد یم صفحه 6.7 اینچی Super AMOLED Plus می باشیم. این صفحه نمایش دارای ویژگی های نرخ بروزرسانی 120 هرتز و رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل می باشد.
در بخش فنی، این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 است. در بخش سخت افزاری نیز درون این گوشی، تراشه MediaTek MT6877 Dimensity 900 6 نانومتری به چشم می خورد. تراشه گرافیکی Mali-G68 MC4 نیز درون این گوشی حضور دارد. علاوه بر این، سامسونگ از رم های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی برای این گوشی استفاده کرده است.


 

گوشی Galaxy M53


در ماژول دوربین این گوشی، یک ماژول مربع شکل چهارگانه حضور دارد. لنز نخست 108 مگاپیکسل واید، لنز دوم 8 مگاپیکسل اولتراواید و لنز های سوم و چهارم نیز 2 مگاپیکسل عمق سنجش و ماکرو می باشند. همچنین در بخش دوربین جلویی، لنز 32 مگاپیکسل به کار رفته است. در بخش باتری، این گوشی دارای یک منبع 5000 میلی آمپر بر ساعت می باشد. این منبع بوسیله یک شارژر سریع 25 واتی تغذیه می شود. قیمت پایه برای این گوشی، 341 پوند، می باشد.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M13

یکی دیگر از گوشی های اقتصادی سامسونگ که در زیرمجموعه سری M می باشد، Galaxy M13 است. این گوشی دارای ابعاد 165.4 در 76.9 در 8.4 میلی متر بوده و وزن آن نیز به 192 گرم می رسد. صفحه نمایش این گوشی 6.6 اینچی و از نوع PLS LCD است. رزولوشن این صفحه نمایش به عدد 1080 در 2408 پیکسل می رسد.
برای مشخصات فنی این گوشی، از اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 استفاده شده است. همچنین در بخش سخت افزاری، شاهد حضور تراشه Exynos 850 8 نانومتری در کالبد این گوشی می باشیم. همچنین برای تراشه گرافیکی، از Mali-G52 استفاده شده است. علاوه بر این، رم 4 و حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی برای این گوشی در دسترس می باشند.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M13
 


برای ماژول دوربین این گوشی، از 3 لنز استفاده شده است. لنز نخست 50 مگاپیکسل واید، لنز دوم 5 مگاپیکسل اولتراواید و لنز سوم نیز 2 مگاپیکسل عمق سنج می باشد. همچنین در دوربین جلوی این گوشی نیز از لنز 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت و شارژر سریع 25 واتی نیز در بخش قدرت این گوشی موجود می باشند. قیمت پایه این گوشی نیز 173 پوند اعلام شده است. لازم به ذکر است که این گوشی برای کشور هندوستان تولید شده است. نسخه ای که در سراسر جهان وجود دارد در ادامه بیان می شود.

 

گوشی Galaxy M13 5G

ورژنی از گوشی Galaxy M13 که در سراسر جهان وجود دارد و سامسونگ آن را برای تمام افراد جهان تولید کرده است، Galaxy M13 5G است. این گوشی در بخش هایی با نسخه ی مخصوص هندوستان متفاوت است. در بخش ابعاد، شاهد اندازه های 164.5 در 7605 در 8.8 میلی متر برای این گوشی می باشیم. همچنین وزن این گوشی نیز بالغ بر 195 گرم می باشد.
صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS LCD برای این گوشی گنجانده شده است. نرخ بروزرسانی 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 400 نیت هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، رزولوشن این گوشی 720 در 1600 پیکسل می باشد.

 

گوشی Galaxy M13 5G
 


در بخش فنی، این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI Core 4 می باشد. تراشه موجود در این گوشی نیز MediaTek MT6833 Dimensity 700 7 نانومتری می باشد. تراشه گرافیکی این گوشی هم Mali-G57 MC2 می باشد. رم به کار رفته در این گوشی، 4 و 6 گیگابایت و حافظه های داخلی آن نیز 64 و 128 گیگابایت می باشند.
در ماژول دوربین Galaxy M13 5G، از دو لنز استفاده شده است. نخستین لنز 50 مگاپیکسل واید و دومین لنز نیز 2 مگاپیکسل عمق سنج می باشد. در دوربین جلوی این گوشی نیز از یک لنز 5 مگاپیکسلی واید استفاده شده است. باتری به کار رفته برای این گوشی، 5000 میلی آمپر بر ساعت است که توسط یک منبع تغذیه 15 واتی شارژ می شود. قیمت این گوشی در حال حاضر مشخص نمی باشد.

 

گوشی سامسونگ سری Z

سری گلکسی Z تاشو سامسونگ به تازگی شروع به کار کرده است، اما در مدت کوتاهی که این سری عرضه شده است، این شرکت پیشرفت های قابل قبولی داشته است. جای تعجب نیست که گوشی های تاشو این شرکت از بهترین های موجود در بازار هستند.


گوشی Galaxy Z Flip 4

نخستین گوشی سری Z سامسونگ در سال 2022، Galaxy Z Flip 4 می باشد. این گوشی در 25 آگوست 2022 معرفی شد. ابعاد این گوشی در حال بسته به 165.2 در 71.9 در 6.9 میلی متر و در حالت باز شده به 84.9 در 71.9 در 17.1 میلی متر می رسد. وزن این گوشی 187 گرم می باشد. برای این گوشی توسط این کمپانی، گواهی IPX8 دریافت شده است. این گواهی تایید می کند که این گوشی می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب، دوام بیاورد.
در بخش صفحه نمایش، شاهد یک صفحه 6.7 اینچی از نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X می باشیم. نرخ بروزرسانی این گوشی 120 هرتز بوده و ویژگی های HDR10+، حداکثر روشنایی 1200 نیت و رزولوشن 1080 در 2640 پیکسل نیز درون این صفحه نمایش، به چشم می خورند.

 

گوشی Galaxy Z Flip 4
 


در بخش فنی، این گوشی از اندروید 12 و رابطه کاربری One UI 4.1.1 تغذیه می کند. در بخش سخت افزاری نیز تراشه به کار رفته در Z Flip 4، Snapdragon 8+ نسل یک 4 نانومتری می باشد. قدرت این تراشه بسیار بالاست و می تواند کارایی زیادی داشته باشد. در بخش گرافیکی نیز تراشه Adreno 730 قدرتمند به کار رفته است. تنها رم به کار رفته در این گوشی، 8 گیگابایتی بوده اما می توان از میان حافظه های داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی این گوشی، انتخاب کرد.
برای ماژول دوربین این گوشی، از دو لنز 12 مگاپیکسلی واید و اولتراواید استفاده شده است. برای دوربین سلفی، از لنز 10 مگاپیکسلی واید استفاده شده است. باتری این گوشی گنجایش کمی داشته و تنها 3700 میلی آمپر بر ساعت می باشد. این باتری بوسیله یک شارژر سریع 25 واتی تغذیه می شود که توانایی شارژر 50 درصد باتری در 30 دقیقه را دارد. قیمت پایه این گوشی، 729.99 دلار می باشد.


 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy Z Fold 4

دومین گوشی از سری Z که سامسونگ در سال 2022 آن را تولید کرده است، Galaxy Z Fold 4 می باشد. این گوشی در 25 آگوست 2022 معرفی شد. ابعاد این گوشی در حالت بسته 155.1 در 130.1 در 6.3 میلی متر و در حالت باز 155.1 در 67.1 در 15.8 میلی متر می باشد. وزن این گوشی نیز 263 گرم است. این گوشی دارای گواهینامه IPX8 بوده و می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد.
صفحه نمایش این گوشی 7.6 اینچی بوده و از نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X است. نرخ بروزرسانی 120 هرتز، HDR10+، حداکثر روشنایی 1200 نیت و رزولوشن 1812 در 2176 پیکسل، از جمله ویژگی های این صفحه نمایش می باشند. لازم به ذکر است در حالت بسته، اندازه صفحه نمایش این گوشی به 6.2 اینچ می رسد.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy Z Fold 4


در بخش نرم افزاری، سامسونگ برای این گوشی از اندروید 12L و رابط کاربری One UI 4.1.1 استفاده کرده است. در بخش سخت افزاری، این گوشی مجهز به تراشه Snapdragon 8+ نسل یک 4 نانومتری می باشد. همچنی تراشه گرافیکی این گوشی نیز Adreno 730 می باشد. رم 12 گیگابایت و حافظه های داخلی 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت نیز برای این گوشی موجود می باشد.

در ماژول دوربین، شاهد سه لنز 50 مگاپیکسل واید، 10 مگاپیکسل تله فوتو و 12 مگاپیکسل اولتراواید می باشیم. در دوربین جلوی این گوشی نیز دو لنز 10 و 4 مگاپیکسلی واید به کار رفته است.
باتری این گوشی 4400 میلی آمپر بر ساعت بوده و توسط یک شارژر سریع 25 واتی تغذیه می شود. این شارژر می تواند در عرض 30 دقیقه، 50 درصد باتری گوشی را شارژ نماید. قیمت پایه برای این گوشی، 1499.99 دلار می باشد.


بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

در حال حاضر، گوشی هایی که تا حدود قیمت 250 دلار ( حدود 7 میلیون تومان ) را به خود می بینند، جزء گوشی های اقتصادی محسوب می شوند. برند کره ای سامسونگ، در حال حاضر گوشی های اقتصادی زیادی را در بازار ارائه کرده است. این گوشی ها در سال 2022 نیز روانه بازار شده اند. در این بخش از مقاله، می خواهیم نگاهی به برخی از بهترین گوشی های اقتصادی این برند داشته باشیم. با ما همراه باشید.
 

بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

 

گوشی Galaxy A23

گوشی Galaxy A23 در مارچ 2022 معرفی شد. قیمت نسخه پایه این گوشی 176 دلار می باشد. برخی از ویژگی های این گوشی به شرح زیر می باشد:

  • صفحه نمایش 6.6 اینچی و رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل.
  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسل با کیفیت فیلمبرداری 1080.
  • رم 4، 6 و 8 گیگابایتی در کنار تراشه Snapdragon 680 4G.
  • باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت.

 

گوشی Galaxy A32

گوشی Galaxy A32 در فوریه 2021 وارد بازار شد. قیمت تعیین شده برای این گوشی در نسخه پایه، 199 دلار می باشد. ویژگی های این گوشی در زیر عنوان شده است:

  • صفحه نمایش 6.4 اینچی و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل.
  • دوربین اصلی 64 مگاپیکسل که کیفیت فیلمبرداری را به مقدار 1080، ثبت می کند.
  • رم موجود در این گوشی، 4، 6 و 8 گیگابایت می باشد. همچنین تراشه این گوشی MT6769V می باشد.
  • باتری به کار رفته در این گوشی، 5000 میلی آمپر بر ساعت می باشد.

 

گوشی Galaxy A13

این گوشی در مارچ 2022 معرفی شد. در نسخه پایه ی این گوشی، شاهد قیمت 151.99 دلار می باشیم. از مهم ترین ویژگی های موجود در این گوشی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش 6.6 اینچی و رزولوشن 1080 در 2408 پیکسلی.
  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و کیفیت ثبت ویدیو به مقدار 1080.
  • رم های موجود برای این گوشی، 3، 4 و 6 گیگابایتی می باشند. تراشه این گوشی، Exynos 850 است.
  • باتری به کار رفته برای این گوشی، 5000 میلی آمپر بر ساعت است.

 

گوشی Galaxy A04s

این گوشی در سپتامبر 2022 توسط سامسونگ معرفی شد. قیمت ارائه شده برای این گوشی، 170 یورو می باشد. ویژگی های این گوشی به شرح زیر می باشد:

  • صفحه نمایش این گوشی، 6.5 اینچ می باشد. رزولوشن این صفحه نمایش، 720 در 1600 پیکسل است.
  • دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل و کیفیت ثبت ویدیو در آن، 1080 می باشد.
  • رم های موجود برای این گوشی، 3 و 4 گیگابایت می باشد. همچنین تراشه به کار رفته در این گوشی، Exynos 850 است.
  • باتری به کار رفته در این گوشی، دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت است.

 

گوشی Galaxy M32

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M32 در ژوئن 2021 معرفی شد. این گوشی در نسخه پایه، دارای قیمت 229.99 دلار می باشد. مشخصات این گوشی در زیر قید شده است:

  • صفحه نمایش 6.4 اینچی که رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل را دارد.
  • دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل بوده که توانایی ثبت ویدیو با کیفیت 1080 را دارد.
  • رم های به کار رفته در این گوشی، 4، 6 و 8 گیگابایت بوده و تراشه آن نیز MT6769V می باشد.
  • باتری نصب شده بر روی این گوشی، 6000 میلی آمپر بر ساعت است.

 

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

در عنوان بالا، قید شد که گوشی های سامسونگ تا رنج 250 دلار، در سطح اقتصادی قرار دارند. اگر بخواهیم یک سطح به بالاتر بیاییم، گوشی های میان رده را مشاهده خواهیم نمود. این گوشی ها دارای رنج قیمتی 250 دلار ( حدود 7 میلیون تومان ) تا 600 دلار ( حدود 16 میلیون تومان ) می باشند. در ادامه به برخی از بهترین گوشی های میان رده در تولیدات این برند کره ای، اشاره ای خواهیم داشت.

 

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ
 

گوشی Galaxy A53 5G

این گوشی در سال 2022 و در ماه مارچ معرفی شد. در نسخه پایه، شاهد قیمت 304.95 دلار برای این گوشی می باشیم. با هم نگاهی به ویژگی های این گوشی می اندازیم:

  • صفحه نمایش 6.5 اینچی به همراه رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل.
  • دوربین اصلی 64 مگاپیکسل به همراه کیفیت ثبت ویدیو به مقدار 2160.
  • وجود رم های 4، 6 و 8 گیگابایتی و تراشه Exynos 1280.
  • باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت.

 

گوشی Galaxy A33 5G

این گوشی در آوریل سال 2022 معرفی و روانه بازار شد. در نسخه پایه، شاهد قیمت 260 دلار بر روی این گوشی می باشیم. برخی از مهمترین ویژگی های این گوشی در زیر قید شده است:

  • صفحه نمایش 6.4 اینچی به همراه رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل.
  • دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی که کیفیت تصویربرداری آن به 2160 می رسد.
  • رم های 4، 6 و 8 گیگابایتی و تراشه Exynos 1280.
  • باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت.

 

گوشی Galaxy A73 5G

این گوشی قدرتمند که در دسته میان رده قرار می گیرد، توسط سامسونگ در آوریل 2022 معرفی شد. این گوشی در اقتصادی ترین مشخصات خود، دارای قیمت 427 دلار می باشد. برخی از ویژگی های این گوشی قدرتمند، به شرح زیر می باشد:

  • صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل.
  • دوربین اصلی 108 مگاپیکسل که کیفیت تصویربرداری آن، 2160 می باشد.
  • رم های 6 و 8 گیگابایتی در کنار تراشه Snapdragon 778G 5G.
  • باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت.

 

گوشی Galaxy S21 FE 5G

یکی از قدرتمندترین گوشی های موجود در لیست کنونی، Galaxy S21 FE 5G می باشد. این گوشی در ژانویه 2022 معرفی و روانه بازار شد. در نسخه پایه این گوشی، شاهد قیمت 469.99 دلار می باشیم. برخی از مشخصات این گوشی، در زیر عنوان شده است:

  • صفحه نمایش 6.4 اینچی به همراه رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل.
  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسل که کیفیت تصویربرداری آن، 2160 می باشد.
  • رم های 6 و 8 گیگابایتی به همراه تراشه Snapdragon 888 5G.
  • باتری 4500 میلی آمپر بر ساعت.

 

گوشی Galaxy S20 FE 5G

این گوشی در اکتبر سال 2020 معرفی شد. قیمت پایه درج شده برای آن نیز 360.36 دلار می باشد. ویژگی های این گوشی نیز به صورت زیر می باشد:

  • صفحه نمایش 6.5 اینچی و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل.
  • دوربین 12 مگاپیکسلی و کیفیت ثبت ویدیو 2160.
  • رم های 6 و 8 گیگابایتی و تراشه Snapdragon 865 5G.
  • باتری 4500 میلی آمپر بر ساعت.

 

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین

هر ساله سامسونگ، گوشی هایی را وارد بازار می کند که از نظر دوربین، کیفیت بالایی را دارند. در این بخش از مقاله، می خواهیم به برخی از این گوشی ها اشاره ای داشته باشیم و آن ها را بررسی کنیم.
 

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین



گوشی Galaxy S22 Ultra 5G

این گوشی در فوریه سال 2022 معرفی شد. قیمت نسخه پایه این گوشی، 779.99 دلار می باشد. مشخصات دوربین این گوشی به شرح زیر می باشد:

  • دوربین اصلی، یک ماژول چهارگانه می باشد.
  • لنز نخست 108 مگاپیکسلی واید که دارای ویژگی های OIS، PDAF و Laser AF است.
  • لنز دوم 10 مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو که دارای ویژگی های Dual Pixel PDAF، OIS و زوم 10 برابری اپتیکال می باشد.
  • لنز سوم 10 مگاپیکسلی تله فوتو که دارای ویژگی های Dual Pixel PDAF، OIS و زوم 3 برابری اپتیکال می باشد.
  • لنز چهارم، 12 مگاپیکسل اولتراواید که دارای ویژگی های Dual Pixel PDAF و Super Steady Video می باشد.
  • دوربین جلو، دارای یک لنز 40 مگاپیکسلی واید است که به ویژگی PDAF مجهز است.
  • ماژول اصلی قادر به ثبت ویدیو با کیفیت 8K و لنز سلفی نیز قادر به ثبت ویدیو با کیفیت 4K می باشد.

 

گوشی Galaxy Z Fold 4

این گوشی تاشو، در آگوست 2022 معرفی شد. قیمت پایه این گوشی، 1499.99 دلار می باشد. در ادامه به مشخصات دوربین این گوشی، اشاره ای خواهیم داشت.

  • دوربین اصلی، یک ماژول سه گانه می باشد.
  • لنز نخست 50 مگاپیکسلی واید که دارای ویژگی های OIS و Dual Pixel PDAF است.
  • لنز دوم 10 مگاپیکسلی تله فوتو که دارای ویژگی های PDAF، OIS و زوم 3 برابری اپتیکال می باشد.
  • لنز سوم، 12 مگاپیکسل اولتراواید است.
  • دوربین جلو، دارای دو لنز 10 و 4 مگاپیکسلی واید است.
  • ماژول اصلی و لنز سلفی این گوشی، قادر به ثبت ویدیو با کیفیت 4K می باشند.

 

گوشی Galaxy S22 5G

این گوشی در سال 2022 و در ماه فوریه وارد بازار شد. قیمت پایه برای این گوشی، 489.99 دلار می باشد. در ادامه به مشخصات دوربین این گوشی، اشاره ای خواهیم داشت:

  • دوربین اصلی، یک ماژول سه گانه می باشد.
  • لنز نخست 50 مگاپیکسلی واید که دارای ویژگی های OIS و Dual Pixel PDAF است.
  • لنز دوم 10 مگاپیکسلی تله فوتو که دارای ویژگی های PDAF، OIS و زوم 3 برابری اپتیکال می باشد.
  • لنز سوم، 12 مگاپیکسل اولتراواید است که دارای ویژگی Super Steady Video است.
  • دوربین جلو، دارای لنز 10 مگاپیکسلی واید است که مجهز به Dual Pixel PDAF است.
  • ماژول اصلی قادر به ثبت ویدیو با کیفیت 8K و لنز سلفی این گوشی نیز قادر به ثبت ویدیو با کیفیت 4K می باشد.

 

گوشی Galaxy Note 20 Ultra 5G

این گوشی در آگوست 2020 تولید و روانه بازار شد. این گوشی که بسیار زیبا طراحی شده، در نسخه پایه، دارای قیمت 571.48 دلار می باشد. مشخصات دوربین این گوشی قدرتمند، به شرح زیر می باشد:

  • دوربین اصلی، یک ماژول سه گانه می باشد.
  • لنز نخست 108 مگاپیکسلی واید که دارای ویژگی های OIS،  Laser AFو PDAF است.
  • لنز دوم 12 مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو که دارای ویژگی های PDAF، OIS و زوم 5 برابری اپتیکال می باشد. همچنین این لنز قادر به انجام زوم 50 برابری هیبرید نیز می باشد.
  • لنز سوم، 12 مگاپیکسل اولتراواید است.
  • دوربین جلو، دارای لنز 10 مگاپیکسلی واید است که به ویژگی Dual Pixel PDAF نیز مجهز است.
  • ماژول اصلی قادر به ثبت ویدیو با کیفیت 8K و لنز سلفی این گوشی نیز قادر به ثبت ویدیو با کیفیت 4K می باشد.

 

به صرفه ترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت و کارایی

اگر بخواهیم هم جنبه مالی و هم جنبه کارایی را برای یک گوشی در نظر بگیریم، باید در میان گوشی های سامسونگ دنبال گوشی های بخصوصی باشیم. از این دست موارد در بین گوشی های این برند کره ای، به مقدار زیادی یافت می شود. با این حال، می خواهیم به تعدادی کمی از بهترین های آن، اشاره ای داشته باشیم. با ما همراه باشید.

 

به صرفه ترین گوشی های سامسونگ از نظر قیمت و کارایی

 

گوشی Galaxy A53 5G

این گوشی در سال 2022 و در ماه مارچ معرفی شد. در نسخه پایه این گوشی، شاهد برچسب قیمتی 304.95 دلار می باشیم. برخی از مهمترین ویژگی های این گوشی، به شرح زیر می باشند:

  • صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچی بوده و رزولوشن آن نیز به 1080 در 2400 پیکسل می رسد.
  • دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل بوده و کیفیت تصویربرداری در آن به 2160 می رسد.
  • رم های موجود در این گوشی، 4، 6 و 8 گیگابایت و تراشه نصب شده روی آن نیز Exynos 1280 است.
  • باتری موجود در این گوشی، 5000 میلی آمپر بر ساعت می باشد.

 

گوشی Galaxy A33 5G

این گوشی در آوریل 2022 توسط سامسونگ برای عموم مردم معرفی شد. قیمت پایه این گوشی، 260 دلار می باشد. برخی از مهم ترین ویژگی های موجود در Galaxy A33 5G در زیر بیان شده است:

  • صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل.
  • دوربین اصلی 48 مگاپیکسل و کیفیت تصویربرداری 2160.
  • رم های 4، 6 و 8 گیگابایتی به همراه تراشه Exynos 1280.
  • باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M33

این گوشی از سری M می باشد و در سال 2022 و در ماه آوریل، سامسونگ اقدام به معرفی آن کرد. قیمت پایه برای این گوشی، 299 دلار می باشد. در زیر به مشخصات این گوشی اشاره شده است:

  • صفحه نمایش 6.6 اینچی و رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل.
  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسل که کیفیت تصویربرداری در آن به 2160 می رسد.
  • رم های 6 و 8 گیگابایتی به همراه تراشه Exynos 1280.
  • باتری 6000 میلی آمپر بر ساعت.

 

گوشی Galaxy M53

دومین گوشی از سری M که در لیست بهترین و مفید ترین گوشی های موجود در برند سامسونگ به چشم می خورد، Galaxy M53 می باشد. این گوشی در آوریل 2022 معرفی شد. قیمت پایه این گوشی 279 دلار می باشد. مشخصات این گوشی به شرح زیر می باشد:

  • صفحه نمایش 6.7 اینچی و رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل.
  • دوربین اصلی 108 مگاپیکسل و کیفیت تصویربرداری آن نیز 2160 می باشد.
  • رم های 6 و 8 گیگابایتی به همراه تراشه Dimensity 900.
  • باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت.

 

گوشی Galaxy A42 5G

این گوشی، در نوامبر 2020 معرفی شد. قیمت پایه برای این گوشی، 299 دلار می باشد. برخی از ویژگی های این گوشی به صورت زیر می باشد:

  • صفحه نمایش 6.6 اینچی به همراه رزولوشن 720 در 1600 پیکسل.
  • دوربین اصلی 48 مگاپیکسل به همراه کیفیت تصویربرداری 2160.
  • رم های 4، 6 و 8 گیگابایتی به همراه تراشه Snapdragon 750 5G.
  • باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت.


 

بهترین گوشی های سامسونگ مخصوص بازی

معمولا گوشی هایی که برای گیمینگ یا بازی مناسب هستند، دارای باتری مناسب، سخت افزار قوی و صفحه نمایش با کیفیتی می باشند. در این میان، برخی از گوشی های سامسونگ از این قابلیت برخوردارند. در این بخش از مقاله، به 4 مورد از این گوشی ها، اشاره ای خواهیم داشت.

 

بهترین گوشی های سامسونگ مخصوص بازی



بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های مخصوص بازی

گوشی Galaxy S22 Ultra 5G

  • صفحه نمایش 6.8 اینچی به همراه رزولوشن 1440 در 3088 پیکسل.
  • رم 8 و 12 گیگابایتی به همراه تراشه Exynos 2200.
  • باتری 500 میلی آمپر به همراه شارژر سریع 45 واتی.
  • قیمت پایه 779.99 دلار.

 

گوشی Galaxy S21 Ultra 5G

  • صفحه نمایش 6.8 اینچی به همراه رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل.
  • رم 12 و 16 گیگابایتی به همراه تراشه Exynos 2100.
  • باتری 5000 میلی آمپر به همراه شارژر سریع 25 واتی.
  • قیمت پایه 556.64 دلار.

 

گوشی Galaxy S20 Ultra 5G

  • صفحه نمایش 6.9 اینچی به همراه رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل.
  • رم 12 و 16 گیگابایتی به همراه تراشه Exynos 990.
  • باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت به همراه شارژر سریع 45 واتی.
  • قیمت پایه 457.73 دلار.

 

گوشی Galaxy Z Fold 4

  • صفحه نمایش 7.6 اینچی به همراه رزولوشن 1812 در 2176 پیکسل.
  • رم 12 گیگابایت به همراه تراشه Snapdragon 8+ نسل یک.
  • باتری 440 میلی آمپر بر ساعت به همراه شارژر سریع 25 واتی.
  • قیمت پایه 1499.99 دلار.

 

جمع بندی

گوشی سامسونگ از بهترین برندهای تولید کننده انواع گوشی میان رده، اقتصادی و پرچمدار را بهترین کیفیت ممکن است اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید بهتر است ابتدا میان فیچرهای مختلف الویت های خود را تعیین سپس مناسب ترین و بهترین گوشی سامسونگ را مطابق نیاز ها و انتظارات خود انتخاب کنید.ما در این مقاله بهترین گوشی های سامسونگ از سری های مختلف آن و هم چینین بهترین ها از نظر دوربین، باتری، بازی و قیمت را مورد بررسی قرارداده ایم البته که به دلیل نوسانات قیمت برای آگاهی از جدیدترین و به روزترین قیمت ها وهم چنین امکان مقایسه دقیق بهتر است بهتر است به فروشگاه قلاب مراجعه کنید.

منبع

عباسی بازدید : 64 دوشنبه 09 آبان 1401 نظرات (0)

آیا به خرید یک گاوصندوق فکر می کنید؟ سپس به طور کامل و ببینید که به مقاله درست رسیده اید! ما این مقاله را برای هر مشتری فهیم و بسیاری از نیازهای آنها نوشته ایم. برای درآمد کسب و کار خود یک گاوصندوق می خواهید؟ ما تو را گرفتیم! جواهرات و اشیای قیمتی خانگی؟ جلوترش رو نگاه نکن! ما حتی گاوصندوق هایی را حمل می کنیم که در سنگاپور از آنها تغییر پول استفاده می شود. پس بنشینید و اجازه دهید به شما بگویم هنگام خرید یک جعبه گاوصندوق چه نکاتی را در نظر بگیرید.

مطالب نیازمند حفاظت

اکنون قبل از انتخاب گاوصندوق باید این سوال را بپرسیم که چه اقلامی به محافظت نیاز دارید؟ توجه به این نکته مهم است که انواع مختلفی از گاوصندوق ها وجود دارد، مانند گاوصندوق های آتش نشانی که مقاوم در برابر آتش هستند و برای محافظت از محتویات خود در برابر سوختن در گرما مناسب تر هستند. ایده آل برای مشاغل یا خانه ها زیرا آتش سوزی یکی از شایع ترین حوادث در سنگاپور است. من می توانم ساعت ها ادامه دهم، اما شما می توانید خود را در "فروشگاه (نوع)" ما جستجو کنید تا گاوصندوق مورد نیاز خود را پیدا کنید.

هزینه های ایمن

البته هزینه یک فاکتور بسیار مهم هنگام خرید هر چیزی است، اما این را از شما بپرسم! اگر یک گاوصندوق خوب و محکم از تصادف یا شکستگی جلوگیری شود چقدر پس انداز می کنید؟ احتمالاً مقدار قابل توجهی است، و شما خوشحال خواهید شد که بشنوید که ما چندین مدل گاوصندوق با قیمت کمتر از 300 دلار داریم و ضد حریق برای بوت شدن هستند. همچنین اگر در بازار به دنبال چیزی برای اشیای قیمتی کوچک هستید، مدل هایی برای آن نیز داریم و کمتر از 100 دلار هستند، اما نسوز نیستند. همانطور که احتمالاً می توانید بگویید که قیمت گاوصندوق بسته به کاربرد آنها در نوسان است، امیدوارم گاوصندوق مناسب برای خود یا کسب و کار خود پیدا کنید.

گاوصندوق خود را کجا قرار دهیم؟

مکان‌های زیادی برای قرار دادن گاوصندوق وجود دارد، ما متوجه شده‌ایم که برای خانواده‌ها قرار دادن گاوصندوق در داخل اتاق خواب اصلی بهینه‌ترین و محبوب‌ترین انتخاب در بین سنگاپوری‌ها و اغلب در داخل یک اتاق خواب است. برای مشاغل، ما دریافتیم که قرار دادن آن در یک اتاق امن معمولاً اتاق رئیس یا هر کسی که مسئول امور مالی است. ما می گوییم اصلی ترین چیزهایی که باید برای قرار دادن به آن توجه کنید این است که دورتر از ورودی خود و دور از دید شما باشد!

انواع مکانیسم های قفل

انواع مختلفی از مکانیسم های قفل وجود دارد، بنابراین در نوشته های بعدی بعدی، گاوصندوق های خود را لیست خواهیم کرد. چیزهایی که باید به آن توجه کنید، مواردی است که شما با آن راحت هستید و همچنین سطح امنیتی متناسب با منطقه ای است که گاوصندوق را در آن قرار می دهید.

مکانیسم شماره گیری و کلید ترکیبی

با این حال، در مجموع 1 میلیون امکان ترکیبی مختلف برای شکستن کد وجود دارد. نکته ای که باید توجه داشته باشید، کدهای ترکیبی برای هر گاوصندوق (حتی از همان دسته یا همان مدل) ثابت و منحصر به فرد هستند! بنابراین نمی توانید آنها را تغییر دهید. این ترکیبی از شماره گیری و کلید است، قبل از اینکه گاوصندوق باز شود، هم قفل کلید و هم کلید باید باز شود. بدون هیچکدام، گاوصندوق نمی‌تواند باز شود و امنیت آن را بیشتر می‌کند، زیرا مزاحمان با این امنیت مضاعف منع می‌شوند.

مکانیزم الکترونیکی

رمزهای عبور مکانیزم الکترونیکی را می توان به اعداد مورد علاقه شما (4 تا 16 رقم) برنامه ریزی کرد، و باتری های 4AA از بیرون تغییر می کنند که در صورت ضعیف بودن باتری، راحتی را ارائه می دهد. هنگامی که 5 رمز عبور اشتباه وارد شود، گاوصندوق به مدت 5 دقیقه منجمد می شود، همچنین می توان هشدار داخلی را فعال کرد که در صورت لرزش یا کج شدن بیش از 45 درجه گاوصندوق به صدا درآید. در صورت نیاز، یک نمایش LED روی پانل الکترونیکی و صدا را می توان فعال یا غیرفعال کرد. و آخرین اما نه کم اهمیت ترین حالت احراز هویت دوگانه را می توان فعال کرد تا از 2 کد مختلف که توسط 2 کاربر مختلف نگهداری می شود برای باز کردن گاوصندوق (ایده آل برای شراکت تجاری) استفاده شود.

مکانیسم دو کلید

مکانیسم‌های دو کلید دو قفل کلیدی هستند که برای باز کردن گاوصندوق باید قفل آن را باز کنید، اگر می‌خواهید فقط از یک کلید استفاده کنید، ممکن است بخواهید فقط از یک کلید برای قفل کردن/باز کردن قفل گاوصندوق استفاده کنید و قفل کلید سمت راست را باز بگذارید. احساس می کنید 2 کلید برای پیگیری زیاد است.

مکانیسم اثر انگشت

مکانیسم اثر انگشت قادر است حداکثر 128 اثر انگشت را ثبت کند، با رمز عبوری که می تواند به اعداد دلخواه شما بین 4 تا 16 رقم برنامه ریزی شود، باتری های 4AA از بیرون تغییر می کنند که در صورت ضعیف بودن باتری راحتی را ارائه می دهد و ایمن هنگامی که 5 رمز عبور اشتباه وجود دارد یا زمانی که اثر انگشت وارد می شود، به مدت 5 دقیقه ثابت می شود. زنگ هشدار داخلی را می توان فعال یا غیرفعال کرد تا زمانی که گاوصندوق در بیش از 45 درجه لرزش یا کج شود، و نمایش LED در پانل الکترونیکی و صدا می تواند به صدا درآید. فعال یا غیرفعال شود آخرین اما نه کم‌اهمیت، حالت احراز هویت دوگانه را می‌توان برای استفاده از 2 کد مختلف که توسط 2 کاربر مختلف برای باز کردن گاوصندوق نگهداری می‌شوند فعال کرد (ایده‌آل برای شراکت تجاری).

عباسی بازدید : 68 یکشنبه 02 مرداد 1401 نظرات (0)

آیا می دانستید لوازم یدکی ماشین سنگین متشکل از چه اجزایی است؟ آیا می دانید از کجا می توان قطعات قطعات یدکی ماشین سنگین را خریداری کرد؟ در صورتی که تمایل به دانستن جواب سوالات بالا هستید، با ما همراه باشید. تعداد لوازم یدکی ماشین های سنگین زیاد است که هر کدام از این قطعات وظیفه مخصوص به خود را دارند. در صورت نبود یکی از این قطعات ممکن است در عملکرد سایر قطعات خلل ایجاد نماید.

لوازم یدکی ماشین سنگین چیست؟

ماشین های سنگین پس از مدتی استفاده از آن ها ممکن است دچار خرابی و فرسودگی شوند پس باید آن ها را اگر قابل تعمیر هستند، تعمیر کرد در غیر این صورت تعویض قطعه بهترین راه حل است. قطعاتی که جایگزین قطعات اصلی می شود، قطعات یدکی ماشین سنگین نام دارد که همان ویژگی و کارکرد قطعه اصلی را داشته و همان نقشی را در سیستم ماشین سنگین به عهده دارد.

لوازم یدکی ماشین سنگین، قطعات اضافی یا زاپاس هستند که با همان مشخصات و نوع کارکرد قطعات اصلی خودرو و با هدف جایگزینی با قطعات اصلی که به دلیل فیک بودن یا طول عمر پایین نیاز به تعویض دارند، تولید می شوند.

مهم ترین قطعات زاپاس ماشین سنگین

در میان انواع لوازم یدکی ماشین سنگین ۷ قطعه مهم و اصلی وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها میپردازیم:

دیسک ترمز 

امیدواریم تا اینجای مقاله توانسته باشیم شما را با لوازم یدکی ماشین سنگین آشنا کنیم. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا در خصوص این که دیسک ترمز چیست و چه کاربردی دارد، صحبت کنیم. از زمان اختراع ماشین تاکنون ترمز یکی از مهم ترین ارکانی بوده است که از ابتدا مورد توجه همگان قرار گرفته است. در واقع سیستم ترمز ماشین طی سالیان متوالی تغییر کرده است و هر سال این ترمز ها نسبت به سال قبل کامل تر و مطمئن تر شده اند. دیسک ترمز یا دیسک چرخ یکی از مهم ترین قطعاتی هستند که در سیستم تعلیق اتومبیل ها به کار  می روند. دیسک ترمز میان چرخ و لنت قرار می گیرد، دیسک ترمز ظاهری شبیه به دایره دارد. این قطعه از چدن، آهن، آلومینیوم و فولاد ساخته می شود. دیسک ترمز به این صورت عمل می کند؛ زمانی که راننده پا بر روی پدال ترمز می گذارد لنت ترمز اصطکاکی را بر روی دیسک ترمز به وجود می آورد. همین اصطکاک باعث کم شدن سرعت و در نهایت توقف کامل اتومبیل می شود. دیسک های چرخ در دو نوع دیسک چرخ معمولی و ترمز دیسکی خنک کننده تولید و روانه بازار می شوند. هر خودرو بنا به نیازی که دارد می تواند از یکی از این دیسک ها استفاده نماید.

دیسک ترمز؛ یکی از مهم ترین لوازم یدکی ماشین سنگین

توربو شارژ

توربو شارژ یک قطعه مکانیکی در ماشین های سنگین است که روی موتور ماشین با هدف افزایش عملکرد موتور، کاهش مصرف سوخت و افزایش بازدهی خودرو استفاده می شود.  این قطعه با دمیدن هوا و ایجاد فشار می تواند هوای بیشتری را به محفظه سیلندر خودرو وارد کند در این حالت میزان اکسیژن در محفظه بیشتر شده پس عملکردموتور ماشین بهبود می یابد. در ادامه این چرخه میزان دود بیشتری هم از خودرو خارج می شود . در ماشین های سنگین قدرت و میزان راندمان موتور بسیار مهم است از این رو توربو شارژ از مهم ترین لوازم یدکی ماشین سنگین است.
 

توربو شارژ؛ یکی از مهم ترین لوازم یدکی ماشین سنگین

کروز کنترل (Cruise Control)

​کروز کنترل از دیگر قطعات یدکی ماشین سنگین های سنگین و سبک یک سیستم کنترل سرعت در ماشین های سنگین و سبک است که امکان ثابت نگه داشتن سرعت را از طریق کلید های کنترلی فراهم می کند. تغییر سرعت خودرو بدون نیاز به استفاده از پدال گاز و از طریق کنترل میزان هوای ورودی به داخل محفظه احتراق صورت می گیرد.
 

کروز کنترل؛ یکی از مهم ترین لوازم یدکی ماشین سنگین
خرید لوازم یدکی ماشین سنگین:https://vateh-sp.com

لوازم یدکی کامیون 

از آن جایی که کامیون ها به چند دسته مجزا تقسیم بندی می شوند. لوازم یدکی که به طور مثال در کامیون های جاده رو مورد استفاده قرار می گیرد؛ متفاوت از لوازم یدکی می باشد که در کامیون های غیر جاده ای از آنها استفاده می شود. از آن جایی که از کامیون ها برای حمل بار استفاده می شود و اکثر این ماشین های سنگین در جاده تردد دارند؛ ممکن است لوازم یدکی و قطعات سازنده این ماشین های سنگین زودتر از دیگر ماشین ها خراب شود. شناخت لوازم یدکی کامیون ها کمک می کند تا در صورت بروز مشکل و اختلال در عملکرد این قطعات، بتوان نسبت به تعمیر آن ها اقدام کرد.

فیلتر

یکی از مهم ترین لوازم یدکی ماشین سنگین ها و کامیون ها فیلترها هستند. این فیلترها مانند سپری دفاعی عمل می کنند و از سایر قطعات خودرو محافظت می کنند. فیلترها به چند دسته فیلتر روغن، فیلتر رسوب گیر و... تقسیم می شوند. یکی از مهم ترین کاربرد این فیلترها را می توان افزایش طول عمر ماشین ها دانست.

  • شمع

دیگر وسیله حیاتی برای ماشین های سنگین به حساب می آید؛ چرا که بدون وجود شمع ماشین حرکت نمی کند. از آن جایی که این قطعه یک عملکرد حیاتی را دارد پس بهتر است این قطعه همیشه در خودروی شما وجود داشته باشد. شمع ها در انواع مختلفی ساخته می شوند که بهترین نوع آن را می توان شمع های پلاتینه دانست که طول عمر بالایی را دارند.

  • جک و آچار

جک و آچار های مخصوص خودروهای سنگین نیز از دیگر قطعات یدکی مهم خودرو به شمار می آیند. در صورت نبود این قطعه زمانی که خودروی شما دچار مشکلی شود، حسابی به دردسر خواهید افتاد. پس بهتر است آچارهای مخصوص را همیشه در خودروی خود داشته باشید.

لوازم یدکی کامیون

لوازم یدکی کامیون ولوو

کامیون های ولوو در انواع مختلفی تولید و روانه بازار شدند. این کامیون ها توانستند به سبب ویژگی هایی که داشتند انقلابی در حوزه حمل و نقل جاده ای در بازار ایجاد کنند. کامیون های ولوو در سه سری FM، FMX و FH ساخته می شوند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند و برای یک کار مشخص از آنها استفاده می شود. اگر بخواهیم از مهم ترین لوازم یدکی کامیون های ولوو نام ببریم به گیربکس، لوازم سگدست، موتور پمپ، شیلنگ های بخاری، رادیاتور و سرد کن، سرسیلندر و لوازم آن و... می رسیم. این لوازم یکی از مهم ترین و در عین حال کاربردی ترین لوازم یدکی کامیون های ولوو به حساب می آیند که نقشی مهم را دارند.
برای خرید لوازم یدکی ماشین سنگین خصوصا کامیون های ولوو بهتر است از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید؛ چرا که در غیر این صورت ممکن است با خرید قطعات درجه 2 و بی کیفیت جان خود را به خطر اندازد. در صورتی که این این قطعات کیفیت مطلوبی را نداشته باشند؛ نیز به سایر قطعات صدمه وارد می کنند و ممکن است باعث کاهش طول عمر دیگر قطعات شوند.

لوازم یدکی کامیون بنز

بنز یکی از قدیمی ترین و در عین حال پر طرفدارترین کمپانی است که اقدام به ساخت و تولید انواع خودرو سواری و خودرو سنگین می کند. یکی از محصولات تولیدی کمپانی بنز تولید ماشین های سنگین می باشد. از کامیون های بنز برای حمل و نقل اجناس استفاده می شود. به این دلیل که کامیون های بنز بیشتر در جاده های خارج از شهر تردد دارند؛ قطعات اصلی و یدکی این خودروها بیش تر از دیگر خودروها در معرض خطر و خراب شدگی هستند. بهتر است برای جلوگیری از هر گونه حادثه و یا خراب شدگی از قطعات با کیفیت و درجه یک استفاده شود. مهم ترین لوازم یدکی و قطعات کامیون بنز را می توان پایه بوق، ترمز درب برزنتی، چپقی پرده 2 پیچ، چراغ خطر، چراغ هد، چراغ ماهی کوچک و... دانست. بهتر است بعد از نصب این قطعات حتما از صحت سلامت آن ها اطمینان حاصل نمایید و بعد از آن به مسافت های دور سفر نمایید؛ چرا که در صورت بروز مشکل امکان رفع کردن آن را داشته باشید.

لوازم یدکی اتوبوس 

اتوبوس یکی از مهم ترین وسایل حمل و نقل مسافر در شهر و خارج از شهر می باشد که روزانه تعداد زیادی از افراد از این وسیله برای تردد شهری و غیرشهری استفاده می کنند. اتوبوس ها به سبب این که در حال حمل و نقل انسان ها هستند باید ایمنی بالایی را داشته باشند. این وسایل حمل و نقل به دلیل نیازمند بودن به ایمنی بالا نیاز است تا از بهترین قطعات یدکی موجود در بازار استفاده کنند. اتوبوس ها در انواع مختلفی و توسط کمپانی های مختلفی ساخته و به بازار عرضه می شوند. برخی از مهم ترین لوازم یدکی های اتوبوس را می توان گیربکس، دیفرانسیل، قطعات لاستیکی، قطعات موتوری و... نام برد. معمولا در صورت متفاوت بودن اتوبوس ها لوازم یدکی آن ها نیز متفاوت از دیگری خواهد بود.

لوازم یدکی اتوبوس

لوازم یدکی اتوبوس ولوو

همان طور که در قسمت بالا به آن اشاره شد، اتوبوس ها انواع مختلفی دارند. یکی از مشهورترین و پرکاربردترین اتوبوسی که این روزها برای حمل و نقل انسان ها از آن استفاده می شود، اتوبوس های ولوو هستند. این اتوبوس ها به سبب ویژگی های بی نظیری که دارند انتخاب اول بسیاری از افراد برای نقل مکان از یک نقطه به نقطه دیگری می باشد. جالب است بدانید اتوبوس های ولوو خود نیز چند زیر مجموعه جدا دارند و به انواع دیگری تقسیم می شوند. از مهم ترین لوازم یدکی های اتوبوس ولوو می توان به سیستم تعلیق جلو فرد، سیستم فرمان الکترونیکی، فرمان پویا، قطعات موتور، قطعات مانیتور و... اشاره کرد. یکی از مهم ترین نکاتی که نیاز است تا هنگام خرید لوازم یدکی اتوبوس های ولوو در نظر داشته باشید؛ در این است که شماره قطعه خریداری شده را ثبت نمایید. در صورت تعویض این قطعه تنها با گفتن این عدد می توانید قطعه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

لوازم یدکی اتوبوس اسکانیا

اتوبوس های اسکانیا را می توان یکی دیگر از وسایل حمل و نقل مسافربری در کشور دانست. این اتوبوس به دلیل راحتی و همچنین صدای کمی که دارد، انتخاب اول آژانس های هواپیمایی برای برگزار کردن تورهای خارج از شهر می باشد. این اتوبوس ها امنیت بسیار بالایی را دارند و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مردم برای سفر کردن قرار گرفته اند. مهم ترین لوازم یدکی این اتوبوس ها را می توان ترمز تپه، کروز کنترل، سیستم صوتی پیشرفته، بخاری درجا، سیم کشی کولر درجا و... دانست.

لوازم یدکی اتوبوس مان

تا به اینجا با لوازم یدکی ماشین سنگین اعم از کامیون ها واتوبوس ها آشنا شدیم. اتوبوس های مان یکی دیگر از انواع اتوبوس ها می باشند که این روزها توجه افرادی که به دنبال سفر کردن با اتوبوس هستند را به خود جلب کرده است. این اتوبوس به واسطه داشتن صندلی های راحت و همچنین بی صدا بودن گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای طولانی هستند. از جمله لوازم یدکی این اتوبوس ها می توان به ترمزهای آن، سیستم ترمز ضد لغزش، گیربکس، آینه داخل بزرگ، جا رله، جعبه فیوز چهارتایی، چراغ ماهی کوچک، چکش با پایه، قفل کمربند پایه بلند، قفل چهارسو، قفل کمربند مسافر بندی و... اشاره کرد.

لوازم یدکی تریلر

اگر بخواهیم نگاهی به لوازم یدکی تریلر بیندازیم به ضربه گیر عقب تریلی فوکس، مخزن آب 30 لیتری تریلی، دایاق جک تریلی کمپرسی فوکس، پاگرد عرضی تانکر فوکس، درپوش دیپ، قلاب بغل تریلی و... می رسیم.

منبع :https://vateh-sp.com/fa/مقالات/لوازم-یدکی-ماشین-سنگین-چیست

عباسی بازدید : 72 چهارشنبه 22 تیر 1401 نظرات (0)

آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender یک آنتی ویروس مشهور در ایران و سایر کشورهای جهان است که توسط کاربران خانگی و سازمان ها و شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد. خرید آنتی ویروس بیت دیفندر به دلیل محافظت بالا، ویژگی های امنیتی و رابط کاربری خوب در سراسر دنیا بسیار رواج دارد اما در کنار نسخه های پولی، آنتی ویروس بیت دیفندر رایگان نیز توسط این شرکت عرضه می شود که نیازهای اساسی کاربران خانگی را برطرف میکند.

آنتی ویروس بیت دیفندر چیست؟

بیت دیفندر (Bitdefender) یک آنتی ویروس پرطرفدار در بین کاربران در سراسر دنیا است که از سال ۲۰۰۱ توسط شرکت نرم افزاری سافت وین در رومانی تولید و منتشر می شود. عملکرد خوب و حذف بدافزار، دلیل محبوبیت این ابزار امنیتی شده است. این آنتی ویروس ویژگی های امنیتی زیادی دارد که سبب محافظت بی وقفه و عالی آن در مقابل ویروس ها می شود. به علاوه یک وی پی ان داخلی نیز دارد. آنتی ویروس بیت دیفندر یک نسخه رایگان ارائه نیز کرده است که به خوبی کار خود را انجام می دهد، اما طرح های دیگری نیز دارد که با توجه به نیازتان ميتوانيد یکی از آن ها را انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم که راهنمای خرید آنتی ویروس بیت دیفندر به همراه بهترین محصولات سازمانی آن را به شما ارائه کنیم.

انواع آنتی ویروس بیت دیفندر

شرکت سازنده آنتی ویروس بیت دیفندر تمام تلاش خود را برای کسب رضایت کاربرانی که برای مصرف خانگی یا سازمان و ادارات به یک ضد بد افزار نیاز دارند، انجام داده است به همین خاطر انواع مختلفی از آنتی ویروس bitdefender با توجه به نیاز کاربران ارائه کرده است که در ادامه به توضیح هریک می پردازیم:

۱. نسخه رایگان bitdefender

از ویژگی های نسخه رایگان آنتی ویروس بیت دیفندر می‌توان به سازگاری با سیستم عامل های مختلف ویندوز، اندروید و مک (همراه با موتور جستجوی قوی و توانایی تشخیص آن ها)، سبک بودن و سرعت بالای آن اشاره کرد. با نصب نسخه بیت دیفندر رایگان امکانات زیر در اختیار شما قرار می گیرد:
● حفاظت از داده های سیستم
● دفاع از تهدیدات پیشرفته مانند حفاظت از باج افزار
● ضد کلاهبرداری و فیشینگ
● پیشگیری از حمله های وب
● شبکه حفاظتی جهانی

۲. آنتی ویروس بیت دیفندر پلاس

این آنتی ویروس را می توان حداکثر در سه دستگاه قابل استفاده است و خرید آن نسبت به نسخه رایگان مزایای زیرا را دارد:
● پیشگیری از تهدیدهای شبکه
● دارای مرورگر اختصاصی Safepay
● قابلیت محافظت چند لایه باج افزار
● مدیریت رمز عبور
● دارای محیط نجات
● حذف دائمی اطلاعات
● VPN
قیمت آنتی ویروس بیت دیفندر پلاس برای سال اول ۲۳.۹۹ دلار و برای سال دوم ۵۹.۹۹ دلار است‌. با این حال خرید این نسخه ارزش هزینه کردن را دارد.

برای مطالعه ادامه مقاله آنتی ویروس بیت دیفندر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

عباسی بازدید : 76 سه شنبه 31 خرداد 1401 نظرات (0)

هر یک از اجزای ماشین به منظور کنترل کردن بهتر خودرو و ماشین های سنگین کنار هم قرار گرفته اند. یکی از اجزای بسیار مهمی که در خودروها و ماشین های سنگین وجود دارند، دیسک ترمز می باشد. این عضو وظیفه متوقف کردن ماشین را برعهده دارد و جزء مهم ترین اجزای خودرو برای کنترل کردن محسوب می شود. دیسک ترمز به چرخ ترمز نیز شناخته می شود و بسیاری از منابع آن را با نام دیسک چرخ می شناسند.
در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با انواع دیسک چرخ و کلیات هر یک از دیسک های ترمز صحبت کنیم. بنابراین، اگر قصد خرید یک دیسک ترمز را دارید، توصیه می کنیم که ابتدا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. 

دیسک ترمز چیست؟

هر یک از خودروها و ماشین های سنگین دارای اجزای مختلفی برای بهتر کنترل کردن ماشین و خودرو می باشند. دیسک ترمز یکی از انواع اجزایی است که در خودروها به منظور توقف خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. دیسک های ترمز به شکل دایره هستند و در واقع، عامل اصلی توقف خودرو محسوب می شوند. جالب است که بدانید دیسک های ترمز به همراه چرخ های خودروها می چرخند و این در حالی است که اگر دیسک متوقف شود، چرخ های خودرو نیز متوقف می شود و خودرو می ایستد. دیسک های ترمز از جنس های مختلفی به تولید میرسند، ولی یکی از بهترین جنس های دیسک ترمز، فولاد ضد زنگ است. فولاد ضد زنگ با مقاومت بالایی که دارد، می تواند باعث بهبود کنترل سرعت خودرو شود و همچنین، عمر بالایی داشته باشد.
جنس دیسک های ترمز  باید به گونه ای باشد که به راحتی در برابر اصطکاک ایجاد شده، خورده نشوند و مشکلی برای آن ها رخ ندهد. به همین خاطر، دیسک های ترمز در جنس ها و کاربردهای مختلفی به تولید می رسند و هر کدام بر اساس کاربرد خاصی که دارند، برای خودروهای مختلف قابل خریداری می باشند.  به عبارت کلی تر:

دیسک ترمز (Brake Disc ) یا دیسک چرخ یک قطعه ی دایره ای شکل از جنس؛ آلومینیوم، چدن، آهن یا فولاد و از بهترین انواع ترمز در خودرو ها با نقش کلیدی در سیستم ترمز برای تقلیل سرعت یا از حرکت ایستادن خودرو است. فشردن پدال ترمز اطز طریق ایجاد اصطکاک بین ترمز دیسکی و لنت های ترمز مانع حرکت دیسک ترمز و چرخ های خودرو می شود.

دیسک چرخ کجاست

همانطور که اشاره کردیم، دیسک ترمز عامل اصلی توقف خودرو است که بر روی چرخ های ماشین سوار شده است. دیسک چرخ بر روی بلبرینگ های هر یک از چرخ ها سوار است و یکی از اجزای قطعات متحرک چرخ های خودرو محسوب می شود. با توجه به اینکه دیسک ترمز بر روی چرخ سوار است، می تواند با سرعت مشخص و مساوی با سرعت رینگ و لاستیک در حال چرخش باشد. سرعت دیسک های ترمز نیز با کمک لنت ها کاهش پیدا می کند و موجب توقف خودرو می شوند.
دیسک های ترمز دارای دو سطح ماشین کاری شده می باشند  و با کمک دو پیچ و یک مهره مرکزی، مقابل لنت ترمز خودروها و روی بلبرینگ ها نصب می شوند. به همین خاطر، زمانی که پدال توسط راننده فشار داده می شود، لنت ترمز با دیسک برخورد می کند و باعث کاهش سرعت دیسک می شود، همین موضوع سرعت چرخ های خودرو را کاهش می دهد. 

اجزای اصلی دیسک ترمز 

دیسک ترمز جزء مدرن ترین دیسک های ترمزی است که در خودروها به کار می رود. این نوع دیسک می تواند بر روی انواع خودروهای سواری، سنگین و ... نصب شود. کنترل بهتر خودرو با کمک دیسک ترمز، از جمله مزیت های این نوع دیسک است. ترمزهای دیسکی به دلیل کاربرد خاصی که دارند، دارای اجزای مختلفی نیز می باشند. سه جزء اصلی تشکیل دهنده دیسک چرخ، شامل موارد زیر می باشند. 

  • کالیپر

این جزء از دیسک ترمز به بخش ثابت چرخ متصل می شود و می تواند از طریق روش خاصی باعث کاهش سرعت چرخ ها شود. کالیپر ترمز فشاری را به دیسک وارد می کند و می تواند سرعت چرخ ها را کاهش دهد. 

  • لنت ترمز

لنت ترمز وظیفه انتقال نیروی ترمزی را به دیسک چرخ بر عهده دارد.

  • روتور یا گردنده

دیسک ترمز بر روی این بخش متحرک که روتور نام دارد سوار است و می توانند مانند چرخ ها بچرخد. 


انواع دیسک ترمز

بسته به کاربردهای هر یک از دیسک های ترمز، دیسک های ترمز در انواع مختلفی به تولید رسیده اند. به طور کلی، دیسک های ترمز دارای دو نوع معمولی و خنک شونده می باشند. بسته به کاربری ماشین و نیاز ماشین، می توان از هر یک از این دیسک ها استفاده کرد. 

دیسک چرخ معمولی 

همانطور که از نام دیسک های ترمز معمولی مشخص است، این نوع دیسک ترمز کاملا معمولی است. دیسک های ترمز معمولی دارای سطح صاف و صیقلی شکل می باشد. مواد مختلفی برای تولید این دیسک های ترمز وجود دارند که از جمله آن ها می توان به آهن اشاره کرد. آهن دارای ضریب حرارتی بسیار بالایی نیست و همین موضوع باعث می شود که دیسک های ترمز دارای خاصیت ترمز گیری خوبی نباشد.
از معایب دیسک چرخ معمولی این است که به راحتی داغ می شود و می تواند عملکرد خوبی نداشته باشد. با توجه به این موضوع و این عیب، دیسک های ترمز خنک شونده به تولید رسیده اند. 

دیسک چرخ خنک شونده

دیسک های ترمز خنک شونده یکی از انواع دیسک های موجود در بازار می باشند که دارای شکل ها و طرح های مختلفی می باشند. این دیسک می تواند گرمای ایجاد شده در هنگام ترمزگیری را کاهش دهد و باعث حرکت هوا در اطراف دیسک چرخ شود. در واقع، در این نوع دیسک ترمز، دو صفحه دیسک از هم جدا می شوند و به شکل یک صفحه توخالی در می آیند. این شکل از دیسک ترمز باعث می شود که جریان هوا به خوبی بین دو صفحه و وجه دیسک عبور پیدا کنند و سیستم ترمز به درستی عمل کند. دیسک های ترمز خنک شونده دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم. 

  • دیسک های ترمز خنک شونده سوراخ دار
  • دیسک های ترمز خنک شونده شیاردار
  • دیسک های ترمز خنک شونده مختلط
  • دیسک های ترمز خنک شونده موج دار

دیسک ترمز ماشین سنگین

دیسک های ترمز بسته به نوع کاربری ماشین به تولید می رسند. یکی از انواع دیسک های ترمز بر اساس کاربری خودرو، دیسک های ترمز ماشین سنگین هستند. این دیسک ها بر اساس نوع ماشین سنگین و به صورت خاص به تولید رسیده اند و با قیمت های مختلف قابل خریداری می باشند. دیسک ترمز یکی از مهم ترین لوازم یدکی ماشین سنگین است که باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، چون نقش مهمی در عملکرد دستگاه دارد.
دیسک های ترمز تخت، دیسک های ترمز قلعه ای و ... از جمله انواع دیسک های ترمز ماشین سنگین می باشند. دیسک های ترمز ماشین سنگین باید بر اساس نیاز خودرو و نظر مکانیک خریداری شود تا به راحتی باعث کنترل خودرو شود. 

دیسک ترمز کامیون

کامیون در گروه ماشین های سنگین قرار می گیرد و دیسک ترمز یکی از لوازم یدکی کامیون ها به شمار می رود. بسیاری از کامیون های مدرن و جدید از سیستم ترمزگیری دیسکی بهره مند هستند. ترمزهای کاسه ای از جمله ترمزهای قدیمی بودند که عملکرد مناسبی نداشتند. اما امروزه، دیسک ترمز کامیون می تواند به راحتی باعث کنترل خودرو شود.دیسک چرخ کامیون بر اساس نوع کامیون در انواع مختلفی به تولید می رسد. برای خرید دیسک ترمز کامیون، حتما به نوع کامیون خود و جنس و ... توجه داشته باشید. 

دیسک ترمز اتوبوس

دیسک ترمز بخش مهمی از سیستم ترمز و لوازم یدکی اتوبوس است که برای عملکرد بهتر سیستم توقف اتوبوس ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع دیسک باید بر اساس نوع خودرو خریداری شود. دیسک های ترمز بر اساس برند هر یک از اتوبوس ها طبقه بندی می شوند و قابل خریداری می باشند. دیسک های ترمز اتوبوس ولوو، دیسک های ترمز اتوبوس اسکانیا، دیسک های ترمز اتوبوس رنو و ... از جمله انواع دیسک های ترمز موجود در بازار می باشند. 

برای خواندن ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.

عباسی بازدید : 79 شنبه 14 اسفند 1400 نظرات (0)

اگر بدانید شریک زندگی شما نیاز به یک گوشی هوشمند دارد که می تواند بسیاری کارهای تحصیلی و شغلی خود را با آن مدیریت کند، یا با استفاده از جدیدترین اپلیکیشن های گوشی می تواند بسیاری از کارهای روزانه خود را راحت تر انجام دهد،  شاید خرید گوشی موبایل هوشمند، همه فن حریف، با حافظه بالا، کیفیت دوربین مناسب، باتری قوی و .... بهترین انتخاب شما برای خرید کادوی ولنتاین امسال باشد.

چرا برای خریدگوشی برند سامسونگ را انتخاب کنیم؟

گوشی سامسونگ نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشور ها شناخته شده است. سامسونگ هم در ارائه گوشی های بالارده و گران قیمت و هم در عرضه گوشی های میان رده، توانسته است توجه خریداران گوشی موبایل را به خود جلب کند. تنوع گوشی های میان رده و اقتصادی که در عین هزینه کم، کیفیت ساخت بالایی داشته و کارایی بسیاری دارد برگ برنده برنده سامسونگ در فروش بالای محصولات خود است.

رابط کاربری گوشی سامسونگ بسیار آسان است. 

افراد جوان و آشنا به تکنولوژی و حتی افراد میانسال که با تکنولوژی های پیشرفته آشنایی زیادی ندارند، به راحتی می توانند با گوشی سامسونگ کار کنند.خرید گوشی های سری A سامسونگ که میان رده های با کیفیتی هستند و همچنین گوشی های سری M سامسونگ که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند، برای کارهای روزانه این افراد عالی است.

عکس های ولنتاین خود را با دوربین های با کیفیت سامسونگ ثبت کنید.

گوشی های جدید سامسونگ همگی با دوربین با کیفیتی به بازار ارائه شده اند. حتی  برای افرادی که علاقمند به عکاسی هستند، خرید جدید ترین گوشی های  سامسونگ می تواند انتخاب مناسبی باشد.

آیا علاقه مند به دیدن فیلم یا بازی هستید؟ 

صفحه نمایش گوشی های سامسونگ بزرگ، با کیفیت نمایش عالی و وضوح تصویر خیره کننده است. بنابراین از نمایش عکس، فیلم و بازی کردن با گوشی لذت می برید.

سری نوت سامسونگ برای علاقه مندان به گرافیک

خرید گوشی های پرچمدار سامسونگ یا سری نوت سامسونگ برای یک فرد گرافیست یا تصویرگر، یک کادو ولنتاین عالی خواهد بود، قلم S Pen این گوشی ها حتما کار آن ها را بسیار راحت خواهد کرد.

گوشی تاشو سامسونگ یک هدیه لاکچری

برای افرادی که علاقه مند به کارهای خاص و لاکچری هستند، پیشنهاد میکنیم آخرین گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی z fold 3 را خریداری کنید. این گوشی بهترین گوشی تاشو بازار است که از هر نظر خاص است. 

معرفی بهتری گوشی های سامسونگ بر اساس قیمت

بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون

گوشی سامسونگ Galaxy A32

گوشی گلکسی a32 در سال 2021 به بازار عرضه شد به دلیل قابلیت های فوق العاده ای که دارد می تواند در لیست انتخاب گوشی های کمتر از 6 میلیون باشد. باتری 5000 میلی آمپری، رنگ های زیبا، صفحه نمایش 6.5 اینچی، 4 دوربین 48، 8، 5 و 2 مگاپیکسلی به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی از قابلیت این گوشی است که می توانید با قیمت کمتر از 6 میلیون خریداری کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy M32

این گوشی دو سیم کارته نیز در سال 2021 به بازار ارائه شد. صفحه نمایش آن در مقایسه با a32 تنها کمی اختلاف داشته و 6.4 اینچ است. وزن آن  196 گرم و ازa32 سبک تر است. تفاوت بارز دوربین این گوشی با مدل قبلی، دوربین 20 مگاپیکسلی سلفی آن است. باتری این گوشی نیز در دو کلاس 5000 میلی آمپری و 6000 میلی آمپری به بازار ارائه شده است.

بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون

گوشی سامسونگ  Galaxy A52s 5G

اگر به دنبال خرید یک گوشی جذاب، کارآمد و با کیفیت هستید سامسونگ گلکسی A52S با صفحه نمایش 6.5 اینچی، قابلیت 5G و اسنپدراگون 778G و همچنین باتری 4500 میلی آمپری را حتما بررسی کنید.این گوشی در سال 2021 به بازار ارائه شد. دوربین چهارگانه به کیفیت 64،12،5و 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر با کیفیت در نور مناسب برای این رنج قیمت گوشی قابل قبول است.

گوشی سامسونگ  Galaxy A52

این گوشی یکی از پرفروش ترین محصولات سامسونگ است. صفحه نمایش سوپر امولد، اسنپدراگون 720G و با دو ظرفیت 128 و 256 گیگابایت به شما اجازه می دهد بدون نگرانی انواع فایل و عکس و تصاویر را در گوشی خود ذخیره کنید. به علاوه می توانید با کارت حافظه microSD این فضا را افزایش دهید. سنسورهای دوربین و ظرفیت  این گوشی ماند گلکسی A52s  و قابلیت شارژ سریع را ارائه می دهد.

بهترین گوشی سامسونگ تا 15 میلیون

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE 5G 

سری S گوشی های سامسونگ معمولا در رده بهترین ها قرار می گیرند. گوشی سامسونگ S20 FE 5G  از جمله گوشی های قدرتمند و پرچمدار اما با قیمت بسیار اقتصادی است شما می توانید آن را با قیمتی کمتر از 15 میلیون تومان خریداری کنید. قابلیت 5G ، نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتزی قابلیت ضد آب ip68،صفحه نمایش 6.5 اینچی، باتری 4500 میلی آمپری، اسنپدراگون 865 و دوربین سه گانه فوق العاده خود یک گوشی بسیار قدرتمند در مقابل رقیبان خود ارائه می دهد.

گوشی سامسونگ Galaxy A72 

یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ، گلکسی A72 است که از گوشی هایی قدرتمند سری A سامسونگ است. این گوشی برای افرادی که انتظار زیادی از گوشی دارند اما هزینه زیادی برای خرید گوشی نمی پردازند، بسیار مناسب است. قابلیت 4Gدارد، اما با توجه سایر ویژگی ها از قبیل صفحه نمایش 6.7 اینچی، گواهی ضد آب ip67 ، اسنپدراگون 720G، 4 سنسور دوربین و باتری 5000 میلی آمپری باز هم انتخاب خوبی برای خرید گوشی است.

انواع گوشی های سامسونگ بیشتر از 20 میلیون

اگر برای خرید گوشی هزینه ای بیشتر از 20 میلیون تومان می پردازید، بدون شک شما به دنبال بهترین گوشی ها یا انواع پرچمدار گوشی هستید. بهترین گوشی های بالا رده سامسونگ در سری S و سری NOTE عرضه می شوند. 

پرطرفدارترین گوشی های بالارده و گران قیمت سامسونگ عبارتند از :

  •  گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra 
  • گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 5G 
  •  گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra 5G

گوشی های فوق همه د دسته گران قیمت های باکیفیت و با کارایی بالا هستند که نه تنها قابلیت های بسیاری به شما ارائه می کنند، بلکه کیفیت ساخت بالایی نیز دارند. رنج قیمت این گوشی ها از 24 میلیون تا 31 میلیون است و برای افرادی که انتظارات آن ها از گوشی فراتر از انجام کارهای روزانه است، انتخاب فوق العاده ای است.

Galaxy Z Fold3 5G : گوشی خاص و لاکچری سامسونگ

به دنبال خرید یک گوشی خاص، گران قیمت و لاکچری هستید؟  بدون شک گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 5G انتخاب شما خواهد بود. بهترین گوشی تاشو در دنیا، ظاهری جذاب، کاربری آسان، قابلیت ضد آپف دارای قلم SPAN و  … است. هر آنچه از یک گوشی جذاب انتظار دارید با خرید ZFold 3 در اختیار خواهید داشت.

اما قیمت!!!  مسلما خرید بهترین گوشی تاشو دنیا، هزینه بالایی دارد. شما میتوانید با هزینه ای حدود 50 میلیون تومان این گوشی خاص را خریداری کنید.

خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه موبایل پیشآهنگی

خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه موبایل معتبر، اخرین مرحله ای است که برای خرید کادوی ولنتاین در پیش دارید. برای انتخاب و خرید انواع گوشی سامسونگ میتوانید به فروشگاه موبایل پیشآهنگی مراجعه کرده و ضمن مقایسه قیمت و مشخصات انواع گوشی های سامسونگ، با ضمانت اصالت کالا و ارسال رایگان آن ها را خریداری کنید.

عباسی بازدید : 99 شنبه 23 بهمن 1400 نظرات (0)

پمپ‌های آب و سیستم‌های آب‌گیری تجهیزات کنترل آب هستند که از پمپاژ یا تبخیر برای حذف یا تخلیه اشکال مختلف آب از محل‌های ساختمانی، بستر رودخانه‌ها، چاه‌های معادن، شبکه‌های مترو زیرزمینی، تونل‌ها، کیسون و حتی ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌کنند. برای بسیاری از سایت‌ها، این سیستم‌ها در طول فصل بارانی، دوره‌های باران شدید یا برای مکان‌هایی در مناطق سیلابی حیاتی هستند، زیرا آب‌های زیرزمینی و باران می‌توانند کل سایت را در عرض چند ساعت سیل کرده و باعث تأخیر، فرسایش سطح، آسیب‌های ساختاری، خرابی و خرابی شوند. بیشتر.

انواع مختلفی از پمپ های آب وجود دارد، از جمله پمپ های جابجایی مثبت، پمپ های گریز از مرکز، پمپ های جت و پمپ های شناور. برخی از سیستم ها برای کار مداوم به عنوان یک راه حل طولانی مدت نصب می شوند، جایی که آنها آماده هستند تا در صورت اخطار وارد عمل شوند، در حالی که برخی دیگر به صورت روشن و خاموش یا به صورت کوتاه مدت (به عنوان اجاره تجهیزات یا خدمات) معمولاً پس از نفوذ آب مورد استفاده قرار می گیرند. یا آسیبی رخ داده است.

پمپ های آب چگونه کار می کنند؟
انواع مختلفی از پمپ های آب از جمله پمپ های جابجایی مثبت و پمپ های گریز از مرکز وجود دارد که خدمات یکسانی را ارائه می دهند، اما به روشی متفاوت عمل می کنند. مفهوم اصلی پمپ آب استفاده از یک موتور برای تبدیل انرژی دورانی یا انرژی جنبشی و تبدیل آن به انرژی برای حرکت سیال یا برای جریان سیال است.

پمپ های گریز از مرکز با یک پروانه کار می کنند، سیال از طریق پروانه چرخان وارد می شود و از طریق نیروی گریز از مرکز از طریق نوک پروانه به بیرون خارج می شود. این فرآیند باعث افزایش سرعت و فشار سیال شده و آن را به سمت خروجی پمپ هدایت می کند. نوعی پمپ گریز از مرکز یک پمپ شناور است.

به نقل از آخرین نیوز:

لازم به گفتن نیست که تنوع محصولات پمپ آب در بازار بسیار زیاد است و برای شناخت بهترین پمپ، نیاز است یک دید کلی داشته باشید. بهترین راه؛ شناخت ماهیت و نحوه عملکرد پمپ و دسته بندی آن ها بر این اساس است. دو رویکرد در عملکرد انواع پمپ ها وجود دارد که در صورتی که آن را درک کنید، شناخت انواع پمپ آب و مقایسه عملکرد آن ها، بسیار ساده تر خواهد بود. تصویر زیر را با دقت مشاهده کنید؛ در این تصویر تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا بتوانیم یک دسته بندی کامل و جامل برای انواع پمپ آب را نمایش دهیم.

 انواع پمپ آب

انتقال مایعات یا آب از مکانی به مکان دیگر، مانند پمپاژ آب از طبقه همکف به طبقه 20 یک ساختمان را انواع پمپ آب انجام می دهد. به دلیل اهمیت استفاده از پمپ در مکان ها و شرایط مختلف، مهندسان انواع پمپ های شناور، برقی، دستی، بادی و... را طراحی کرده اند.

دسته بندی انواع پمپ آب، در دو رویکرد عملیاتی

برای سادگی در شناخت پمپ و نحوه دسته بندی انواع آن به جهت انتخاب بهترین نوع پمپ آب، یک ایده بسیار عالی داریم. همه ی انواع پمپ آب را می توان در دو رویکرد دسته بندی کرد؛

رویکرد اول: پمپ هایی که با ایجاد فشار و انتقال نیرو، دو فضای انبساطی و انقباضی در محفظه ورودی و خروجی پمپ ایجاد می کنند و آب را از ناحیه کم فشار مکش و در ناحیه پر فشار دهش می کنند. به این پمپ ها، پمپ جابجایی مثبت می گویند. به این صورت که نیروی محرکه ی الکتروموتور، باعث ایجاد یک حرکت رفت و برگشتی یا حرکت چرخ دنده ایی می شود.

انواع پمپ های جابجایی مثبت، شامل موارد زیر است:

  • پمپ پیستونی
  • پمپ دنده ایی
  • پمپ دیافراگمی
  • پمپ لوب
  • پمپ پریستالتیک یا غلتکی

رویکرد دوم: پمپ هایی که از طریق نیروی گریز از مرکز یا چرخش شافت و پروانه به صورت پیوسته، باعث پمپاژ آب می شوند. به این نوع پمپ ها، پمپ دینامیکی یا میگویند. به این صورت که چرخش سریع پروانه فشار قسمت ورودی آب را کم می کند و آب به داخل پمپ مکش می شود و در این فرایند آب از طریق پروانه به سمت خروجی پمپ پرت می شود؛ این جریان باعث می شود محفظه پمپ در قسمت خروجی دچار افزایش فشار شدید شده و آب را به سیستم آبرسانی پمپاژ کند.

انواع پمپ های دینامیکی که با نیروی گریز از مرکز کار می کنند، شامل موارد زیر است:

  • پمپ سانتریفیوژ
  • پمپ های محیطی یا توربینی
  • پمپ های خاص
  • پمپ شناور گریز از مرکز
  • پمپ محوری با پروانه باز
  • پمپ آتش نشانی

 

مقایسه عملکرد انواع پمپ آب با تصویر

ساختار و عملکرد انواع پمپ آب را می توانیم از تعریف هریک دریابیم؛ در نتیجه در ادامه انواع پمپ را معرفی می کنیم تا بتوانید تفاوت و عملکرد هر یک را درک کرده و در خرید بهترین پمپ آب نیز کاملا حرفه ایی عمل کنید.

 

انواع پمپ آب جابجایی مثبت با عملکرد متفاوت

انواع پمپ آب جابجایی مثبت

  • پمپ پیستونی: این نوع پمپ از انواع پمپ رفت و برگشتی است؛ یعنی با وارد کردن ضربه از طریق پیستون، یک حالت مکش در ورودی و دهش در خروجی ایجاد می کند. پیستون و دیافراگم اجزای اصلی این نوع پمپ می باشند. پیستون به سمت خروجی حرکت می کند و یک فضای خلا مانند در ورودی پمپ ایجاد می شود که باعث مکش آب از طریق شیر یک طرفه به داخل پمپ می شود. سپس پیستون در حالت برگشت به سمت ورودی برمی گردد و آب را به محفظه خروجی پمپ انتقال می دهد. حال با حرکت رفت بعدی پمپ، آب با فشار بالا به خروجی پمپ تزریق می شود. پمپ پیستونی به عنوان پمپ صنعتی شناخته می شود. در پمپ پیستونی فشار آب بالا و دبی پایین است  به همین دلیل از بهترین انواع پمپ در موتور های هیدرولیک، پمپ کولر اتومبیل، آب پاش فشار قوی و پمپ کارواش می باشد. از محبوب ترین انواع پمپ پیستونی؛ فورس، محوری، شعاعی و لیفت را می توان نام برد.
  • پمپ دنده ایی: پمپ دنده ایی با حرکت چرخ دنده ها کار می کند و می تواند آب را با فشار بالایی پمپاژ کند که به آن پمپ غلیظ کش نیز گفته می شود. قدرت بالای این هیدرو پمپ ها باعث محبوبیت آنها در پمپاژ انواع سیالات غلیظ و رقیق شده است. از این نوع پمپ آب در کارخانه ها و صنایع مختلف مانند انتقال قیر، آسفالت، شکلات، چسب، آب گل آلود، آب تمیز، سوخت، روغن و ... استفاده می شود. 
  • پمپ های دنده ایی در انواع خارجی و داخلی شناخته می شوند که در پمپ دنده خارجی؛ دور پمپ قابل تنظیم است و در فعالیت های صنعتی حساس، انتخاب بهتری خواهد بود.
  • پمپ دیافراگمی: به عنوان پمپ آب صنعتی در انتقال سیالات حساس با قابلیت اشتعال، از این نوع پمپ ها استفاده می شود. عدم نیاز به هواگیری و قابلیت ضد انفجاری ای پمپ، دلیل استفاده صنعتی آن می باشد. حرکت رفت و برگشتی دیافراگم، مانند پمپ پیستونی، باعث کاهش فشار در سمت ورودی و افزایش فشار در سمت خروجی پمپ می شود. از محبوب ترین انواع پمپ آب دیافراگمی؛ دیافراگم بادی، دستی، فشرده و الکتریکی می باشند. محبوبیت این پمپ از جهت داشتن حداقل نشتی، توانایی پمپاژ سیالات با ویسکوزیته بالا و امنیت بالای فعالیت در مکان های حساس صنعتی می باشد.
  • پمپ لوب: این نوع پمپ به صورت چرخشی مانند پمپ دنده ایی عمل می کند، اما هیچ تماسی بین دو روتور و همچنین روتور و محفظه وجود ندارد. به همین دلیل این پمپ را در دسته پمپ های بهداشتی یا هایژنیک جای می دهند. حداقل تماس و تاثیر این پمپ روی سیالات، باعث استفاده از این نوع پمپ در صنعت داروسازی، سوس سازی، ماست سازی، رزین، شوینده ها و انتقال انواع مواد غذایی مایع شده است. دلیل دیگر بهداشتی بودن انواع پمپ لوب، قابلیت تمیز کردن، شستشوی و استریل آنها در محل نصب می باشد. این پمپ می تواند دبی بالایی تا سقف 150 متر مکعب در ساعت را پوشش دهد و با نام های پمپ گوشواره ایی یا قلوه ایی نیز شناخته می شود.
  • پمپ پریستالتیک یا غلتکی: ویژگی این پمپ؛ عدم تماس اجزای آن با سیالات است که کاربرد آن را برای سیالات با خورندگی بالا و حساس عالی می کند. آب و سیالات از طریق تیوب یا مسیر شلنگ مانند منتقل می شود و چرخ دنده های غلتک مانند روی شلنگ حرکت کرده و آب را به سمت خروجی هدایت می کنند. دقیقا مانند زمانی که خمیر دندان کف محفظه را با انگشتان به جلو هل می دهید. 
    انواع پمپ های جابجایی مثبت پریستالتیک با توجه به نوع سیالات، جنس بدنه و متریال شلنگ، متفاوت می باشند. البته عملکرد این نوع پمپ در همه ی آنها یکسان است. محبوب ترین پمپ های غلتکی شامل شلنگی، خارج از مرکز 360 درجه و تیوبی هستند.

 

انواع پمپ آب دینامیکی با عملکرد متفاوت

انواع پمپ آب دینامیکی

  • پمپ سانتریفیوژ: محبوب ترین و پرکاربردترین نوع پمپ دینامیکی، پمپ سانتریفیوژ است. انتقال نیروی محرکه الکتروموتور جهت چرخش پروانه پمپ و پمپاژ آب با فشار بالا، عملکرد کلی این نوع پمپ است. برای استفاده ها خانگی جهت افزایش فشار آب، بهترین گزینه خرید پمپ سانتریفیوژ است. از بهترین انواع پمپ سانتریفیوژ می توان به پمپ های سانتریفیوژ شعاعی، محوری و مختلط را نام برد. البته پمپ های سانتریفیوژ را بر اساس تعداد طبقات (تعداد پروانه) و باز، بسته یا نیمه باز بودن پروانه نیز دسته بندی می کنند که سیالات را با نیروی گریز از مرکز منتقل می کنند.
  • پمپ های محیطی یا توربینی: ساختار پمپ محیطی به صورتی است که هر دو ویژگی فشار پمپاژ بالا در پمپ جابجایی مثبت و انعطاف پذیری عملکرد در پمپ گریز از مرکز را دارد. عموما تفاوت بین انواع پمپ های دینامیکی، در تفاوت پروانه آنها است.
  • پمپ محوری با پروانه باز: پمپ های محوری برای مصارفی که دبی بیشتری نیاز باش استفاده می شود. اما پمپ های جریان شعاعی می توانند فشار آب بیشتری را ایجاد کنند. در پمپ های پروانه باز، پره های مستقیم روی شفت نصب شده اند و دیواره ایی دور لبه ها وجود ندارد و از پروانه بسته و نیمه باز ضعیف تر است. اما مزیت آنها سادگی ساختار، تعمیر و نصب آسان می باشد. در پمپ های کوچک و موارد پمپاژ آب با ناخالصی بالا، از این نوع پمپ استفاده می شود.

از دیگر انواع پمپ آب دینامیکی که نیاز به تعریف شدن ندارند، شامل، پمپ های خاص، پمپ شناور گریز از مرکز و پمپ آتش نشانی می باشد.

عباسی بازدید : 75 یکشنبه 17 بهمن 1400 نظرات (0)

Samsung Galaxy Z Flip 4G و 5G اخیراً به‌روزرسانی پایدار One UI 4 مبتنی بر Android 12 را در ایالات متحده دریافت کرد و اکنون عرضه آن به کانادا نیز گسترش یافته است.

سیستم عامل گلکسی زد فلیپ با نسخه F700WVLU4FULA ارائه می شود و در حال حاضر در شبکه های Rogers، Bell Mobile، Telus و Videotron موجود است، در حالی که سیستم عامل Galaxy Z Flip 5G با نسخه F707WVLU2EUL9 عرضه می شود و تقریباً در همه شبکه ها در دسترس است.

علاوه بر ویژگی‌های معمول Android 12 و One UI 4، هر دو نسخه دارای وصله امنیتی دسامبر 2021 اندروید هستند، که از زمانی که برخی از گوشی‌سامسونگ شروع به دریافت وصله امنیتی فوریه 2022 در ماه گذشته کرده‌اند، بسیار بد است.

Samsung Galaxy Z Flip 4GSamsung Galaxy Z Flip 4G
سامسونگ همچنین به‌روزرسانی One UI 4 را برای واحدهای قفل نشده گلکسی S20، گلکسی S20+ و Galaxy S20 Ultra در ایالات متحده دریافت می‌کند. این نسخه با سیستم عامل G98xU1UEU2EVA2 ارائه می شود و سطح وصله امنیتی اندروید را در S20 trio تا ژانویه 2022 افزایش می دهد.

اگر هنوز به‌روزرسانی را در دستگاه خود دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به تنظیمات > منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار دستگاه خود بروید تا آن را به صورت دستی بررسی کنید.

منبع :https://www.gsmarena.com/

عباسی بازدید : 79 دوشنبه 06 دی 1400 نظرات (0)

یکی از نیازهای طبیعی هر انسانی نیاز به حس زیبا بودن است. معیارهای زیبایی برای هر کس متفاوت است اما معیار های زیادی وجود دارند که می توان گفت برای همه ی مردم مشترک اند مانند پوست صاف و بی نقص، اندام کشیده، ابرو های پر، موهای پرپشت و... .  در سال های اخیر پیشرفت علم پزشکی در حوزه زیبایی به افراد کمک کرده است تا حد زیادی به این معیار های زیبایی نزدیک شوند. النا کلینیک با حضور پزشکان متخصص به شما در رفع مشکلات ظاهری و رسیدن به زیبایی کمک می کند.

 

پرطرفدارترین خدمات زیبایی که در این کلینیک زیبایی ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

پرطرفدارترین خدمات زیبایی,3 مورد از پرطرفدارترین خدمات زیبایی,نیازهای طبیعی هر انسان

 

کاشت مو

کاشت مو روشی است که در آن پزشک متخصص پس از بررسی های دقیق، بخشی از موی پشت سر را به جلو یا بالای سر فرد متقاضی منتقل می کند. معمولا خانم ها و آقایانی که ریزش موی شدیدی دارند و از تمام درمان های ریزش مو قطع امید کرده اند، به عنوان آخرین راه به کاشت مو متوسل می شوند. 

 

طاسی یا آلوپسی به معنی ریزش و از دست دادن مو ها در نواحی مختلف بدن به ویژه در ناحیه سر است که دلایل مختلفی از جمله اضطراب، بیماری، رژیم نادرست، ژنتیک و ... دارد که موثر ترین راه درمان و رفع آن کاشت مو است. کاشت مو ظاهر ودر نتیجه ی آن اعتماد به نفس شما را بهبود می بخشد.

 

کاشت مو روشی است که در آن جراح پلاستیک با انجام بی حسی موضعی موها را از ناحیه پشت یا کنار سر به ناحیه طاس جلوی سر منتقل می کند که این روش هم برای مردانی که از طاسی رنج میبرند وهم برای زنانی که تارهای مو نازک و یا موهای کم پشتی دارند مناسب است. در این کلینیک، کاشت مو به صورت طبیعی به روش های FUT,FIT,FUE,SUE,BHT و Micrografting انجام میگیرد.

 

قبل از اقدام به کاشت مو باید بدانید که این عمل برای افرادی که بانک مو به اندازه کافی برای انتقال به جلوی سر ندارند، یا افرادی که طاسی سرشان به علت شیمی درمانی یا مصرف دارواست، یکسانی که به علت جراحی و یا آسیب های مختلف اسکار های ضخیمی روی پوست سرشان دارند، مناسب نیست.

 

عوارض کاشت مو بسیار جزئی هستند و بعد از مدتی از بین می روند مانند : خون ریزی، عفونت، کبودی دور چشم، ایجاد پوسته روی سر، خارش، ریزش دسته ای  ناگهانی مو و... . پزشک بعد از عمل داروی ماینوکسیدیل (Rogaine) یا داروی رشد مو فیناستراید Propecia)) برای بهبود رشد مو و کاهش عوارض آن و همچنین دارو های مسکن و ضد التهاب برای بهبود درد و عفونت تجویز میکند.

 

بعد از انجام عمل کاشت مو ها به طور مرتب رشد می کنند و بسته به موارد متعددی مانند شلی پوست سر، تراکم فولیکول ها در ناحیه ی پیوند شده و کیفیت مو کم تراکم و یا پر تراکم می شوند.

 

لیفت ابرو در النا کلینیک,عمل لیفت ابرو,خدمات زیبایی النا کلینیک

 

کاشت ابرو

یکی از جراحی هایی که در زیبایی چهره مردان و زنان تاثیر بسزایی دارد، کاشت ابرو است. ابرو های زیبا ظاهر کلی صورت را تغییر داده و اعتماد به نفس شما را افزایش میدهد. از قدیم الایام روش های زیادی برای درمان ابروهای نازک یا کم پشت استفاده میشد، اما جدید ترین روش های کاشت ابرو که توسط جراح زیبایی و پلاستیک انجام می شود، ماندگاری بالایی دارد، یک راه حل دائمی بوده و مردان و زنان می توانند از آن برای داشتن ابرو های زیبا بهره مند شوند.

 

ابروهای پرپشت با تار موهای ضخیم تاثیر زیادی در زیبایی شما دارد. ریزش ابرو به دلایل ارثی، استفاده از لوازم ارایش نامرغوب، بیماری پوستی و ... اتفاق میفتد. شاید تا به حال راه های آرایشی زیادی را برای بهبود زیبایی ابروهای خود امتحان کرده باشید که اصولا موقت هستند و دائما نیاز به ترمیم و صرف وقت و هزینه دارند؛ کاشت ابرو طبیعی راهی برای بهبود دائم ابروهای شما است.

 

کاشت ابرو یک عمل زیبایی محبوب به ویژه میان بانوان است که در آن جراح پلاستیک گرافت های مو (شاخه ها) به ناحیه ای از ابرو با هدف رشد موی جدید از این گرافت ها  و ایجاد ابروهایی پر پشت و زیبا منتقل می کند.

 

کاشت ابرو روشی همانند کاشت مو دارد؛ پزشک گرافت موی ابرو را از موهای بالای گوش شما می گیرد و فولیکول های مو را منتقل می کند. پس از اینکه بیهوشی عمومی به شما داده شد یا در برخی موارد تنها بی حسی موضعی اعمال شد، جراح برش‌های کوچکی در محل‌های اهداکننده فولیکول و همچنین در محل‌های پیوند در ابروهای شما ایجاد می‌کند. کل فرآیند حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

ازمزایای کاشت ابرو این است که روشی دائمی است و تار های مو چون متعلق به شما هستند کاملا طبیعی به نظر می رسند  و از معایب آن این است که احتمال اینکه فولیکول های جدید موهای جدید تولید نکنند وجود دارد.

دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو سیار کوتاه است و فقط ممکن است تورم، خون ریزی و یا ریزش ابرو داشته باشید که کاملا طبیعی است. توجه داشته باشید که در دوران نقاهت باید از انجام ورزش های سنگین پرهیز کنید.کاشت ابرو برای افراد مبتلا به آلوپسی، تریکوتیلومانیا، اختلالات خونریزی هستند و یا سابقه عوارض مربوط به جراحی زیبایی دارند مناسب نمی باشد.

 

خدمات زیبایی النا کلینیک,کاشت مو در النا کلینیک,کاشت ابرو در النا کلینیک

 

لیفت ابرو

لیفت ابرو یکی از روش های زیبایی است که با هدف بالا کشیدن ابرو هایی که دچار افتادگی شده اند و یا از بین بردن چین و چروک های پیشانی انجام می شود. لیفت ابرو به بهبود خطوط اخم، چین‌های عمودی که بین ابروها ایجاد می‌شود، کمک می‌کند و به بالا بردن افتادگی ابروهایی که پلک‌های بالایی را پوشانده‌اند، کمک می‌کند

 

لیفت ابرو یا لیفت پیشانی یک عمل زیبایی برای بالا بردن ابروهاست که برای اصلاح عوارض بالا رفتن سن و چین و چروک های اطراف پیشانی و ابرو انجام می شود.  لیفت ابرو با بالا بردن بافت نرم و پوست پیشانی و ابرو، ظاهر پیشانی، ابرو و ناحیه اطراف چشم را بهبود می بخشد. لیفت ابرو معمولاً به عنوان یک عمل کمکی برای بلفاروپلاستی پلک فوقانی و به عنوان یک عمل بلفاروپلاستی پلاس انجام می شود که می تواند باعث افزایش قابل توجه نتیجه بلفاروپلاستی شود.

 

لیفت ابرو فقط به دلایل زیبایی انجام نمی شود. در بسیاری از موارد، افتادگی ابرو می تواند بینایی را تحت تأثیر قرار دهد و بنابراین، عمل لیفت ابرو می تواند به طور قابل توجهی میدان بینایی جانبی را بهبود بخشد.

 

برگرفته از مقالات زیبایی سایت https://elenaclinic.com

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟