loading...
عباسی بازدید : 78 دوشنبه 06 دی 1400 نظرات (0)

شما نیز به دنبال خرید باکیفیت ترین و بهترین گوشی گیمینگ هستید؟ می دانید که جهت خرید ایده آل ترین گوشی موبایل برای گیمینگ، بایستی از کجا اقدام نمود؟
امروزه بازی های ویدیویی و کنسولی، جای خود را به بازی های اینترنتی داده اند که شما می توانید به راحتی بازی مورد نظر خود را، بر روی گوشی موبایل خود نصب نموده و سپس با خیال راحت به فکر برنده شدن باشید. در نظر بگیرید که تمام گوشی های هوشمند موجود در بازار، مناسب برای نصب کردن بازی های متعدد نبوده و کاربران نمی توانند بازی های پر حجم و سنگین را، بر روی بسیاری از گوشی های موبایل هوشمند، نصب کنند. اگر هدف شما از 
خرید گوشی موبایل، گیمینگ می باشد، توصیه می شود که حتما خرید گوشی هایی را، در اولویت خود قرار دهید که ویژگی های لازم را برای گیمینگ داشته باشد. همچنین برای آشنایی با ایده آل ترین گوشی موبایل برای گیمینگ، می توانید از فروشگاه اینترنتی پیشاهنگی اقدام نموده و یکی از مناسب ترین گوشی های مذکور را، خریداری کنید. معروف ترین و بهترین گوشی گیمینگ 1400 بازار، عبارتند از:

گوشی موبایل ایسوس روگ 5
گوشی موبایل لیژن ایسوس
گوشی موبایل نوبیا رد 5 جی مجیک
گوشی موبایل شیائومی بلک شارک
گوشی موبایل سامسونگ اولترا اس 21
گوشی موبایل آیفون 12 پرومکس
گوشی موبایل وان پلاس 9 پرو

توصیه می شود که حتما قبل از خرید ایده آل ترین گوشی موبایل برای گیمینگ، مطالب دقیق و کاملی را، از مشخصات مربوط به گوشی مدنظرتان، به دست آورید و سپس فرایند خرید آنلاین را، سپر نمایید. در قسمت های بعدی مقاله می خواهیم در مورد مشخصات مربوط به بهترین گوشی گیمینگ بازار، صحبت نماییم. با ما همراه باشید.


بهترین گوشی گیمینگ1400: گوشی موبایل ایسوس روگ 5


بهترین گوشی های گیمینگ سال 1400: گوشی موبایل ایسوس روگ 5


همانطور که در قسمت قبلی نیز اشاره شد، امروزه بسیاری از مردم به دنبال تهیه بهترین گوشی گیمینگ بازار هستند، تا از این راه بتوانند متنوع ترین بازی های موجود در جهان را، بر روی گوشی موبایل خود نصب کرده و لحظات هیجان انگیزی را، تجربه کنند. بدون شک یکی از بهترین و ایده آل ترین گوشی موبایل برای گیمینگ را، گوشی موبایل ایسوس روگ 5 شکل داده است که با داشتن مشخصات بی نظیر خود، توانسته است، توجه بسیاری از خریداران و کاربران را، در سراسر جهان، به سوی خود جذب کند. سیستم عامل و قطعات سخت افزاری مورد استفاده در طراحی گوشی یاد شده، بسیار قدرتمند بوده و کاربران می توانند متنوع ترین بازی ها را، در گوشی ایسوس مذکور، نصب نمایند. مهمترین مشخصات متعلق به گوشی موبایل ایسوس روگ 5، عبارتند از:

باتری: شش هزار میلی
دوربین سلفی: 24 مگاپیکسل
حافظه رم: 8-16-12
حافظه داخلی: 256 – 128
سیستم اندروید : 11
نرخ لمس: 300 هرتز
نرخ مربوط به نوسازی: 144 هرتز
چیپست: اسنپدراگون 888
کارت گرافیک: مخصوص گیمینگ
شارژر: 65 واتی
بلندگوی بسیار عالی

بهترین گوشی های گیمینگ سال 1400: گوشی موبایل لیژن لنوو



بهترین گوشی های گیمینگ سال 1400: گوشی موبایل لیژن لنوو


یکی از بهترین گوشی گیمینگ بازار را، گوشی موبایل لیژن لنوو شکل داده است که با داشتن طراحی بسیار جذاب و شگفت انگیز خود، توانسته از فروش بسیار بالایی، برخوردار باشد. اصلی ترین ویژگی مربوط به گوشی یاد شده، نمایشگر بسیار بزرگ و ایده آل آن بوده که شما نیز میتوانید تصاویر مربوط به گوشی موبایل لیژن لنوو را، از وب سایت پیش روی خود، مورد بررسی قرار دهید. اصلی ترین مشخصات مربوط به گوشی موبایل لیژن لنوو، عبارتند از:

چیپست: اسنپدراگون 888
سخت افزار بسیار قوی
شارژر: 90 واتی
رم: 16 – 12 گیگابایت
حافظه ی داخلی:256 – 512 گیگابایت
سیستم اندروید: 11
نمایشگر: 6.92 اینچ
رزولوشن نمایشگر: 2460*1080 پیکسل
نرخ نوسازی: 144 هرتز
دوربین اصلی: 64 و 16 مگاپیکسل
دوربین جلویی: 44 مگاپیکسل
باتری: 5500 میلی


بهترین گوشی های گیمینگ 1400: گوشی موبایل نوبیا 5 جی مجیک

بهترین گوشی های گیمینگ 1400: گوشی موبایل نوبیا 5 جی مجیک



در بررسی لیست مربوط به بهترین گوشی گیمینگ بازار، می توان گوشی موبایل نوبیا 5 جی مجیک را، مورد مشاهده قرار داد که در حال حاضر از محبوب ترین و بی نظیرترین گوشی های مورد استفاده توسط بسیاری از جوان ها، می باشد. اگر شما هم به دنبال خرید ایده آل ترین گوشی موبایل برای گیمینگ هستید، می توانید خرید گوشی یاد شده را، در اولویت خود قرار دهید. مهمترین مشخصات مربوط به گوشی نوبیا 5 جی مجیک، عبارتند از:

باتری: 4500 میلی
حافظه رم: 8 و 12 گیگابایت
حافظه داخلی: 265 و 128 گیگابایت
دوربین های اصلی سه گانه: 2+64+8 مگاپیکسل
دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
پردازنده: اسپندراگون 865
سیستم اندروید: 10
فناوری شوک 4 بعدی
مناسب برای بازی های تفنگی
مجهز به فناوری خنک کننده
ابعاد و وزن بسیار مناسب



بهترین گوشی های گیمینگ 1400: گوشی موبایل شیائومی بلک شارک


بهترین گوشی های گیمینگ 1400: گوشی موبایل شیائومی بلک شارک



یکی از پرفروش ترین و بهترین گوشی گیمینگ بازار را، گوشی موبایل شیائومی بلک شارک، شکل داده است که ویژگی های بسیار بی نظیری را، داشته و قیمت مناسبی نیز دارد. مهمترین مشخصه های مربوط به گوشی موبایل شیائومی بلک شارک، عبارتند از:

نمایشگر: 6.67 اینچ
رم: 12 – 6 گیگابایت
دوربین اصلی: 48+5+8 مگاپیکسل
باتری: 4500 میلی
دوربین سلفی: 20 مگاپیکسل
حافظه داخلی: 128 و 256 گیگابایت
سیستم اندروید: 11
رزولوشن نمایشگر: 2400*1080 پیکسل
پردازنده: اسپندراگون 870
نرخ نوسازی: 144 هرتز
روشنایی: 300 نیت



بهترین گوشی های گیمینگ 1400: گوشی موبایل سامسونگ اولترا اس 21



بهترین گوشی های گیمینگ 1400: گوشی موبایل سامسونگ اولترا اس 21


اگر به دنبال خرید ارزان ترین و بهترین گوشی گیمینگ بازار هستید، می توانید گوشی موبایل سامسونگ اولترا اس 21 را، با دقت بالایی، مورد بررسی قرار دهید. ایده آل ترین گوشی موبایل برای گیمینگ معمولی را، گوشی مذکور شکل داده است. مهمترین ویژگی های مربوط به گوشی موبایل سامسونگ اولترا اس 21، عبارتند از:

حافظه داخلی: 256 و 128 گیگابایت
رم: 8 و 6 گیگابایت
باتری: چهار هزار میلی
دوربین سلفی: 10 مگاپیکسل
دوربین های اصلی با لنز: 64+12+12 مگاپیکسل
اندروید: 11
نمایشگر: 6.2 اینچ
رزولوشن: 2400*1080
نرخ نوسازی: 120 هرتز
پردازنده: اسپندراگون 888
عملکرد قدرتمند
قیمت مناسب

بهترین گوشی های گیمینگ 1400: گوشی موبایل آیفون 12 پرومکس

بهترین گوشی های گیمینگ 1400: گوشی موبایل آیفون 12 پرومکس


گوشی موبایل آیفون 12 پرومکس، یکی از بی نظیرترین و بهترین گوشی گیمینگ بازار، به شمار می آید که از طراحی بسیار مدرن و لوکسی برخوردار است. پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید گوشی مذکور، مشخصات مربوط به آن را، مورد مطالعه قرار داده و با آگاهی بیشتری، اقدام به ثبت سفارش داشته باشید. اصلی ترین مشخصات مربوط به گوشی موبایل آیفون 12 پرومکس، عبارتند از:

باتری: 3687 میلی
دوربین اصلی: 13 و 12 مگاپیکسل
نمایشگر: 6.7 اینچ
رزولوشن نمایشگر: 2778*1284
نرخ نوسازی: 60 هرتز
دوربین سلفی: 12 مگاپیکسل
پردازنده: اپل A14 Bionic
رم: 6 گیگابایت
حافظه داخلی: 512 و 256 و 128 گیگابایت

بهترین گوشی های گیمینگ 1400: گوشی موبایل وان پلاس 9 پرو


بهترین گوشی های گیمینگ 1400: گوشی موبایل وان پلاس 9 پرو


اگر همچنان به دنبال آشنایی با بهترین گوشی گیمینگ بازار هستید، می توانید گوشی موبایل وان پلاس 9 پرو را، در بررسی خود قرار دهید. گوشی یاد شده امروزه یکی از ایده آل ترین گوشی موبایل برای گیمینگ، به شمار می آید که ناب ترین ویژگی ها و مشخصات را نیز، به خود اختصاص داده است. همچنین شما می توانید گوشی های گیمینگ مختلف را، از وب سایت پیش روی خود، با یکدیگر مورد مقایسه قرار داده و با توجه به توان مالی خود، یکی از مناسب ترین گوشی موبایل هوشمند را، خریداری کنید. اصلی ترین و بارزترین مشخصه های مربوط به گوشی موبایل وان پلاس 9 پرو، عبارتند از:

باتری: 4500 میلی
دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
رم: 12 و 8 گیگابایت
پردازنده : اسپندراگون 888
اندروید: 11
نمایشگر: 6.5 اینچ
نرخ نوسازی: 120 هرتز
رزولوشن: 3216*1440 پیکسل
حافظه داخلی: 256 و 128 گیگابایت
شارژر: 65 واتی
قدرت سخت افزاری بالا


گوشی های گیمینگ بازار

اصلی ترین مشخصه های مربوط به گوشی های گیمینگ بازار


بررسی بهترین گوشی گیمینگ بازار، کار بسیار سخت و دشواری می باشد، چرا که هر یک از گوشی های هوشمند یاد شده در این مقاله، یک سری از نقاط قوت و ضعفی را، به خود اختصاص داده اند. اگر شما هم دوست دارید تا بهترین گوشی گیمینگ بازار را برای فرزندتان تهیه نمایید، بهتر است که به برخی از موارد، توجه لازم را، داشته باشید که از مهمترین آیتم های مورد توجه در خرید ایده آل ترین گوشی برای گیمینگ، عبارتند از:

توجه به میزان قدرت پردازشی گوشی موبایل
بررسی ابعاد مربوط به نمایشگر گوشی موبایل
بررسی نرخ نوسازی نمایشگر گوشی موبایل
ویژگی های مربوط به باتری را مورد بررسی قرار دهید
حتما به نوع سیستم خنک کننده گوشی مدنظرتان، توجه کنید.
به مشخصات نرم افزاری گوشی موبایل مدنظرتان، دقت داشته باشید.
حتما سیستم عامل اندروید 10 به بالا را، انتخاب کنید.

قیمت گوشی های موبایل مناسب گیمینگ را، با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید.
حتما ویژگی های مربوط به دوربین های اصلی و سلفی گوشی موبایل را، بررسی کنید.

منبع : فروشگاه اینترنتی موبایل پیشاهنگی

عباسی بازدید : 69 دوشنبه 06 دی 1400 نظرات (0)

هر کدام از محصولات مربوط به سری پوکو برند شیائومی، ویژگی های منحصر به فردی را دارند، که توصیه می شود قبل از خرید اینترنتی گوشی موبایل مد نظرتان، راجع به مشخصات گوشی های سری پوکو شیائومی، اطلاعات لازم را، جویا شوید. اگر شما هم به دنبال نقد و بررسی گوشی های سری پوکو شیائومی هستید، می توانید فرصت باشکوه عرضه شده از وب سایت پیشاهنگی را، از دست نداده و مطالب پیش رویتان را، با دقت مطالعه نمایید.

گوشی موبایل سری پوکو ایکس 3 پرو شیائومی



همانطور که در قسمت قبلی نیز به این امر اشاره شد، بسیاری از کاربران به دنبال آشنایی با بهترین انواع گوشی های سری پوکو شیائومی هستند، تا بتوانند یکی از بی نظیرترین محصولات سری پوکو برند شیائومی را، خریداری کنند. گوشی موبایل سری پوکو ایکس 3 شیائومی یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات موجود در فروشگاه پیش روی تان می باشد.
همچنین لازم به ذکر می باشد که کیفیت ساخت گوشی موبایل سری پوکو ایکس 3 شیائومی، واقع بی نظیر بوده و کاربران می توانند با کمترین هزینه های ممکن، صاحب یکی از بهترین انواع گوشی های هوشمند سری پوکو باشند گوشی موبایل سری پوکو ایکس 3 شیائومی توانسته است بی نظیرترین مشخصه ها را در میان تمام گوشی های سری پوکو، به خود اختصاص دهد.

بارزترین ویژگی های مربوط به گوشی موبایل مذکور را، قیمت بسیار ارزان و مناسب آن شکل داده است. توجه داشته باشید که گوشی یاد شده در سال 2021، توانسته عنوان برترین و ارزان ترین گوشی سری پوکو برند شیائومی را به خود اختصاص دهد. اگر شما هم قصد خرید ارزان ترین انواع گوشی موبایل سری پوکو برند شیائومی را در سر دارید، می توانید چنین فرصت طلایی را از دست ندهید. بدون شک در بررسی لیست مربوط به گوشی های سری پوکو شیائومی، می توانید کاتالوگ گوشی ایکس 3 پرو را، با دقت بالایی مورد مطالعه قرار دهید. بارزترین تفاوت مربوط به گوشی ایکس 3 پرو در مقایسه با دیگر گوشی های سری پوکو شیائومی، ارزان بودن قیمت آن می باشد.

گوشی ایکس 3 پرو، دارای باتری قدرتمندی با ظرفیت 5160 میلی آمپر می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود، بازی ها و برنامه های متعددی را در گوشی موبایل یاد شده نصب نمایید. بسیاری از کاربران بر این باورند که گوشی ایکس 3 پرو، بهترین و محبوب ترین انواع گوشی های سری پوکو شیائومی در سال اخیر می باشد.


برای مشاهده مشخصات
 گوشی شیائومی پوکو X3 پرو اطلاع از قیمت آن کلیک کنید.

گوشی موبایل سری پوکو ایکس 3 شیائومی



کاربرانی که به دنبال نقد و بررسی گوشی های سری پوکو شیائومی هستند، می توانند با خیال راحت و بدون دغدغه مشخصه های مربوط به گوشی موبایل سری پوکو ایکس 3 پرو شیائومی را، مورد کنکاش قرار دهند. البته در نظر داشته باشید که محصولات مربوط به سری پوکو شیائومی، از تعداد محدودی برخوردار بوده و مقایسه گوشی موبایل های سری پوکو با یکدیگر، کار چندان پیچیده ای نمی باشد. گوشی موبایل سری پوکو ایکس 3 پرو شیائومی طبق آخرین روز جهانی طراحی شده است، بنابراین بسیار خوش دست و کاربر پسند می باشد.

افرادی که دوست دارند ساعت های طولانی را صرف گیمینگ نمایند، می توانند در میان گوشی های سری پوکو شیائومی، خرید گوشی ایکس 3 برند یاد شده را در اولویت های خود قرار دهند. بارزترین ویژگی مربوط به گوشی یاد شده را، بالا بودن قدرت نرم افزاری و سخت افزاری گوشی ایکس 3 پوکو برند شیائومی شکل داده است.
همچنین ظرفیت و قدرت مربوط به باتری گوشی مذکور، واقعا بی نظیر بوده و کاربران می توانند به مدت بسیار طولانی، از گوشی ایکس 3 استفاده کنند. در بررسی گوشی های سری پوکو شیائومی، می توان نتیجه گرفت که گوشی ایکس 3 پوکو، از بهترین توان پردازشی برخوردار می باشد.

لازم به ذکر است که گوشی موبایل ایکس 3 پوکو برند شیائومی، از دوبین های 5 گانه فوق العاده ای برخوردار بوده و کاربران می توانند باکیفیت ترین و بی نقص ترین تصاویر را با گوشی یاد شده، ثبت کنند. برخی از منتقدان گوشی های سری پوکو شیائومی، بر این باورند که دوربین های مربوط به گوشی ایکس 3 پوکو، جزء بهترین دوربین های گوشی سال 2021 میلادی بوده و خریداران می توانند با توجه به قدرت مالی در اختیار خود، اقدام به خرید گوشی یاد شده نمایند.


گوشی موبایل سری پوکو ام 3 شیائومی



اگر شما هم قصد دارید تا در اولین فرصت به دست آمده اقدام به نقد و بررسی گوشی های سری پوکو شیائومی نمایید، می توانید از همین وب سایت پیش روی خود، مشخصه ها و ویژگی های مربوط به گوشی موبایل سری پوکو ام 3 شیائومی را، مورد مطالعه قرار دهید. گوشی موبایل سری پوکو ام 3 شیائومی از زیباترین و دوست داشتنی ترین محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی ما می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی نیز، برخوردار است.
قدرتمند بودن باتری مربوط به گوشی موبایل ام 3 پوکو، از اصلی ترین مشخصه های گوشی یاد شده می باشد. شما با خرید گوشی ام 3، با یک باتری 6000 میلی آمپر در ساعت مواجه هستید که می توانید بهترین کارایی را از گوشی مذکور، برای خود به ارمغان آورید.

همچنین دوربین های قدرتمند و بی نظیر گوشی پوکو ام 3، واقعا بی نظیر می باشد. به یاد داشته باشید که لنز مربوط به دوربین اصلی گوشی موبایل ام 3 پوکو برند شیائومی در حدود 48 مگاپیکسل بوده و شما می توانید دوست داشتنی ترین تصاویر را، به کمک گوشی موبایل یاد شده به ثبت برسانید.
یکی از مهمترین مشخصه های مربوط به گوشی ام 3 پوکو برند یاد شده را، وزن مناسب و ایده آل آن شکل داده است. کاربران می توانند به مدت طولانی گوشی مذکور را، در دست خود نگه داشته و از آن استفاده نمایند. پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید گوشی مورد علاقه ی خود، لیست مربوط به گوشی های سری پوکو شیائومی را با دقت مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید با در نظر گرفتن قدرت و توان مالی خود، ایده آل ترین و بهترین گوشی موبایل سری یاد شده را، تهیه و خریداری کنید.

گوشی موبایل سری پوکو اف 3 شیائومی


جهت آشنایی با بهترین انواع گوشی های سری پوکو شیائومی می توانید تصاویر مربوط به هر یک از گوشی های سری پوکو برند شیائومی را، با یکدیگر مقایسه نمایید و سپس یکی از دوست داشتنی انواع گوشی های سری مذکور را، خریداری کنید. گوشی موبایل سری پوکو اف 3 شیائومی، از بی نظیرترین و پرفروش ترین گوشی موبایل های سری پوکو بوده که خریداران می توانند با بودجه ی مناسب، گوشی مذکور را، تهیه نمایند.

گوشی موبایل سری پوکو اف 3 شیائومی همچنین بی نظیرترین مشخصات و ویژگی های را نیز، به خود اختصاص داده است که شما می توانید قبل از خرید گوشی یاد شده، مشخصه های مربوط به آن را، بررسی نمایید. همکاران ما اطلاعات بسیار جامعی را در خصوص گوشی های سری پوکو شیائومی دارند و شما می توانید جهت کسب راهنمایی بیشتر، هم اکنون با متخصصان و مسئولان فروش ما از فروشگاه پیش روی خود، در ارتباط باشید. بارزترین ویژگی مربوط به گوشی موبایل اف 3 پوکو برند شیائومی، قدرتمند بودن مشخصات فنی مربوط به گوشی یاد شده می باشد. تراشه ی مورد استفاده در گوشی اف 3 پوکو، اسپندراگون 870 می باشد که کاربران می توانند به راحتی نرم افزارهای متعددی را در گوشی موبایل خود نصب کنند.

جالب است بدانید که اسم گوشی اف 3 پوکو برند یاد شده، امروزه در لیست محبوب ترین و بهترین انواع گوشی های سری پوکو شیائومی واقع شده است. همچنین گوشی اف 3، بالاترین فضا را برای ذخیره سازی داده ها، به خود اختصاص داده و شما می توانید بهترین استفاده را از گوشی اف 3 پوکو، برای خود به ارمغان آورید.

منبع :https://pishahangi.com/fa/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%88-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C

عباسی بازدید : 75 دوشنبه 06 دی 1400 نظرات (0)


بعد از 5 تا 10 سال، موتورهای هواکش به دلیل تجمع آلودگی و چربی کند می شوند و ممکن است بسوزند. روغن روی یاتاقان ها باعث می شود که آنها مانند قبل کار کنند.

روغن کاری یک هواکش قدیمی حمام می تواند به آن کمک کند تا دوباره مثل روز اول کار کند. این در حالی است که برخی هواکش های جدید بگونه ای طراحی شده اند که موتور آن ها هیچ سوراخی برای روغن کاری نداشته باشد. این موتور ها دائمی هستند و اگر شما به این موتورها روغن اضافه کنید، باعث آسیب به موتور شده و گارانتی هواکش را از بین می برد.


روغن کاری هواکش دسشتشویی


برق را خاموش کنید

اولین قدم برای روغن کاری هواکش حمام و سرویس بهداشتی، قطع برق است. برق را از جعبه فیوز قطع کنید و از قطع بودن آن اطمینان پیدا کنید.
برای اینکه موتور هواکش به درستی روغن کاری شود، موتور و محفظه هواکش باید از سقف جدا شوند و این به معنای بازکردن سیم کشی برق است.

حفاظ هواکش را بردارید

تنها کاری که باید انجام دهید این است که پوشش پلاستیکی را چند سانتی متر به سمت پایین بکشید پس از پایین کشیدن، دو گیره فلزی قابل مشاهده خواهند بود. با انگشتان خود، گیره های فلزی را فشار دهید. با این کار پوشش از محفظه آزاد می شود.

قطعه های هواکش را را جدا کنید

حالا وقت آن است که هواکش را از سقف جدا کنید تا به موتور برسید.
مجموعه هواکش و موتور معمولاً در یک محفظه بیرونی که روی تیرچه ها محکم می شود، بسته می شود.
برای جدا کردن مجموعه هواکش، باید یک یا دو گیره و تعدادی پیچ را باز کنید.

موتور و سیم کشی آن را از برق جدا کنید

هواکش‌های قدیمی‌تر ممکن است یک دوشاخه واقعی داشته باشند که به یک خروجی در مجموعه هواکش می‌رود.قبل از بیرون کشیدن مجموعه هواکش، به سادگی دوشاخه برق را بیرون بکشید.اگر دوشاخه وجود ندارد، سپس به برداشتن قطعه های هواکش ادامه دهید.
اکنون زمان قطع سیم کشی برق است. قبل از جدا کردن اتصالات برق را یادداشت کنید. معمولاً قرمز به قرمز و سفید به سفید برای هواکش اصلی و همچنین سبز یا آبی برای اتصال به زمین.

تیغه موتور و هواکش را جدا کنید

قبل از اینکه بتوانید بلبرینگ موتور را روغن کاری کنید یا حتی هر قطعه ای را به درستی تمیز کنید، ابتدا باید موتور و پره های هواکش را از قاب فلزی جدا کنید.
به عنوان یک راهکار می توانید از هواکش با گوشی خود عکس بگیرید تا بتوانید به خاطر داشته باشید که قطعات چگونه به هم متصل شده اند می روند تا بتوانید بدون مشکل آن را کنار هم قرار دهید.
هنگامی که موتور جدا شد، ممکن است لازم باشد موتور، حفاظ و تیغه های هواکش را قبل از استفاده از روغن تمیز کنید.

تعمیر هواکش حمام

حفاظ، موتور و یاتاقان را تمیز کنید

تمیز کردن این اجزا از این جهت اهمیت دارد که در کارایی و مکش هواکش تاثیر دارد. تمیز نکردن هواکش می تواند حتی منجر به گرم شدن بیش از حد موتور شده و حتی خطر آتش سوزی را به دنبال داشته باشد. نحوه تمیز کردن هواکش را مطالعه کنید و به طور مرتب آن را تمیز کنید.

نکته مهم :
رایج ترین اشتباهی که مردم مرتکب می شوند این است که فورا روغن زدن را شروع می کنند.
مهم است که قبل از روغن کاری هواکش آن را تمیز کنید.


برای انجام صحیح این کار، از یک مسواک یا جاروبرقی محکم (ترجیحاً دستی) استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که اجزای مختلف را تمیز کنید و در عین حال مطمئن شوید که هیچ آسیبی نمی بیند.
همچنین تیغه آن را جداگانه با صابون بشویید.
در حین تمیز کردن، مراقب محوری باشید که موتور را نگه می دارد. این قسمت ممکن است هنگام تمیز کردن از نظر شما دور بماند، اما تمیز کردن آن بسیار مهم است.
هنگامی که همه چیز تمیز شد، زمان سازماندهی هر قسمت است. برای اطمینان بهتر است هر قسمت را روی زمین بگذارید تا مطمئن شوید که این اجزا از همه طرف روغن کاری می شوند.

روغن را روی بلبرینگ اعمال کنید

این همان چیزی است که منتظرش بودید، وقت آن است که هواکش حمام را روغن کاری کنید.
رایج ترین اشتباه این است که فقط شفت موتور هواکش را روغن کاری می کنید و فکر کنید کارتان تمام شده است،این کار فقط برای مدت کوتاهی مانند یک هفته به هواکش کمک می کند.
برای اینکه هواکش را تا حد ممکنهمانند روز های اول روغن کاری کنید، باید روغن را به یاتاقان فتیله روغن اضافه کنید.

نحوه روغن زدن هواکش حمام

پس از برداشتن شفت موتور هواکش، به دنبال یاتاقان فتیله روغن بگردید. مقداری مواد بیرون خواهد آمد اگر یاتاقان دارای آلودگی زیادی است، ابتدا بلبرینگ را تمیز کنید.
اسپری پاک کننده برای این مورد بسیار کارایی دارد. از این اسپری ها استفاده کنید اما قبل از اضافه کردن روغن به بلبرینگ، مطمئن شوید که خشک شده است.
همچنین ممکن است یک دریچه یا سوراخ روغن واقعی (یک سوراخ گرد) وجود داشته باشد که می توانید روغن را در آن بریزید.
فقط قبل از اضافه کردن حدود یک قاشق چایخوری روغن، ابتدا از تمیز بودن بلبرینگ اطمینان حاصل کنید.
روغن موتور 3 در یک برای این کار مناسب است.
روغن موتور 3 در یک روغن با درجه بالا برای روانکاری موتورهای الکتریکی کوچک مناسب است و ویسکوزیته بالاتری دارد (ضخیم تر است) به این معنی که عمر موتور هواکش شما را افزایش می دهد.

شفت موتور را تراز کنید

پس از مونتاژ مجدد موتور، نوبت به تراز کردن مجدد شفت می رسد.
یاتاقان ها انعطاف پذیر هستند، بنابراین پس از نصب مجدد موتور، باید به آرامی با انتهای پیچ گوشتی در هر جهت به محور ضربه بزنید.
شفت را بچرخانید تا آزادانه بچرخد. سپس یک بار دیگر در تمام جهات ضربه بزنید.
دوباره بررسی کنید که شفت آزادانه می چرخد.

هواکش را دوباره نصب کنید

اکنون که یاتاقان روغن کاری شده است و شفت را مجدداً تراز کرده اید، وقت آن است که مجموعه هواکش را دوباره در سقف نصب کنید.
سیم کشی برق را دوباره به همان روش قبلی وصل کنید و مجموعه هواکش را در محفظه پیچ کنید.
حال می توانید فیوز برق را دوباره وصل کنید

منبع : https://superabzarpars.com/fa/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%87%D9%88%D8%A7%DA%A9%D8%B4-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D9%88-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C

عباسی بازدید : 78 دوشنبه 06 دی 1400 نظرات (0)

فرقی نمی کند شما یک مهندس ساختمان باشید یا یک نجار. حتی شغل صنعتی هم نداشته باشید، برای انجام برخی از کارهای خانگی از قبیل نصب تابلو و پرده به یک دریل شارژی یا برقی نیاز دارید تا بتوانید در سطح مورد نظرتان سوراخ ایجاد کنید. به همین دلیل بهتر است با خرید دریل برقی یا شارژی سوراخکاری خود را راحت تر کنید. راهنمای خرید دریل به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین دریل صنعتی یا خانگی برای خانه و محل کار خود خریداری کرده و آن را در کنار سایر لوازم جعبه ابزار خود از قبیل پیچ گوشتی، آچار، چکش و … نگهداری کنید.

یک دریل خوب ابزاری است که برای انجام بسیاری از کارها در صنایع مختلف و در خانه مورد استفاده قرار می گیرد.در واقع، اگر فقط یک ابزار برقی دارید، واقعاً باید یک دریل با کیفیت خوب باشد.

سوال این است که اگر قبلا هرگز دریل را خریداری نکرده اید یا حتی از آن استفاده نکرده اید، چگونه می دانید هنگام خرید دریل باید به دنبال چه چیزی باشید؟ امیدواریم این مقاله به شما در این زمینه خرید دریل کمک کند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام تحقیق قبل از خرید دریل باید در نظر بگیرید:

مهم ترین نکات در خرید دریل



خرید دریل برقی یا شارژی

دریل برقی یا دریل شارژی؟


یکی از اولین سوالاتی که باید از خود بپرسید این است که آیا یک دریل شارژی می خواهید یا یک دریل با سیم و برقی. طرفداران دریل برقی که نوع کلاسیک دریل است،به خوبی از مزایای آن باخبر هستند

مهمترین مزایای خرید دریل برقی به شرح زیر است :

دریل برقی به طور معمول هزینه بیشتری نسبت به دریل شارژی دارد.
دریل برقی قدرت بیشتری نسبت به دریل شارژی دارد.
محدودیت دریل برقی تنها، میزان طول سیم کابل آن و دسترسی به به برق شهری است.


در مقابل دریل شارژی مزایای زیر را دارد:

بدون محدودیت می توانید در هر فضایی از آن استفاده کنید.
برای کار نیاز به باتری داشته و بدون سیم برق می توانید با آن به راحتی کار کنید.
دریل شارژی انواع مختلف دریل را دارد.
به لطف باتری‌های لیتیوم یونی این دریل ها شارژ طولانی‌تر و سرعت شارژ سریعتری نسبت به گذشته پیدا کرده اند.
همچنین دریل های شارژی مجهز به باتری های متعدد هستند و به این معنی است که شما نباید نگران هزینه خرید باتری باشید.
اگر قصد انجام کارهای سبک خانگی و صنعتی را دارید، خرید دریل شارژی انتخاب مناسبی است. اما لازم است در رابطه با برند آن به اندازه کافی تحقیق کنید.
اما اگر از دریل برای صنایع بزرگ تر و کارهای سنگین تر استفاده میکنید، خرید دریل برقی انتخاب آگاهانه ای است.

چه چیزی می خواهید حفاری کنید


چه چیزی می خواهید حفاری کنید؟

شما قطعاً باید در مورد تمام کاربردهای ممکن برای دریل خود فکر کنید. آیا به طور انحصاری از دریل برای ایجاد سوراخ روی چوب استفاده می کنید، یا این امکان وجود دارد که در سطحی از فلز یا آجر سوراخ ایجاد کنید؟

اگر فکر می کنید ممکن است لازم باشد از دریل خود برای سطوحی غیر از چوب استفاده کنید، بهتر است تنها به خرید دریل ساده اکتفا نکنید. شاید خرید دریل چکشی انتخاب بهتری برای شما باشد.

دریل چکشی


دریل چکشی نوعی از دریل است که علاوه بر چرخش مته از ضربه های ممتد و با قدرت برای ایجاد حفره استفاده می کند. مخصوصا اگر نیاز به سوراخ کردن بتن یا آجر دارید، خرید دریل چکشی فوق العاده مفید است.

نکته: با توجه به اینکه اکثر دریل های چکشی دارای قابلیت کار در حالت معمولی و حالت چکشی را دارند بنابراین با خرید یک دریل، دوکارایی را در اختیار خواهید داشت.

چه نوع دریلی مناسب کار شماست؟

علاوه بر دریل ساده و دریل چکشی انواع مختلفی از دریل وجود دارد که هر کدام برای یک کار اختصاصی طراحی شده و به کار گرفته می شود.

دریل پیچ گوشتی
این نوع دریل از انواع دریل ساده است که هم برای کارهای ساده خانگی و هم در صنایع به کار گرفته می شود. از این نوع دریل برای باز بسته کردن انواع پیچ می توانید استفاده کنید و سرعت انجام کار را به شدت بالا ببرید.

دریل همزن
این دریل به گونه ای طراحی شده است که با ایجاد نیروی محرکه توسط موتور یا باتری ، سری آن که ابزاری شبیه به همزن است شروع به چرخش کرده و به وسیله آن می توانید انواع محلول های مایع و نیمه جامد را خیلی سریع مخلوط کنید.

دریل بتن کن
دریل بتن کن نوع دیگری از دریل است که کارکرد آن ایجاد سوراخ بر روی سطوح بسیار سخت از جمله بتن و سیمان است. این نوع دریل معمولا قدرت بالاتری داشته و در کارهای صنعتی و ساختمانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.



انواع برند های دریل

برند دریل

بسیاری از تولید کننده های ابزار ساختمانی به صورت حرفه ای انواع ابزار ساختمانی از جمله دریل را تولید و بازار ارائه کرده اند. در این میان دریل هایی از برند های بوش، ماکیتا و … در دنیا بسیار شناخته شده اند.
اما این برند ها در ایران علاوه بر اینکه با هزینه بسیار بالایی خرید و فروش می شوند، از خدمات پس از فروش معتبر نیز برخوردار نیستند و گارانتی معتبری ندارند.
در ایران برند هایی مانند توسن، نووا و DCA برند های شناخته شده ای هستند با قیمت بسیار مناسب ، در تنوع بالا و با گارانتی معتبر و بسیار با کیفیت تولید و بازار ارائه شده است.

هزینه خرید دریل


هزینه ای که برای خرید دریل پرداخت می کنید، چه به صورت اینترنتی باشد و چه به صورت حضوری از فروشگاه صورت بگیرد، طیف بسیار متنوعی دارد. نوع برند دریل و کارایی آن در هزینه خرید دریل بسیار تاثیر گذار است.

هنگام تصمیم گیری در رابطه با میزان هزینه ای که برای خرید دریل قرار است بپردازید، تمام جزئیاتی را که در اینجا صحبت کردیم در نظر بگیرید:
  • انتخاب دریل برقی یا شارژی
  • نوع کاربری دریل که چکشی، ساده، پیچ گوشتی و … باشد.
  • تعداد ضربات دریل چکشی و همچنین قدرت، سه نظام و دستگیره دریل.

بررسی مهم ترین اجراء دریل قبل از خرید



هنگام مقایسه انواع مدل های دریل و قبل از خرید دریل، سه جزئیات بسیار مهم از دریل را باید به طور اختصاصی در نظر بگیرید و اولویت بندی کنید عبارتند از: قدرت دریل، دسته دریل و ارگونومی آن و سه نظام.

میزان قدرت دریل


در خرید دریل برقی به طور دقیق اعداد ولتاژ دریل را بررسی و مشخص کنید دریل چقدر قدرتمند (و سنگین) است. قدرت دریل برقی بر حسب آمپر اندازه گیری می شود. نگران نباشید میزان ولتاژ موتور آن، تاثیری بر وزن آن ندارد.
میزان قدرت دریل بر حسب وات بر روی آن درج شده است. کمترین میزان قدرت دریل ها 400 وات است که برای کارهای سبک مناسب است. و دریل های حرفه ای صنعتی توانی بالاتر از 1000 وات دارند تا بتوانند برای سطوح سخت و در حجم بالا کارایی مناسبی داشته باشند.
هر چه میزان توان دستگاه بالاتر باشد، هزینه خرید دریل نیز بیشتر خواهد بود.


سه نظام دریل

نوع سه نظام دریل


سه نظام عضوی از دریل است که مته را در خود نگه می دارد و قدرت موتور را به مته منتقل می کند. مخصوصا اگر قصد دارید از دریل برای باز و بسته کردن پیچ استفاده کنید، حتما مدلی را انتخاب کنید که دارای سه نظام خودکار باشد تا نیازی نباشد شما با قدرت دست، سه نظام را برای نگه داشتن مته تنظیم کنید.. سه نظام خودکار به شما این امکان را میدهد تا خود به خود محکم شده و عمق مته آن را خودکار تنظیم کند.

سه نظام در سایز های مختلف وجود دارد که با توجه به کار شما باید آن را انتخاب کنید.

سرعت دریل


هر کاری که با دریل انجام می دهید، نیاز به سرعت مناسبی از چرخش نته دارد. بنابراین یکی از فاکتور های مهم دریل که قبل از خرید دریل باید آن را در نظر بگیرید، سرعت چرخش دریل است که معمولا به صورت دور بر دقیقه بر روی آن نوشته می شود. همچنین می توانید قابلیت تنظیم چرخش ساعتگرد و پادساعتگرد آن را نیز در نظر بگیرید. چراکه برخی از دریل ها از این قابلیت برخوردار هستند و برخی نه.
اگر برای کارهای کارهای صنعتی بزرگ دریل خریداری می کنید، به دریل با سرعت بالا (بیش از 700 دور بر دقیقه ) نیاز دارید.
اما اگر برای کارهای خانگی دریل خریداری می کنید، سرعتی معادل 400 دور بر دقیق کفایت می کند.


دستگیره دریل

دستگیره دریل


دو نوع رایج طراحی دسته های دریل، نوع تپانچه ای و نوع T شکل آن است. دریل های ساده که برای انجام کارهای خانگی خریداری میشود اهمیت چندانی برا ارگونومی خواص آن ندارد، چرا که شما برای مدت طولانی با دریل کار نمیکنید. با این حال، زمانی که شما پیچ‌های بزرگ را باز می کنید یا بر روی سطوح سخت سوراخ ایجاد می کنید، دستگیره تپانچه برتری دارد. در حالی که مزیت دستگیره T در توانایی آن برای استفاده در فضاهای تنگ‌تر آن است.

امکانات جانبی دریل


نه تنها کار با دریل بلکه کار با هر ابزار ساختمانی دیگری، لازم است با رعایت نکات ایمنی بیشتر و استفاده از لوازم جانبی استاندارد انجام شود. تا از یک سو کار برای شما راحت تر باشد و از سوی دیگر از شما در برابر بروز حوادث ناخواسته حفاظت کند.
امکاناتی از قبیل دستکش کار، عینک، گوشی، کلاه ایمنی و لباس کار از جمله اقدامات و وسایل اولیه برای کار با دریل است که لازم است آن را خریداری کنید.
همچنین امکاناتی از قبیل، چراغ LED، کیف همراه دریل، دسته کمکی 360 درجه، شارژر یدک و انواع مته، خط کش تنظیم می تواند کار با دریل را برای شما راحت تر کند.

منبع : فروشگاه سوپرابزار پارس

عباسی بازدید : 70 یکشنبه 18 مهر 1400 نظرات (0)

همه‌ی ما در منزل دارای اسناد، مدارک و یا چیزهای قیمتی مانند طلا و جواهر هستیم که علاقه‌ای به اینکه در دسترس افراد قرار داشته باشند، نداریم که به همین جهت باید از گاوصندوق استفاده کنیم. 

بهترین خدمات خرید گاوصندوق و نصب آن در فروشگاه سعدین

محافظت از اموال و اشیاء گرانبها همواره برای مردم ضرورت دارد. از سوی دیگرفاجعه های طبیعی مانند زلزله و همچنین عوامل انسانی مانند سرقت نیاز به حفاظت از این اموال را دوچندان می کند. از این رو خرید گاوصندوق برای ایمن نگه داشتن وسایل در مقابل چشم کنجکاو دیگران، نه تنها در خانه ها بلکه در ادارات و سایر اماکن شغلی، یک امر حیاتی و همچنین ضروری است.خرید گاوصندوق با کیفیت نه تنها برای حافظت از اشیاء ارزشمند پولی مانند ارز، اصناف و سکه، بلکه برای اسناد بسیار ارزشمند مانند گواهینامه ها ، قراردادها ولوازم الکترونیکی نیز بسیار پر کاربرد است.در وهله‌ی بعدی نیز این‌گونه وسیله‌ها باید از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار بگیرند. ما در این مطلب قصد داریم درباره نکات بسیار مهم خرید گاوصندوق صحبت کنیم و در انتها نیز به فروشگاهی اشاره خواهیم کرد تا با خیال راحت بتوانید چنین وسیله‌ای را تهیه کنید.

آشنایی با انواع گاوصندوق

همانطور که حتماً می‌دانید این وسیله کاربردی دارای انواع مختلفی است که بنا به نیاز خریداری و استفاده می‌شود. ما در ادامه به محبوب‌ترین انواع آن اشاره می‌کنیم:

  • گاوصندوق ضدحریق: یکی از انواع پرکاربرد گاوصندوق از نوع ضدحریق است که معمولاً در مکان‌های حساس مانند بانک‌ها استفاده می‌شود. البته این نوع وسیله‌ها یک ضعف بخصوص نیز دارند که در برابر سرقت از ایمنی مناسبی برخوردار نیستند.
  • گاوصندوق زمینی: این نوع گاو صندوق معمولاً برای منازل استفاده نمی‌شود اما به طور کلی در صورتی که در هر محل به درستی نصب شود، کاملاً از آتش سوزی و سرقت در امان خواهد بود چرا که در این نوع گاو صندوق از یک امنیت پنهانی بکارگیری شده است.
  • گاوصندوق دیواری: اگر چه استفاده از این گاوصندوق به آن صورت محبوب نیست اما با توجه به اینکه فضای کمتری را اشغال می‌کند، مورد توجه قرار می‌گیرد. ضمن اینکه از ضعف‌های این وسیله می‌توان به ناکارآمدی آن نسبت به محافظت از وسایل در برابر آتش سوزی اشاره کرد.
  • گاوصندوق رسانه‌ای: با توجه به عملکرد مناسب این نوع گاو صندوق که به خوبی می‌تواند اسناد و مدارک و موارد دیگر را به خوبی محفاظت کند، می‌توان گفت که از قیمت بالاتری نسبت به سایر گاو صندوق‌ها برخوردار است.
  • گاوصندوق اداری:  خرید گاوصندوق اداری ایمن، کارآمد و ضد سرقت یکی از ضروریات هر سازمان و شرکتی است.موضوع مهم این است که گاوصندوق اداری فقط ماهیت نگهدارنده استاد و مدارک را نباید داشته باشد، ایمنی مدارک و محافظت از آن در برابر حوادث نیز بسیار اهمیت دارد. از ویژگی‌های این نوع گاو صندوق می‌توان به اندازه‌ی بزرگ‌تر و همچنین وزن بیشتر آن نسبت به گاو صندوق‌های خانگی اشاره کرد و طبیعتاً با توجه به این موارد از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.
  • گاوصندوق هتلی: خرید گاوصندوق هتلی، یکی از موضوعات مهم امنیتی برای هتل ها و مهمانسراها برای حفاظت از اسناد، مدارک و اشیاء افراد است.گاوصندوق هتلی دقیقا برای حفاظت از اشیاء با ارزش افراد و مسافران ساخته شده است.این مدل از گاوصندوق به دلیل اینکه حجم کوچکی که دارند، برای حفاظت از گوشی، تبلت، دسته چک، مدارک شناسایی و اشیاء با ارزش ریز مانند طلا امنیت بسیار بالایی فراهم می کند. کوچک و سبک بودن و همچنین درجه امنیت بسیار بالا از جمله ویژگی‌های بسیار مهم این نوع گاوصندوق به حساب می‌آید. از جمله تجهیزاتی که برای این‌گونه لوازم می‌توان در نظر داشت، قابلیت‌هایی مانند ردیابی است. معمولاً گاو صندوق‌های هتلی با ۱۰۰۰ درجه حرارت را می‌توانند تحمل کنند.انواع گاوصندوق هتلی را در لینک زیر مشاهده کنید :

https://sadinsafe.com/fa/لیست-محصولات/گاوصندوق-هتلی/صفحه/۱/تعداد-در-صفحه/۲۰

  • گاوصندوق فوق امنیتی: دسته‌ی دیگری از گاو صندوق‌ها هستند که با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، از نوع فوق امنیتی به حساب می‌آیند. در این ‌گونه گاو صندوق‌ها جنس و ضخامت بدنه و همچنین لوله‌ها به صورت کاملاً حرفه‌ای در نظر گرفته شده است.
  • گاوصندوق دکوراتیو: گاوصندوق دکوراتیو می تواند جلوه بسیار زیبایی را به منزل یا محل کار شما ببخشد. این مدال از گاوصندوق، بسیار لوکس و زیبااست و بیشتر افراد مشکل پسند، جذب این گاو صندوق می شوند.

بهترین خدمات خرید گاوصندوق و نصب آن در فروشگاه سعدین

ویژگی گاوصندوق خوب

قبل از انتخاب یک گاو صندوق باید ابتدا تعیین کنید که قصد دارید آن را برای چه محیطی استفاده کنید و پس از مشخص شدن هدف، توجه به موارد زیر ضروری است:

  • نسوز بودن

اولین موردی که در هنگام خرید این وسیله‌ی کاربردی مدنظر خریداران قرار دارد نسوز بودن گاو صندوق است. در واقع احتمال اینکه ساختمان‌های مختلف اعم از مسکونی و اداری؛ به هر علتی دچار حریق شوند، وجود دارد. بنابراین وجود یک گاو صندوق مناسب و نسوز می‌تواند مدارک و هر آنچه که برایتان اهمیت دارد را از شر این بلا حفظ کند. البته باید دقت کنید که این‌گونه لوازم در مواقع آتش سوزی می‌توانند بازه‌های مختلفی را در آتش تحمل کنند که بسته به بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید نوع بهتر آن را تهیه کنید.

  • مقاوم در برابر سرقت

از دیگر ویژگی‌هایی که باید هنگام خرید گاو صندوق در نظر داشت، مقاومت آن در برابر سرقت است. برای این منظور می‌توان از نمونه‌هایی از این وسیله بکار برد که قابلیت مخفی شدن در دیوار دارند و یا اینکه می‌توان آنها را به زمین پیچ و مهره کرد. ضمن اینکه باید دقت کنید حتماً از نصب حرفه ای گاوصندوق بهره ببرید تا این وسیله به طور کاملاً امنیتی در محیط دلخواه نصب شود. همچنین گفتنی است که یک گاو صندوق باید در برابر حملات مختلف مانند انفجار، ضربه و مواردی از این دست، حداقل ۱۵ دقیقه از خود مقاومت نشان دهد.

  • مقاوم در برابر رطوبت

بلایای طبیعی مانند سیل یا حتی ترکیدگی لوله از جمله خطراتی است که احتمال نفوذ آب به داخل گاو صندوق را افزایش می‌دهد. بنابراین اگر این‌گونه دستگاه‌ها از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، ممکن است پول و اسناد کاغذی موجود در گاو صندوق در کسری از ثانیه نابود شود. لذا توصیه می‌کنیم که حتماً در هنگام خرید این وسیله این نکته را در نظر بگیرید.

  • کیفیت و امنیت قفل

استفاده ساده و راحت از قفل گاو صندوق در کنار امنیت فوق العاده‌ی آن یکی دیگر از مواردی است که باید در هنگام این وسیله در نظر گرفته شود. همانطور که می‌دانید قفل‌های اثرانگشتی، رمزی و یا دیجیتالی وجود دارند که می‌تواند بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین سیستم هشدار دهنده‌ی بسیار عالی در کنار این موارد به خوبی یک گاوصندوق ایده‌آل را در اختیارتان قرار خواهد داد.

بهترین خدمات خرید گاوصندوق و نصب آن در فروشگاه سعدین

خرید گاوصندوق از فروش فروشگاه سعدین

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع گاو صندوق آشنا کنیم تا بتوانید بهترین گاوصندوق خانگی، اداری، هتلی و ... را برای خود در نظر بگیرید. اما وجود یک فروشگاه گاوصندوق معتبر نیز کارتان را در هنگام خرید گاوصندوق راحت‌تر خواهد کرد. برای این منظور استفاده از فروشگاه سعدین(sadinsafe.com) را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

این فروشگاه با در نظر گرفتن انواع گاو صندوق با کیفیت‌های عالی خدمات مناسبی را در اختیار علاقمندان به این وسیله حفاظتی قرار می‌دهد. برای اینکه به بررسی انواع گاو صندوق بپردازید، کافی است که به سامانه‌ی سعدین مراجعه کنید و پس از بررسی، بهترین نوع این محصول را انتخاب و خریداری نمایید. ضمناً از مشاوران فروشگاه سعدین نیز می‌توانید در انتخاب بهترین گاو صندوق موجود مشاوره بگیرید.

آدرس:  تهران، خیابان سپهبد قرنی، روبروی بیمارستان آپادانا، پلاک ۲۱۰، فروشگاه سعدین

تلفن دفتر مرکزی:۸۸۹۰۵۷۹۵-۰۲۱

تلفن پشتیبانی:۸۸۹۰۵۷۹۵-۰۲۱

فکس:  ۸۸۹۰۵۷۹۵-۰۲۱

ایمیل:info@sadinsafe.com

عباسی بازدید : 68 چهارشنبه 31 شهریور 1400 نظرات (0)
هنگامی که نیاز به ایجاد سوراخ در دیوار یا تخته دارید، بهترین راه حل استفاده از  دریل است که بتواند سریع و ظرف چند ثانیه سوراخی با اندازه های یکسان را روی سطح خود ایجاد کنید. اگر سوراخ ایجاد شده با دریل را با سوراخی که با استفاده از میخ و چکش ایجاد می کنید مقایسه کنید براحتی در می یابید که سوراخ های ایجاد شده با دریل بسیار یکدست و با کنترل عمق سوراخ است، شما کمترین فشار را به دستان خود آورده اید و البه سرعت ایجاد سوراخ با دریل بسیار کمتر از ایجاد سوراخ با استفاده از چکش است. شاید زمان آن رسیده که با خرید دریل خانگی از برند توسن، که یکی از بهترین برند های تولید کننده دریل به شمار می رود، کارهای خانگی خود را سرعت ببخشید.

با خرید یک دریل خانگی خوب می توانید چندین کار را با دریل انجام دهید، از جمله به عنوان همزن برای مخلوط کردن رنگ یا به عنوان پیچ گوشتی برای بازو بسته کردن پیچ بدون توجه به اندازه یا نوع سر پیچ. بنابراین اگر به کارهای فنی خانگی علاقه دارید با خرید دریل کارهای خود را سرعت ببخشید.

 

خرید دریل خانگی

انواع دریل

اگر برای خرید دریل به یک فروشگاه ابزار صنعتی و خانگی مانند سوپر ابزار پارس مراجعه کنید در می یابید که انواع دریل ها در دو دسته کلی برقی(باسیم) و شارژی (بی سیم) قرار گرفته اند.

دریل شارژی

دریل شارژی(بی سیم) محبوب ترین نوع دریل های خانگی هستند. نیروی موتور آن ها با استفاده از یک باتری قابل شارژ که در قسمت پایین دسته دریل قرار گرفته تامین می شود. ظرفیت باتری بر حسب ولت اندازه گیری می شود که با قدرت دریل دستگاه نیز برابر است. دریل های شارژی به شما این امکان را می دهد که در هر مکانی بدون نیاز به نگرانی در مورد یافتن پریز برق و طول کابل اتصال به برق با دریل کار کنید.

دریل برقی(سیم دار)

برای انجام کارهای بزرگ صنعتی و کارگاهی همیشه خرید دریل برقی انتخاب خریداران است. دریل های برقی حتی در سال های اولیه تولید دریل های شارژی همچنان محبوب بودند، چراکه دریل های شارژی در ابتدا قدرت و توان دریل های برقی را نداشتند. اما به مرور زمان دریل های شارژی توانستند تا حدودی با دریل های برقی رقابت کنند.

اگرچه همه دریل های برقی ظاهر یکسانی دارند، اما هنگامی که به دنبال خرید دریل برقی هستید، نباید تنها سیم دریل برقی را در نظر بگیرید. بلکه همه دریل های برقی ویژگی های دیگری دارند که در انتخاب و خرید آن ها نقش دارند. در ادامه مهمترین موضوعاتی که در خرید دریل خانگی باید در نظر داشته باشید را بررسی می کنیم:

مهم ترین مواردی که در خرید دریل خانگی باید در نظر بگیرید.

سه نظام دریل

سه نظام یکی از اجزاء مهم هر نوع دریل است. چرا که اندازه قطر سه نظام می تواند در انتخاب مته هایی که برای ایجاد حفره انتخاب می کنید،تاثیر گذار باشد. سایز 10 متداولترین نوع سه نظام دریل است و به این معنی است که این مدل، مته یا سر پیچ گوشتی به قطر ۱۰ میلی متر را درون خود جای می دهد. دریل های اندازه ۱۰ معمولاً کوچک هستند. نوع دیگر آن که نظام ۱۳ است که به معنای قطر ۱۳ میلیمتری مته و یا سر پیچ گوشتی است.

آمپر

مهم ترین مورد در اندازه گیری قدرت حفاری دریل های برقی، آمپر است. برای اکثر کاربران خانگی، دریل سیم دار با قدرت 6 یا 8 آمپر کافی است.

باتری

اکثر دریل های شارژی از باتری لیتیوم یونی قابل شارژ استفاده می کنند. این باتری ها برای صدها مورد استفاده دوام می آورند و قدرت کافی را برای حفاری برای چند ساعت استفاده مداوم را فراهم می کنند.

چاک

 یک دریل شارژی معمولاً از یک دسته قابل چرخش به نام چاک استفاده می کنند که به شما امکان می دهد آن را برای نگهداشتن مته محکم و شل کنید. برای قرار دادن مته در چاک باید آن ا باز کرده و برای ایجاد سوراخ باید حتما آن را سفت و محکم کنید.

نور

 برخی از دریل ها دارای یک چراغ LED در دریل، نزدیک چاک هستند. این یک ویژگی عالی است که به شما امکان می دهد هنگام کار در شرایط تاریک براحتی حفاری کنید.

سرعت

اکثر دریل ها دارای تنظیم سرعت هستند که تعداد دور در دقیقه متفاوتی را ارائه می دهد. تنظیم سرعت بیشتر برای سوراخکاری مناسب است، در حالی که تنظیم سرعت کندتر برای باز و بسته کردن پیچ بهتر عمل می کند. شما اغلب سرعت را از طریق سوئیچ ضامن کنترل می کنید.

ماشه

 تا زمانی که ماشه دریل فشار می دهید دریل شروع به چرخیدن می کند. به محض اینکه ماشه را رها کنید، چرخش متوقف شود.

ولتاژ

 روش اصلی اندازه گیری قدرت حفاری برای دریل برقی ولتاژ آن است. دریل با درجه ولتاژ بالاتر توانایی بیشتری برای نفوذ به مواد سخت یا حرکت سریع پیچ ها را ارائه می دهد. اکثر دریل های برقی برای استفاده در خانه در محدوده 12 تا 18 ولت قرار می گیرند، اما برای به دست آوردن قدرت بیشتر می توانید دریل های 20 تا 24 ولت خریداری کنید.

برند سازه دریل

میزان اعتبار برند سازنده دریل و هر ابزار ساختمانی عامل مهمی است که نباید آن را نادیده بگیرید. در مورد دریل، کیفیت ساخت دریل، طراحی دسته آن، وزن و گارانتی از مهم ترین مواردی است که برای خرید دریل از یک برند باید به آن توجه داشته باشید.

دریل توسن

توسن(TOSAN) برند شناخته شده ای در زمینه ابزار برقی و دستی در ایران است. این برند از سال 80 با تولید ابزارهای برقی و دستی شروع به کار کرد و طی این سالها توانست در بین تولیدکنندگان به جایگاه قابل قبولی دست یابد. کیفیت استاندارد محصولات توسن، قیمت مناسب ابزار وخدمات پس از فروش آن، از مهم ترین عواملی است که باعث محبوبیت این برند در بین خریداران ابزار برقی در ایران شده است. به طوریکه می توان گفت دریل توسن از محبوب ترین ابزار تولیدی این شرکت است که در ایران بسیار پرطرفدار است.

ویژگی های دریل توسن

کیفیت ساخت دریل های توسن بسیار بالا و برای خریداران رضایت بخش است

قیمت دریل توسن نیز در مقایسه با سایر هم ردیفان این حوزه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است

پشتیبانی و خدمات پس از فروش برند توسن در ایران یکی دیگر از مزیت های این برند است که به شما اجازه می دهد انواع قطعات و تجهیزات مورد نیاز ابزارهای برقی این برند از جمله دریل را به راحتی تهیه کنید.

انواع محصولات توسن با ارزان ترین قیمت را در لینک زیر مشاهده کنید :

https://superabzarpars.com/fa/برندها/توسن

 

بهترین دریل های خانگی توسن

بهترین دریل های خانگی توسن

خوشبختانه توسن انواع دریل خود با قابلیت های متفاوت از جمله دریل ساده، چکشی، پیچ گوشتی و همزن ارائه کرده است. برخی از بهترین مدل های دریل های خانگی توسن به قرار زیر است :

دریل ساده توسن

دریل برقی 10 توسن مدل D0100

دریل برقی 10 توسن مدل 0100D با وزنی سبک مناسب انواع سوراخ کاری در سطوح مختلف فلزی و چوب می باشد که حداکثر قطر سوراخکاری در فولاد 10 میلیمتر و در چوب 20 میلیمتر می باشد. همچنین دارای دسته ارگونومیک با پوشش ضد تعریق و سه نظام ساده (آچار خور) بوده که قابلیت کار با انواع مته 1.5 تا 10 میلیمتر را دارد.

دریل چکشی توسن

 دریل برقی 13 ضربه ای توسن مدل D022

دریل برقی 13 ضربه ای توسن مدل 0022 D با وزنی ایده آل مناسب انواع سوراخ کاری در سطوح مختلف فلزی، چوب و دیوار می باشد که حداکثر قطر سوراخکاری در بتن 16 میلیمتر‍‍‍‍‌‌‌‌‍، در فولاد 13 میلیمتر و در چوب 30 میلیمتر می باشد. همچنین دارای دسته ارگونومیک با پوشش ضد تعریق و سه نظام ساده ( آچار خور ) بوده که قابلیت کار با انواع مته 1.5 تا 13 میلیمتر را دارد.

دریل پیچ گوشتی توسن

پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 2017SCX

پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 2017SCX با قابلیت شارژ سریع در یک ساعت کامل شارژ شده و دارای 104 عدد سرپیچ گوشتی و رابط با کیفیت کاربردی و 12 ماه گارانتی میباشد

 

فروشگاه سوپرابزار پارس

فروشگاه سوپر ابزار پارس

بسیاری از فروشگاه های ابزار ساختمانی انواع مختلفی از دریل برقی و شارژی خانگی را به شما ارائه می دهند. برای اطمینان از خرید دریلی که کیفیت ساخت خوبی دارد، باید فقط از فروشندگان معتبر به صورت آنلاین یا حضوری در فروشگاه دریل را خریداری کنید. در حالت ایده آل، قبل از خرید دریل را در فروشگاه ببینید، اما اگر این امکان پذیر نیست، با کارشناسان فروشگاه سوپرابزار پارس (superabzarpars.com) مشورت نمایید. در این فروشگاه مجموعه کاملی از ابزار آلات صنعتی، برقی، نجاری، مکانیکی، ساختمانی و رنگهای ساختمانی و ... ارائه میگردد.

راه های ارتباطی:

آدرس: تهران، یافت آباد، بلوار معلم، پلاک 280، فروشگاه سوپر ابزار پارس

ایمیل: Admin@superabzarpars.com

تلفن: 021-66210119  021-66223270  

ساعات کاری فروشگاه : شنبه الی چهار شنبه : 9 الی 17 پنجشنبه : 9 الی 13

عباسی بازدید : 73 شنبه 23 مرداد 1400 نظرات (0)

خرید گاوصندوق یک راهکار امنیتی برای حفاظت از اشیا مدارک مهم و با ارزش است اما جالب است بدانید که امنیت بیشتر گاوصندوق خود را میتوانید با خرید گاوصندوق مخفی یا پنهان افزایش دهید.

گاوصندوق مخفی یا گاوصندوق پنهان همان کارایی با 
گاوصندوق های خانگی، اداری، هتلی و غیره را دارد با این تفاوت که در معرض دید سارقین قرار نمی گیرد.
برای اینکه این مدل از گاوصندوق ها از دید عموم خارج باشد، باید ظاهری متفاوت تر از سایر گاوصندوق های معمول داشته و در مکانی متفاوت تر از سایر گاوصندوق های معمولی نصب شود. در این مقاله از مجموعه 
مقالات فروشگاه گاوصندوق سعدین همراه ما باشید تا همه چیز در مورد گاو صندوق مخفی نحوه خرید ساخت و نصب آن را برای شما توضیح دهیم.

انواع گاوصندوق مخفی


انواع گاوصندوق مخفی بر حسب محل نصب آن ها نامگذاری می شود . بر این اساس دو نوع گاوصندوق مخفی داریم.

 

  • گاوصندوق زیر زمینی
  • گاوصندوق دیواری

 

محل نصب گاوصندوق مخفی


گاوصندوق زیرزمینی
 

 

گاوصندوق مخفی زیرزمینی underfloor safe 

 

  • گاوصندوق های مخفی که در داخل زمین قرار می گیرند به عنوان گاوصندوق زیرزمینی شناخته می‌شود. این گاوصندوق ها به دلیل اینکه در زیر سطح زمین قرار می‌گیرند، باید مقاومت مناسبی در برابر خاک و رطوبت داشته باشند تا بتواند برای سالها کارایی مناسب داشته باشد و اشیاء درون آن آسیب نبیند.
  •  گاوصندوق های مخفی زیرزمینی قابلیت جابجایی ندارد
  •  برای نصب گاوصندوق زیر زمینی نیاز به زیرسازی مناسب با بتن خواهید داشت.

 

 گاوصندوق مخفی زیرزمینی
 

گاوصندوق زیر زمینی floor board 

 

  • نوع دیگری از گاوصندوق های زیرزمینی وجود دارند که نیازی به بتن ریزی نداشته و توسط پیچ و مهره ثابت می‌شوند.
  •  این مدل گاوصندوق ها قابلیت جابجایی دارد.

 اما به هر حال نکته منفی که در مورد گاو صندوق های زیرزمینی وجود دارد این است که باید در خانه هایی که صاحبان آنها برای مدت ها قصد جابجایی ندارند مورد استفاده قرار گیرد.


 

گاوصندوق دیواری مخفی
 

گاوصندوق مخفی دیواری

 

  • نوع دیگری از گاوصندوق های مخفی گاوصندوق های دیواری هستند و همانطور که از نام آن ها مشخص است،  باید در فضایی پشت سطح دیوار قرار گرفته و برای اینکه مخفی باقی بماند هم سطح با دیوار باشد. بنابراین به طور معمول آن ها را پشت تابلو، آینه، کمد لباس، پشت در و غیره به گونه ای که از دید خارج باشد، نصب میکنند.
  •  نکته منفی در مورد گاوصندوق مخفی دیواری این است که به دلیل ضخامت کم دیوار یا کمد فضای این گاوصندوق ها محدود است.

 

 نکات مهم در مورد گاوصندوق مخفی


بررسی هر دو مورد گاوصندوق مخفی زیر زمینی یا گاوصندوق مخفی دیواری نشان می دهد که این مدل از گاوصندوق ها بیشتر برای خانه های شخصی و ویلایی مناسب است. از این نظر می توان گفت خرید گاوصندوق مخفی برای مستاجران که باید به طور مرتب محل زندگی خود را تغییر دهند مناسب نیست.

نوع 
قفل گاوصندوق های مخفی اغلب مکانیکی نیست چرا که فضایی که گاوصندوق های مخفی اشغال می‌کند و اینکه محل نصب گاوصندوق ها متفاوت از سایر گاوصندوق هاست از قفل دیجیتالی، اثر انگشتی و این قبیل قفل ها استفاده می شود.

نکته دیگر اینکه به دلیل این که دسترسی به گاوصندوق مخفی مخصوصا از نوع گاوصندوق زیرزمینی سخت تر از سایر گاوصندوق ها مانند گاوصندوق خانگی، هتلی و اداری است، به به همین دلیل برای نگهداری و حفاظت از اموال و اشیایی مناسب است که استفاده زیادی از آن ندارید.

از سوی دیگر گاوصندوق مخفی نیز مانند سایر گاوصندوق ها باید 
استاندارد های امنیتی را به طور کامل رعایت کنند. گاوصندوق مخفی نیز باید نسوز بوده و ضد آب و ضد ضربه باشد. 

 

نصب گاوصندوق مخفی زیرزمینی
 

هزینه نصب گاوصندوق مخفی


به دلیل اینکه گاوصندوق مخفی در زیر زمین یا دیوار نصب می شود باید انتظار داشته باشید که 
قیمت گاوصندوق و همچنین هزینه نصب آن بیشتر از یک گاوصندوق معمولی خانگی یا هتلی باشد. با این حال بر اساس اندازه گاوصندوق و مدل دیگه برای گاوصندوق مخفی خود در نظر گرفته اید می توانید از فروشگاه های معتبر گاوصندوق مانند سعدین استعلام قیمت بخواهید.
 

خرید گاوصندوق مخفی


برای خرید گاوصندوق مخفی بهتر است با فروشگاه های معتبر 
گاوصندوق مشورت کرده و از کارشناسان این فروشگاه بخواهید تا با توجه به شرایط محیط زندگی شما، بهترین گاوصندوق مخفی را به شما پیشنهاد کند. یک فروشگاه معتبر گاوصندوق بهترین گاوصندوق مخفی را در اندازه و سایز مناسب متناسب با محل زندگی شما و محل نصب و کار صندوق به شما پیشنهاد میکند.

منبع : https://sadinsafe.com/

عباسی بازدید : 67 یکشنبه 10 مرداد 1400 نظرات (0)

اما در اینجا نحوه افزایش طول عمر باتری و لذت بردن از زمان بیشتر نگهداری شارژ با فناوری خود آورده شده است. این نکات همچنین می تواند به تعویق انداختن زمان شارژ باتری شما کمک کند. در نتیجه اگر از زود خالی شدن باتری گوشی خود خسته شده اید، حتما مطالبزیر را مطالعه و نکات افزایش عمر و ماندگاری باتری را رعایت نمایید.

افزایش طول عمر باتری گوشی

 

1. نور صفحه را کم کنید

روشنایی هر صفحه ای را که روشن می کنید حداقل به نصف کاهش دهید تا به حفظ عمر باتری کمک کنید. این را می توان معمولاً در قسمت Options یا Settings مشاهده کرد.

در دستگاه Android، از بالای صفحه خود به پایین بکشید. نماد خورشید را در پایین، احتمالاً در سمت چپ یک نوار نازک مشاهده خواهید کرد. با کشیدن نقطه روی نوار با انگشت خود، روشنایی گوشی یا تبلت را به صورت دستی کاهش دهید.

در iPhone یا iPad، از گوشه سمت راست بالای صفحه خود به پایین بکشید - یا در iPhone 8 یا نسخه های قبلی، از لبه پایینی صفحه خود به بالا بکشید - برای دسترسی به مرکز کنترل، که دارای یک نوار روشنایی ضخیم با خورشید است آیکون. برای کاهش روشنایی، با انگشت خود بسته به جهت تلفن خود، خط بین روشنایی و تاریکی را به سمت پایین یا چپ بکشید.

متناوباً، بسیاری از دستگاه ها دارای سنسوری هستند که می تواند نور محیط اطراف شما را تشخیص داده و صفحه را مطابق آن تنظیم کند، مانند روشن کردن صفحه نمایش در یک اتاق تاریک.

تلفن های Android از قبل روشنایی تطبیقی ​​را فعال کرده اند و قرار است هنگام استفاده از تلفن، ترجیحات شما را بیاموزند. اگر از تغییرات روشنایی که انتظارش را نداشتید ناامید شده اید، می توانید تنظیمات برگزیده را پاک کرده و تلفن را دوباره تنظیم کنید. اگر نورپردازی شما تغییر کرد و صفحه نمایش آن چیزی که می خواهید نبود، دوباره آن را تغییر دهید. این تلفن به مدت یک هفته زمان نیاز دارد تا تنظیمات ترجیحی شما را یاد بگیرد.

 

2. ویژگی timeout را کوتاه کنید

لپ تاپ ها، تلفن ها و تبلت ها پس از تشخیص عدم فعالیت، صفحه نمایش خود را خاموش می کنند. به این ترتیب، آنها از نور برای روشن کردن صفحه نمایش خود هنگامی که به آن نگاه نمی کنید، استفاده نمی کنند و به حالت استند بای یاا استراحت می روند.

 

اما در اینجا نحوه تغییر پیش فرض برای خاموش شدن سریعتر آمده است.

3. از حالت صرفه جویی در مصرف برق استفاده کنید

اگرچه ممکن است مدام حالت کم مصرف را نمی خواهید، بسیاری از رایانه ها، تلفن های هوشمند و تبلت ها را به شکلی ارائه می دهند که در تنظیمات فعال است و اغلب صفحه را سیاه و سفید می کند، صفحه را تیره می کند و بی سیم غیر ضروری را خاموش می کند امکانات.

 

دستگاه هایی که شارژ باتری آنها کم است، گاهی اوقات به طور خودکار به حالت صرفه جویی در مصرف انرژی می روند. در عوض به صورت دستی آن را در تلفن خود اداره کنید:

 

  • در تلفن Android، به تنظیمات باتری رفته و حالت قدرت باتری را تنظیم کنید. متوجه خواهید شد که تلفن مدت زمان شارژ فعلی خود را در Battery نشان می دهد و به شما این امکان را می دهد تا بر اساس الگوهای استفاده و حداکثر صرفه جویی در مصرف برق، صرفه جویی در مصرف انرژی را انتخاب کنید.

 

  • در iPhone، سوئیچ ضامن را در قسمت Settings باز کرده و حالت کم مصرف را بیابید.

 

4. مراقب برنامه هایی که شارژ زیادی مصرف می کنند، باشید

صرف نظر از دستگاه شما، اگر از آن برای کارهایی که بیشتر منابع سیستم را می طلبند، مانند تماشای فیلم یا انجام بازی های چند نفره، باتری آن سریعتر خالی می شود. وظایف مالیاتی کمتر شامل تایپ یادداشت ها یا مرور وب است.

 

انجام چند وظیفه مانند گوش دادن به موسیقی هنگام خواندن کتاب الکترونیکی نیز می تواند به تخلیه سریع باتری کمک کند. در صورت استفاده از برنامه، برنامه را ببندید.

 

5. تلفن خود را قفل کنید

همیشه وقتی از تلفن هوشمند خود استفاده نمی کنید، آن را قفل کنید. بسیاری از آنها یک دکمه در سمت راست دارند. شما همچنان قادر به دریافت تماس و پیامک خواهید بود، اما به طور تصادفی وقتی تلفن را در جیب یا کیف خود دارید به دلیل ضربه زدن به یک دکمه یا صفحه نمایش، روشن نمی کنید. این همچنین از شماره گیری های شرم آور جیبی جلوگیری می کند.

 

6. سیستم عامل خود را به روز کنید

در همه دستگاه های خود، به یاد داشته باشید که همه به روزرسانی های سیستم عامل را در صورت موجود بودن بارگیری و نصب کنید. تولیدکنندگان همیشه در حال تلاش برای بهبود مدیریت مصرف برق و رفع اشکالات نرم افزاری هستند که می تواند بر عملکرد باتری نیز تأثیر بگذارد.

 

بررسی کنید آیا دستگاه شما تنظیم شده است که این کار را به صورت خودکار انجام دهد یا خیر. این بهترین است.

 

7. نوتیفیکیشن یا اطلاع رسانی ها را کم کنید

اگر می توانید، خدمات push را خاموش کنید یا تعداد دفعاتی را که تلفن هوشمند شما به شما در مورد اطلاعات جدید، مانند ایمیل دریافتی، به روزرسانی بازی، نمرات ورزشی در زمان واقعی یا نقل قول سهام اطلاع می دهد، کاهش دهید. برای به روزرسانی ها لازم است تلفن شما به طور خودکار با رایانه های یک شرکت از طریق اینترنت بررسی شود. این می تواند عمر باتری را کاهش دهد

 

در عوض، انتخاب کنید که پیام ها را فقط در مواقعی که نیاز دارید بکشید. اگر همچنان می خواهید نامه فشار وارد کنید، حداقل در قسمت تنظیمات تلفن هوشمند خود، اعلان های فشار را به صورت جداگانه برای برنامه های کمی استفاده کنید غیرفعال کنید:

 

  • در تلفن های Android: تنظیمات | اعلان های برنامه
  • در iPhone: تنظیمات | اطلاعیه

 

همچنین، گاهی اوقات سازندگان تلفن به شما امکان می دهند ویژگی های بی سیم را که در حال حاضر برای صرفه جویی در مصرف باتری نیاز ندارید، خاموش کنید. این شامل بلوتوث، GPS، ارتباطات نزدیک میدان (NFC) و Wi-Fi است. اما بیاموزید که کدام یک از برنامه های مورد علاقه شما از این ویژگی ها استفاده می کند.

به عنوان مثال، سیستم اعلان های تماس با ویروس کرونا در گوشی های آیفون و اندروید از بلوتوث برای بررسی نزدیکی شما به فردی که بعداً ممکن است تست COVID-19 مثبت شود، استفاده کند. پرداخت های تلفن همراه اپل، گوگل و سامسونگ از فناوری NFC استفاده می کنند. Google Maps از GPS استفاده می کند. اگر برنامه بی سیم شما استفاده از داده ها را محدود می کند، ممکن است بخواهید تلفن شما از Wi-Fi شما در خانه استفاده کند.

 

8. در دمای اتاق نگهداری شود

فناوری خود را خنک و خشک نگه دارید. گرمای زیاد، سرما یا رطوبت می تواند باتری شما را زود از بین ببرد و بر طول عمر کلی آن تأثیر بگذارد. رفتن به استخر یا ساحل؟ تلفن یا تبلت خود را بپوشانید تا در زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرد.

هرگز دریچه های هوا را در پشت یا دو طرف رایانه شخصی یا Mac قابل حمل خود مسدود نکنید. اگر لپ تاپ روی سطحی نرم مانند تخت، پتو، بالش یا مبل نگهداری شود، آن دریچه ها به راحتی مسدود می شوند.

همیشه از لپ تاپ خود روی سطحی سخت و صاف استفاده کنید. مسدود کردن این دریچه ها نیز می تواند یک خطر آتش سوزی باشد.

با رایانه های رومیزی مبتنی بر برج که ممکن است "مغز" آنها در زیر میز شما باشد، به همین دلایل دریچه ها را از گرد و غبار و موهای حیوانات خانگی پاک کنید.

 

9. همراه داشتن پاور بانک

یک بسته باتری پشتیبان، که پاوربانک نیز نامیده می شود، راهی عالی برای تقویت تلفن هوشمند یا تبلت در حین حرکت است. به این ترتیب، نیازی به پیدا کردن پریز برق برای وصل کردن دستگاه در معرض خاموش شدن ندارید.

بسیاری از لپ تاپ های امروزی با درگاه USB-C نیز می توانند از طریق یکی از این باتری های کوچک شارژ شوند.

بیشتر بخوانید:

چگونه باتری اصلی را از تقلبی آن تشخیص دهیم؟

استفاده از تکنولوژی تقلبی در باتری گوشی و عوارض امنیتی آن

عباسی بازدید : 72 شنبه 09 مرداد 1400 نظرات (0)

آماده هستید کاغذ دیواری خود را آویزان کنید؟ ما با دستورالعمل های نصب ساده تغییر فضای شما را آسان می کنیم.
اگر کاغذ دیواری جدید است ، هنگام انتخاب کاغذ به نوع کاغذ دیواری ای که به عنوان نصب استفاده می کنید توجه داشته باشید ممکن است کمی متفاوت باشد. تفاوت اصلی این است که کاغذ دیواری های از پیش چسبانده شده دارای خمیر خشک شده در سطح پشتی است که با آب فعال می شود و کاغذ دیواری های چسبانده نشده نیاز به استفاده از خمیر مرطوب در هنگام نصب دارند. بر اساس نوع کاغذ دیواری که نصب می کنید ، دستورالعمل ها ممکن است متفاوت باشد ، اما تکنیک کلی یکسان است.

فقط به یاد داشته باشید ، این چهار مرحله ساده: اندازه گیری، برش، فعال سازی (با خمیر یا آب) و Hang.

دیوار را آماده کنید
قبل از شروع نصب کاغذ دیواری ، سطح خود را آماده کرده و محل کار را پاک کنید. مطمئن شوید که پریزهای برق خاموش هستند و وسایل دیوار را بردارید. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، تمام سطوح دیوار را تمیز کرده و به درستی آماده کنید. دیوارپوش های قدیمی و بقایای خمیر باید برداشته شوند.

در مرحله بعد ، دیوار خود را با یک آغازگر کاغذ دیواری جهانی از پیش مخلوط آماده کنید. چسباندن دیوار یک مرحله مهم هنگام آویزان کردن کاغذ دیواری های چسبانده شده است زیرا باعث می شود کاغذ دیواری راحت تر برداشته شود. در صورت نصب کاغذ دیواری یورک یورس یا کاغذ دیواری پوست و استیک ، نیازی به آغازگر نیست.

اندازه گیری و فعالسازی مقاله
هنگامی که برای شروع آماده هستید ، طول دیوار را اندازه بگیرید ، سپس 4 اینچ را اضافه کنید و کاغذ دیواری خود را ببرید. شما می خواهید کاغذ تقریباً 2 اینچ در سقف و زیرانداز همپوشانی داشته باشد.

نکته سریع: مطمئن شوید که الگوی مطابقت را به صورت تصادفی ، مستقیم یا مطابقت قطره ای مجاز می دانید.

اگر کاغذ دیواری بدون چسب را آویزان کرده اید…
می توانید دیوار را بچسبانید یا کاغذ را بچسبانید. در صورت چسباندن دیوار ، خمیر را به طور مساوی روی دیوار بمالید و ناحیه ای را فقط برای یک نوار پوشش دهید. در صورت چسباندن کاغذ ، یک لایه خمیر یکنواخت به پشت کاغذ دیواری بمالید و از مرکز به لبه ها کار کنید. سپس نوار مرطوب شده را که به هم چسبانده اند به آرامی تا کنید و بگذارید سه دقیقه بماند. این به رزرو معروف است.

نکته سریع: در صورت نصب کاغذهای سنگین و کاغذهای چسبانده نشده از جمله چوب پنبه ، گلدوزی شده و گله ، می خواهید از چسب خمیری شفاف و بدون رنگ آمیزی سنگین پیش مخلوط شده در مقابل خمیر شفاف و سبک وزن متوسط ​​استفاده کنید.

اگر کاغذ دیواری از پیش نصب شده را آویزان کرده اید…
نوار بریده شده خود را آزادانه با الگوی داخل رول کنید ، سمت چسب را به بیرون بچسبانید. سپس نوار رول شده را به مدت 30 ثانیه در آب گرم قرار دهید تا خمیر فعال شود. همچنین می توانید از یک سمپاش دستی کاغذ دیواری استفاده کنید ، تا همان اثر را به دست آورید و با پاشیدن یک غبار خوب آب تمیز به سطح چسبیده ، خمیر را فعال کنید. (ما این روش را توصیه می کنیم!) در طول کاغذ با ضربات طولانی اسپری کنید تا تمام قسمت پشت نوار کاملاً مرطوب شود و به لبه ها توجه زیادی داشته باشید. هر انتهای نوار مرطوب را به طرف وسط ، دو طرف چسبانده و به هم چسبانده و لبه ها را با دقت تراز کنید تا خشک نشوند. از چروک کاغذ خودداری کنید. نوار را مانند یک روزنامه گشاد رول کنید ، 3 دقیقه کنار بگذارید تا خمیر فعال شود و کاغذ شل شود.

اولین نوار خود را آویزان کنید
پس از رزرو به مدت سه دقیقه ، نوار خود را به دیوار ببرید ، باز کنید و آویزان کنید. اجازه دهید روی سقف و تخته زیرین همپوشانی داشته باشند. با استفاده از یک برس صاف کننده ، چاقوی پهن یا پلاستیکی صاف ، هرگونه حباب هوا را بردارید و مطمئن شوید که تمام کاغذ دیواری بدون تحریف یا کشش کاغذ دیواری تماس خوبی با دیوار داشته است. از غلتک درز برای صاف شدن کمی درزها استفاده کنید.

به نوار دوم ادامه داد
در صورت خم شدن ، نوار دوم را در لبه نوار اول قرار دهید و محکم صاف کنید. اطمینان حاصل کنید که سقف و تخته زیرین را بشویید تا خمیر باقی مانده برداشته شود. هنگام تمیز کردن از کاغذ دیواری محافظت کنید. درزها باید عمودی ، دارای تناسب محکم و عاری از هوا و حباب های چسبناک باشند.

پس از صاف شدن سه صفحه روی سطح دیوار و حذف خمیر اضافی ، صفحات نصب شده را از نظر یکنواختی رنگ بررسی کنید. در سراسر اتاق به همان شیوه عمل کنید. برای به دست آوردن تطابق رنگ در درزها ، ممکن است الگوهای هندسی و سایر الگوهای تطبیق به پیرایش اضافی نیاز داشته باشند.

برای ادامه و آویزان کردن نوارهای خود مراحل بالا را دنبال کنید. وقتی همه نوارها آویزان شدند و برش های اضافی بریده شد ، عقب بروید و از اتاق زیبای خود لذت ببرید!

در انتها توصیه میکنیم کاغذ دیواری را از اینجا بخرید.

عباسی بازدید : 102 سه شنبه 29 تیر 1400 نظرات (0)

اثرات خطرناک باتری های تقلبی تلفن همراه

با توجه به اینکه برخی افراد به خرید باتری اصلی دقت نمی کنند و فکر می کنند هر نوع باتری می تواند کار آنها را راه بیاندازد، در اینجا با بیان خطرات باتری های تقلبی، اهمیت باتری اصلی را به شما آموزش خواهیم داد. البته باتری های اصلی نیز می توانند این عوارض را داشته باشند، اما قطعا خیلی کمتر از باتری های تقلبی.

تشخیص باتری اصل گوشی از تقلبی - آداک فیکس

گرم شدن بیش از حد

باتری های تقلبی تلفن همراه می توانند بیش از حد گرم شوند. در برخی موارد، باتری های بیش از حد گرم می توانند منفجر شوند. باتری های در حال انفجار قطعات داغی را از تلفن خارج می کنند. این قطعات می توانند آتش سوزی ایجاد کنند. در سال 2004، باتری های بیش از حد گرم باعث آتش سوزی های متعددی شدند. در بیشتر موارد، باتری ها معیوب یا تقلبی بودند. خطر گرم شدن بیش از حد با استفاده از یک باتری مجاز برای تلفن همراه شما بسیار کاهش می یابد.

 

امکان سوختگی بیشتر

باتری تقلبی تلفن همراه نیز می تواند ریسک سوختگی بالایی داشته باشد. در مورد باتری های بیش از حد گرم، کاربران می توانند سوختگی های درجه دو دریافت کنند. نوجوان پس از گرم شدن بیش از حد باتری تلفن همراه، در گوش خود دچار سوختگی درجه دو شد. سایر کاربران هنگام گرم شدن باتری در حالی که تلفن در جیب شما ذخیره شده بود، سوزانده شده اند.

 

باکتریها

باتری های تلفن همراه می توانند باکتری های خطرناک را در خود جای دهند. این باکتری ها فقط در این محیط خاص زنده می مانند. آنها می توانند انسان را آلوده و حتی منجر به مرگ شوند. باکتری های ساکن در باتری تلفن همراه شما هر روز تهدیدی ایجاد نمی کنند، اما اگر سیستم ایمنی ضعیفی داشته باشید و از باتری های تقلبی اشغال استفاده کنید، می توانند خطرناک باشند. سویه های استافیلوکوکوس اورئوس مقاوم در برابر متی سیلین، که با نام MRSA نیز شناخته می شود، در باتری های تلفن همراه یافت شده است. اکثر تلفن های همراه حداقل حاوی یک نوع باکتری هستند. پاک کردن تلفن می تواند خطر ابتلا به عفونت را کاهش دهد.

 

مشکلات شارژ

باتری های لیتیوم یون شکننده هستند. افتادن تلفن منجر به آسیب خطرناک در مدار تلفن می شود. قرار دادن تلفن در تماس نزدیک با آب نیز می تواند باعث اتصال کوتاه باتری شود. علاوه بر این، قرار دادن باتری در مجاورت اشیای فلزی مانند کلیدها یا سکه ها می تواند مدار را مختل کند.

 پیشنهاد می کنیم مقاله تشخیص باتری اصلی را مطالعه نمایید.

جلوگیری از خطر

اگر از تلفن همراه خود مراقبت می کنید و از باتری اصلی گوشی استفاده کنید، خطرات ناشی از باتری حداقل است. رعایت چند قانون ساده باعث کاهش بیشتر خطرات می شود. باتری اصلی را نصب کنید.  تلفن را رها نکنید. اگر تلفن خود را رها کردید، از طریق ارائه دهنده خود بررسی کنید که آیا آسیب دیده است. از تماس باتری با آب خودداری کنید. اگر تلفن با آب تماس گرفت، بلافاصله آن و باتری را تعویض کنید. باتری را از اشیا metal فلزی دور نگه دارید. فقط از باتری های مشروع طراحی شده برای مدل تلفن خود استفاده کنید.

 

کابل شارژ جعلی چگونه روی تلفن تأثیر می گذارد؟

شارژرهای ساختگی یکی از مواردی است که شما نمی توانید با آنها هرگز کوچک کنید. شارژرهای جعلی در گذشته به علت جراحات مقصر شناخته شده اند، و این بخشی از دلیل این است که نباید آنها را سبک گرفت.

اگر صحبت از کابل شارژ جعلی بر روی تلفن تأثیر بگذارد، خطر برق گرفتگی یا انفجار به طور قابل توجهی بیشتر است. این میزان خطرناک بودن شارژرهای ساختگی برای شما یا دستگاه هایتان است.

معمولاً آنها توسط آژانسهای نظارتی و بدون فرآیند کنترل کیفیت، بدون ایمنی و بدون گواهینامه کیفیت تولید می شوند. این علل به هر علت باشد، ما در معرض انفجار یا شوک هستیم. ناگفته نماند که شارژرهای اصلی هرگز منفجر نشده اند، اما نسبت آن نسبت به شارژهای جعلی بسیار کمتر است.

شما باید هوشیار باشید زیرا گرم شدن بیش از حد نیز خطر بزرگی برای شما محسوب می شود. و به همان دلیل قبلی. باعث جرقه یا گرم شدن جسم دیگری می شود، حتی اگر خود آتش نگیرد و باعث آتش سوزی شود. این فقط به این دلیل است که تولیدکنندگان جعلی حتی کالاهای مورد استفاده خود را نمی دانند و مطمئناً پلاستیک در برابر گرما مقاومت نخواهد کرد.

 

عوارض جانبی شارژ با کابل تقلبی بی کیفیت

مشکلات جعلی شارژر جعلی می تواند به گوشی هوشمند شما آسیب برساند. شارژرهای واقعی دارای فیوز کوچکی در داخل هستند که در صورت زیاد شدن فشار، شعله ور می شوند. از برخورد آتش یا جرقه به سیستم یا ایجاد خسارت جلوگیری می کند. با توجه به مراحل ایمنی ساده، میزان فشار هوا، ولتاژ و جریان آن چندان مهم نیست، زیرا تلفن شما همیشه سرخ می شود. و وقتی می خواهید چند دلار در یک شارژر صرفه جویی کنید، ممکن است در نهایت گوشی خود را از دست دهید.

شارژر جعلی موجود در تلفن شما همچنین می تواند عمر باتری شما را کاهش دهد یا باتری شما را به شدت از بین ببرد. مشغله اصلی شارژر تقلبی ارزان ترین بازار است. مطمئناً، کیفیت هدف اصلی آنها برای تحقق نیست، بنابراین احتمال بسیار خوبی وجود دارد که آنطور که باید کار نکند. این همان چیزی است که باعث می شود خرید یکی برای مردم انجام شود - هنوز هم جواب می دهد، اما کیفیت آن یکسان نیست.

مقالات مرتبط:

در مورد باتری گوشی بیشتر بدانید

فروشگاه اینترنتی قطعات اصل موبایل

چند روش برای افزایش طول عمر باتری گوشی

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟